Bosch MUM54240 wit, zilver

Bosch MUM54P00 roze, wit

Russell Hobbs Performance Pro zwart, roestvrijstaal

2 liter
Russell Hobbs Performance Pro zwart, roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 158 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Elly 11-01-2017 Product paar weken in bezit

bosch mum 54240

ik heb deze machine nog maar net maar ik maak er al heerlijke smoothie's mee en ik heb het cacke beslag ermee gemixt dit gaat heel makkelijk ben zeer tevreden over deze machine een prima aanschaf en het is ook zo schoon te spoelen ja ben zeer tevreden

Christine 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM54240 keukenmachine

Prima compleet apparaat, mooi design en voldoende mogelijkheden. Voordeel aparte sapkan bij citruspers, hoef je niet de grote bank te gebruiken.

Pluspunten

• citruspers aparte sapkan
  • veel accessoires

Wisman 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handig apperatuur

Het is een top machine gelijk dezelfde dag gebruikt en een super pizza gemaakt.
Alles is eenvoudig te monteren en schoon te maken in de vaatwasser.

Mijn moeder had dit al gekocht voor haar zelf en maakt altijd die heerlijke taarten en koude schotels dus wou ik dit graag zelf ook ondervinden en idd met dit bosch apparaat kun je alle heerlijke gerechten maken

Pluspunten

• makkelijk te onderhouden
  • onderdelen kan je bijkopen

Minpunten

• nog niet ondekt

hobby kok 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede keukenhulp

Na een kookworkshop bij Bosch zelf een MUM aangeschaft. Het apparaat is handig te bedienen en voor van alles inzetbaar: groenten snijden, deeg kneden ... En alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, dus geen extra werk met reinigen.

Pluspunten

• alle onderdelen in vaatwasser
  • handige bediening

Minpunten

• apparaat lijkt moeite te hebben met brooddeeg

Ingeborg 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Desing keukenmachine

Een keukenmachine die een versiering op je aanrecht is. Met zoveel mogelijkheden: van deegkneden naar julienne snijden naar blenden. Alles in 1 en dan ook nog een sierraad voor het oog. Top!

Pluspunten

• Verscheidenheid aan gebruik
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Gewicht

MUM54240 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig apparaat eenvoudig te bedienen

voor kook en bak gemak prettig om mee te werken en een sieraad in de keuken, het apparaat is een feestje om mee te werken

Pluspunten

• mooi
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• nog niet gevonden

Marietje 01-10-2016

Top machine!

Na heel veel gespeur en vergelijken ben ik op de Bosch mum5 uitgekomen.
Een krachtige functionele machine met een mooi design. Staat nog mooi op het aanrecht ook!
Wat mij vooral trok is de goede prijs kwaliteit verhouding. Bij diverse concurenten gekeken, vond ik de prijs net te hoog voor de hobby kok die ik ben.
Ook het fijne is dat er diverse extra onderdelen te bestellen zijn.

Eindelijk mixen en nog andere dingen kunnen doen. In plaats van de handmixer vast te moeten houden. :)
Oorspronkelijk gepost op Bosch

joveka 14-07-2016

Een aanwinst voor mijn keuken

Een mooie strakke moderne vormgeving, een krachtige machine, heerlijk multifunctioneel en een plezier om mee te werken
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Jo 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apperaat

Kan alles wat ik nodig heb geruisloos alleen jammer dat er geen hakker bij zit en dat je deze niet kan kiezen inplaats van de ijsmaker

Jeroen 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven en veelzijdig apparaat

De keukenmachine is ontzettend krachtig en staat ook nog eens mooi in onze keuken. De opzet stukken die worden bijgeleverd zien er degelijk en stevig uit!

Extra opzet stukken zijn wel wat prijzig. We misten ook een mes, maar dat heeft geen enkele mengbak-keukenmachine zagen wij.

jarige job 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie aanwinst voor in de keuken

We hebben hem nog maar net, dus nog niet alle mogelijkheden gebruikt, maar totnutoe bevalt hij prima. Smoothie maken ging makkelijk en snel. Komkommers in plakjes ook.
Het is in het begin even puzzelen hoe je alles in elkaar zet. Sommige plaatjes in de gebruiksaanwijzing zijn zo klein dat niet meteen duidelijk is waar het onderdeel zit, dat ze bedoelen. En sommige pijltjes (die aangeven waar je moet klikken), zijn niet in oogopslag zichtbaar. Maar als je het eenmaal weet, gaat het prima.
Tip: spoel de sapmaker meteen om na gebruik, want als het is opgedroogd, wordt hij niet meer schoon in de vaatwasser (althans niet in die van ons).

Mabel 30-05-2016 Product paar weken in bezit

Upgrade van de keuken

Mooi design, vele mogelijkheden zoals een gehaktmolen. Wel degelijk, maar bij echt zwaar brooddeeg bijv. lijkt het wel veel moeite te kosten voor de machine..

Kappie 20-05-2016 Product paar weken in bezit

keukenalleskunner voor een zacht prijsje

Met deze keukenmachine zijn heel veel handelingen, welke nodig zijn voor bakken en koken, een stuk makkelijker.
De machine staat stevig op zijn plaats dus tijdens het mixen of kneden kan je zelf andere dingen doen.
De bediening is eenvoudig. Over de degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen (tekort in bezit) maar alles voelt stevig en solide aan.

Monique Puijk 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super blij met mijn nieuwe aanwinst!!!

Een tijd heb ik getwijfeld of ik dit apparaat zou aanschaffen, maar ik weet nu dat ik dit jaren eerder had moeten doen. Het gemak van de machine is enorm, een smoothie die al het fruit snijdt zonder dat er grote stukken in zitten. Het ideale van het snijden van groente en het mixen van producten gaat super makkelijk.
Daarnaast is het apparaat een prachtig oogstrelende aanvulling voor de keuken.

Evert 17-05-2016 Product paar weken in bezit

compact, volledig en zeer gebruiksvriendelijk

De Bosch MUM54240 is een mooi compact apparaat met alle functionaliteiten. Hij kan alles wat je van een keukenmachine verwacht, is erg gemakkelijk in het gebruik (zowel de bediening van het apparaat als het schoonmaken ervan)en maakt weinig geluid in vergelijking met andere machines. Wij hebben er erg veel plezier van!

Noolio 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM54240

Heb deze keukenmachine nu een aantal dagen in bezit. Zeer gebruikersvriendelijk. Heb alles al uitgeprobeerd en het werkt prima. Als je eenmaal weet hoe alles werkt is er makkelijk mee te werken.

Bosch MUM54240 Onze nieuwe aanwisnst 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM54240 (Onze nieuwe aanwinst)

Het apparaat werk echt gebruiksvriendelijk met alle tekeningen die er bij zijn gedaan. Wij zijn heel blij met deze aankoop.

Onze nieuwe aanwinst 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

Onze nieuwe aanwinst

De mogelijkheden zijn zeker met de uitbreidingen legio. Het apparaat werk echt gebruiksvriendelijk met alle tekeningen die er bij zijn gedaan. Degelijkheid is O.K. . Wij zijn heel blij met deze aankoop.

Bert 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed

Gewoon goed zegt eigenlijk alles wel. Een degelijk goed apparaat dat doet wat het moet doen. Het apparaat staat ook nog mooi op het aanrecht.

Bart 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Lang gezocht en afgewogen. Dit is een ideale machine met de meeste mogelijkheden voor een scherpe prijs. Helaas is er geen vaste plek in de keuken beschikbaar. Dit apparaat is goed weg te tillen en staat vanwege de zuigdoppen super stabiel op het aanrecht.