JBL On Tour

zwart
Philips SBP1120
5,8 (2)

Toontje35 01-02-2012 Product paar weken in bezit

Aangeschaft en meegenomen op wintersport. Aangesloten op I-Pod.
Prima tevreden met kwaliteit (even je EQ op je I-Pod instellen!) Verwacht geen HiFi. Daar heb ik hem ook niet voor gekocht. Lekker handzaam, redelijk gewicht.
Even gemist hoe je de speaker in standby kunt zetten? + en - volume tegelijk indrukken.

Rein9 02-03-2009 Product jaar of meer in bezit

6,2
Ik heb dit apparaat enkele jaren geleden al gekocht om op vakantie mijn MP3 op aan te sluiten. Ziet er kwetsbaar uit maar dat valt echt wel mee. Voordeel is ook dat ie lichtgewicht is in je bagage. Ik heb maar één bezwaar en dat is het geluid. Volgens specificatiers ligt dat tussen 100 en 20.000 Herz en dat hoor je: ronduit blikkig. Een afknapper als je denkt je muziek mee te nemen naar je vakantieadres. Natuurlijk: hij is maar klein maar er zijn betere opties te vinden met geluid vanaf 35 Herz!

Roak 14-12-2008 Product jaar of meer in bezit

Ik heb de JBL On-Tour nu ongeveer een jaar en ben nog steeds enthousiast.
Vantevoren heb je er geen idee hoe goed het heluid is wat er uit die kleine speakertjes kan komen, maar JBL heeft hiermee een super produkt op de markt gezet. iedere keer als ik iemand het geluid laat horen zijn ze stomverbaasd. Sowieso al als ze ontdekken dat het vreemde, gladde, gekromde kastje een speakersysteem blijkt te zijn. Uiteraard moet je de geluidskwwaliteit wel in perspectief zien, het blijven kleine speakertjes natuurlijk, maar het geluid is vol, kan flink hard en klint zeer evenwichtig zonder resonanties of frequenties die er bovenuit springen.
Ook de behuizing is goed afgewerkt, geen tierelantijnen maar zeer degelijk en functioneel. Zelfs als de klep opegeschoven is voelt de kast nog degelijk aan.
Ook een voordeel (maar tegelijk misschien ook nadeel) is dat het een universeel systeem is dat je op iedere speler kunt gebruiken; je moet hem namelijk met een kabeltje aansluiten en is dus met alle apparaten te gebruiken die een 3,5 mm hoofdtelefoon aansluiting hebben. Hij kan op 4 AAA batterijen spelen of met lichtnetadapter. De batterijen nog gaan best lang mee gezien de prestaties.

Bart 59 11-11-2008 Product jaar of meer in bezit

Voor zo'n klein systeem een prima geluid! Zeer handzaam om mee te nemen op vakantie. Hotelkamer vullend geluid. Prachtige vormgeving.