• DEC 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMS2VM00 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**********@k********* 27-11-2021

Onze keuze voor Bosch

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Gezien de goede ervaringen die wij hebben met andere Bosch-apparaten (wasmachine, vrieskast etc.) was de keuze voor een Bosch keukenmachine niet moeilijk.
Het apparaat ziet er solide uit, is compact en doet zijn werk (hopelijk) nog vele jaren tot tevredenheid. Maar daar hebben we alle vertrouwen is.

Pluspunten

• degelijk
  • compact
  • uitbreidbaar

Jeffrey 20-03-2021

Compact en sterk!

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Afgelopen weekend de keukenmachine meerdere keren uitgeprobeerd; eerst voor een brooddeeg, vervolgens voor een pizzadeeg. We hebben nooit eerder een keukenmachine gehad, het in gebruik nemen van de keukenmachine was heel eenvoudig, de handleiding was eigenlijk niet nodig. Alles werkt zo vanzelfsprekend, en is zo gedraaid en in elkaar geklikt. De pizza was heerlijk gelukt! De afwerking van het design met glanzend zwart en RVS staat erg mooi in onze keuken. We gaan hier zeker nog veel meer mee maken!

Pluspunten

• Compact
  • Sterk
  • Mooi design

Robin74 17-03-2021

Topproduct: vrouw en kind zijn er dolblij mee!

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Eerst een Chinese machine geprobeerd, maar de motoren daarvan zijn gewoonweg niet goed. Deze Bosch heeft echt een goed motor en de resultaten van de cakes, broden, taarten, etc. zijn dan ook geweldig! De anti-slip voetjes, de compactheid en de sterke motor zorgen ervoor dat dit een topproduct is. Ook fijn dat er losse accessoires te koop zijn!

Pluspunten

• Compactheid
  • Anti-slipvoetjes
  • Sterke motor
  • Accessoires los te koop

Willem 16-03-2021

Top Apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Na jarenlang alles met een handmixer of met de hand gekneed te hebben, nu toe aan een echte keukenmachine.
Het compacte design sprak me erg aan in onze kleine keuken. Vandaar deze machine.
Geen spijt tot nu toe. Alles kneed hij zonder problemen. Zonder problemen kneed en mixt hij alles.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Beweegt veel tijdens deeg kneden

Wendy81 15-03-2021

Mooi, fijn, compact apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Deze keukenmachine is mooi compact, geen sta in de weg op het aanrecht en oogt ook nog eens goed. Ook is het een lichtgewicht apparaat! Er zitten zeven verschillende standen op, wat het apparaat bijzonder gebruiksvriendelijk maakt. Ook het deksel met vulopening is erg fijn zodat de ingrediënten netjes in de mixkom blijven. Ik heb hier al diverse verschillende producten in gemaakt en ik ben er erg tevreden over. Een aanrader!

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • lichtgewicht

Leeuw57 14-03-2021

Top apparaat met een mooi design en formaat

Mooi praktisch design
De MUMS2VM00 is gewoon mooi in zijn eenvoud. Een compact model met een mooie uitstraling. De meegeleverde accessoires voldoen prima voor het kloppen, kneden en mixen van ingrediënten. De motor is krachtig en het gebruiksgemak is groot. Schoonmaken is snel en goed te doen. Niks ingewikkelds aan. Ik ben zeer tevreden over dit Bosch apparaat.

Pluspunten

• design
  • formaat
  • gemakkelijk te reinigen
  • gebruiksgemak

j.pos 13-03-2021

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

De keukenmachine zat goed verpakt in de doos. Fijn dat er naast de handleiding ook recepten bij ztten en een flyer met een QRcode, waarmee je nog veel meer recepten kunt vinden.
De keukenmachine is uitgerust met een tool om deeg te kneden, een garde voor kloppen en een garde om beslag te mixen. Het snoer is lang genoeg voor het gebruik bij ons in de keuken.
Het uiterlijk van het apparaat is fantastisch, zeer compact en met de kleuren zwart en roestvrij staal een echte blikvanger in de keuken.
Door de knop links bovenop in te drukken, kun je het rechtergedeelte boven de mengkom omhoog zetten om de juiste mixer erin te klikken. Dit gaat eenvoudig.
Het is even uitproberen op welk moment je het spatdeksel het beste op de kom kunt plaatsen. Dit kan op het moment dat het bovendeel nog niet geheel naar beneden is geplaatst.
Het apparaat staat stevig op het aanrecht door de zuignappen. Wanneer je een deegbal kneed met de deeghaak, gaat de kom wel heen en weer en hoor je een bonkend geluid.
Het gebruik spreekt voor zich. Er zit geen timer op het apparaat, maar voor mij geen gemis.
Het geluid van de mixer is mijns inziens gemiddeld.
Hoewel de boter op kamertemperatuur was, was de boter toch niet geheel door het beslag gemixt met de beslagmixer. In een latere poging blijkt het beter te werken door eerst de eieren te mixen of de boter te smelten.
Heerlijk zo´n spatdeksel! Geen vieze beslagspetters meer op mijn muur!
Schoonmaken van het deksel, de mixer en kom is eenvoudig.
Inmiddels zijn alle tools met succes gebruikt bij het kloppen van eiwitten, mixen van beslag en het mengen van deeg.
Al met al een goed begin van deze nieuwe ervaring met de Bosch MUMS2VM00.

Pluspunten

• compacte machine
  • mooi design
  • eenvoudige bediening
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• prijs
  • bonkende machine bij deeg
  • mixt boter in midden kom niet volledig

Ay00 12-03-2021

Super handige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Mijn zijn handige kleine formaat past hij perfect in mijn kleine keuken. Ook heeft hij handige zuignappen aan de onderkant waardoor hij niet snel kan verplaatsen. Tevens ziet hij er ook erg mooi uit. Ik heb er nu pannenkoeken, monchou taart en pizza mee gemaakt. Hij kan prima 1.5kg deeg kneden. Zeker waard voor je geld! Als je heel vaak deeg kneed zou ik toch voor een wat krachtigere motor gaan of een zwaarder machine nemen omdat je ziet dat hij nog al schommelt tijdens het kneden. Dat is het enige minpuntje wat ik heb ondervonden. Kortom tot nu toe erg tevreden en zeker waard voor je geld! Klein van formaat maar doet zijn werk goed!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Goede prijs
  • Snel schoon te maken en vaatwasserbestendig

Minpunten

• Schommelt erg bij het kneden van deeg

Brigitte 10-03-2021

Bakken met gemak

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

De keukenmachine is compact waardoor ik deze in de keuken kan lasten staan en direct kan gebruiken wanneer ik wil bakken. Heerlijk dat je niet meer zelf hoeft te mixen en kneden maar de machine aan kan zetten en zelf andere dingen kan doen. Zo heb ik ook geen vieze deeghanden meer.

De motor is lekker krachtig waardoor je deeg snel gekneed is en je producten zo gemixt. Hiervoor kan je kiezen uit 7 standen. Er zit ook een anti spat deksel bij, ondanks dat begin wel met mixen op de laagste stand wanneer je niet veel vloeibare producten in de kom hebt zitten anders heb je alsnog wat extra op te ruimen.

Er zit en deeghaak en twee mix onderdelen bij. Ik ben van plan nog wat onderdelen bij te bestellen zodat de machine ook voor andere keukentaken het gebruiksgemak kan bieden.

Diane 10-03-2021

Heel fijn keuken apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Een ideale keukenhulp! Slagroom in zeer korte tijd geklopt, zwaar deeg ook geen probleem. De randen worden zo goed als geheel meegenomen dus geen deeg aan de randen wat achter blijft
Er zit een pulse stand op, het spatscherm is ideaal om producten toe te voegen zonder spetters, eitje kan je er op stuk tikken en erbij gooien.
Een krachtige motor wat van slagroom tot brooddeeg zonder problemen mixt met weinig herrie. De machine is niet erg zwaar maar wel degelijk en sterk.

Pluspunten

• Mooi design
  • Krachtig voor allerlei mixen
  • Rvs kom
  • Het spatscherm
  • Weinig herrie

Minpunten

• Niet al te grote kom voor grotere baksels

Bianni 10-03-2021

fijne gebruiksvriendelijke keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

ik heb deze machine een aantal weken getest, ik was er geen gewend maar dit is wel een hele fijne machine. Erg gebruiksvriendelijk. Staat stil op aanrecht bij gebruik door zuignappen aan de onderzijde. Niet een heel grote kom, dus voor 1 taart of cake helemaal prima, maar niet met grotere hoeveelheden. Garde gaat naar achteren als je stopt, zodat je makkelijk nog wat kunt toevoegen. Of via de deksel met een gat erin kun je makkelijk vloeistoffen toevoegen. Makkelijk schoon te houden, accessoires kunnen in de vaatwasser. Apparaat neemt niet veel plaats in.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • uit te breiden
  • stevig maar niet zwaar

Minpunten

• geen grote hoeveelheden

Wen86 10-03-2021

Fijn keukenapparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Wat me opvalt aan deze mixer is het compacte formaat en het gewicht. Vergeleken met andere mixers die ik gehad heb is deze een stuk compacter en weegt gelukkig ook niet heel zwaar. Onderaan de mixer zitten 3 zuignappen zodat de mixer goed op zijn plek blijft staan.
Er zitten 3 verschillende opzetstukken bij deze mixer, een deeghaak, garde en een ander soort garde om beslag te mixen/mengen.
Er is ook een spatdeksel bijgeleverd, ideaal tegen opstuivend bloem/beslag.

De mixer is krachtig genoeg om een brooddeeg te kneden zonder al te veel lawaai. Er zitten 7 standen/snelheden op dus genoeg keuze in mixsnelheid.

De mixer is makkelijk in gebruik en om schoon te maken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Compact
  • Meerdere snelheden
  • Stevige rvs kom

Jolanda 09-03-2021

keukenmachine die doet wat het moet doen

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

de keukenmachine enkele weken in gebruik. De machine is erg gemakkelijk in gebruik, . Staat erg stevig op de aanrecht ook dankzij de zuignapjes aan de onderkant. Er zitten 3 accessoires bij kneedhaak, roergarde en klopgarde. deze alledrie uitgeprobeerd. dit werkt zeer goed, is gemakkelijk in gebruik en doet wat het moet doen.
Er zitten 7 standen op en dit is gemakkelijk voor de juiste snelheid van je gerecht. Als je de machine stopt gaat de garde automatisch naar achter zodat je evt produkten kunt toevoegen zonder dat je het op de garde komt. bij stand 7 schud het machine iets meer, dus stand 6 gebruikt.
Na gebruik is het gemakkelijk te reiningen . Er zit ook een deksel bij waardoor er niets uit kan spatten.
Uiteindelijke conclusie een heel gebruiksvriendelijk keukenmachine die doet wat het moet doen en ook nog een mooi design heeft voor op je aanrecht. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• krachtige motor
  • lichtgewicht
  • mooie uitstraling
  • gemakkelijk in gebruik

Nikira 08-03-2021

Mooie, compacte, goedwerkende mixer

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Prachtige mixer, voor iedereen wat wils. Door de vele standen kan die van alles mixen (en hij is nog redelijk stil ook). Mocht je het willen dan is het ook nog mogelijk om de mixer verder uit te breiden. Hij is handig, compact en licht van gewicht. Makkelijk op te ruimen in de kast voor als je te weinig ruimte hebt op je aanrecht. Ik vind deze mixer zeker een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Mooi design
  • Stil
  • Licht in gewicht
  • Vele standen

Minpunten

• Kom is niet vergrendeld
  • Mengelementen eindigen niet altijd achteraan
  • Onderkant van de kom maak je niet makkelijk droog

Renske23 08-03-2021

Een compacte alleskunner.

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Ik heb de Bosch mums2vm00 nu een aantal weken mogen testen, en hij heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik gebruik hem voornamelijk voor zware brooddegen, welke hij moeiteloos wegkneed. Ook koekdeeg en cakebeslag kan hij met de twee verschillende gardes tot een mooi eindresultaat brengen. De machine zelf is handig in formaat en niet te zwaar, waardoor je hem er snel bij pakt en makkelijk weer opbergt. Door de zuignappen blijft hij, ondanks zijn gewicht, goed op het aanrecht staan. Wel is het jammer dat de kom niet vergrendeld is aan de machine, waardoor hij nog wel eens mee omhoog wil komen met de deeghaak als je de kom wilt verwijderen. Verder is het gewoon een topapparaat, welke ik zeker zou aanbevelen.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi design
  • Veelzijdig

Minpunten

• Kom is niet vergrendeld
  • Mengelementen eindigen niet altijd achteraan

Linda 06-03-2021

Fijne en compacte mixee

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Fijne, compacte mixer. Het gebruik wijst zich vanzelf. Ik bak niet superveel maar met zo'n compact model kan je niet zonder zitten. Enige nadeel is dat het apparaat wat gaat zwabberen bij gebruik op hoge snelheid.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Compact

Minpunten

• Gaat zwabberen bij gebruik op hoge snelheid

Judith113 06-03-2021

Prachtig krachtige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Voor mij is dit de eerste keukenmachine die ik in huis heb gehaald en mag testen voor Bosch. En wat ben ik er blij mee! Juist voor het design en de power heb ik voor de zwarte MUMS2VM00 gekozen. (Vanwege de vele accessoires was de witte variant misschien handiger geweest om alles goed te kunnen testen). De machine oogt luxe en is met 900 watt voor de gemiddelde bakklus uitstekend! De machine neemt weinig plek in beslag in je keuken en heeft een mooi design.

De eerste ervaring met deze machine was met het bakken van een appeltaart, het deeg is in mum van tijd gemengd. Het appel/kaneel mengsel heb ik ook met de deeghaak gemengd, ook dit ging erg snel en was handig! Erna alle onderdelen in de vaatwasser, wat enorm handig in gebruik is. De appeltaart was heerlijk!

Wat ik jammer vind, is dat bij dit model standaard maar 3 accessoires zitten, maar gelukkig zijn er via de Bosch website nog meer accessoires te koop (maar helaas is bijna alles in het wit, niet zo fraai bij deze zwarte beauty).

Pluspunten

• krachtig
  • design

Minpunten

• accessoires alleen in wit verkrijgbaar

Chantal 02-03-2021

Mooi compact apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Mooi design, maar wel lekker compact op je aanrecht.
Een echte eyecatcher.
Makkelijk in te stellen en naderhand simpel schoon te maken.

Pluspunten

• compact
  • goed instelbaar

Minpunten

• neemt iets ruimte in op aanrecht

Chantal 25-02-2021

Kleine krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MUMS2VM00

Sinds kort deze krachtige mixer in bezit. Bij het uitpakken kwam ik er al gauw achter hoe licht deze mixer is. Ook hoe krachtig deze mixer mixt. Ondanks zijn hoge prijs zeker een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • lichtgewicht

Minpunten

• iets prijzig