Braun PL5014

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun PL5014 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Lies 04-05-2019

Goed ontharingsapparaat voor thuis

Geschreven voor: Braun PL5014

Sinds een paar weken gebruik ik dit apparaat en tot hiertoe ben ik al tevreden. Het apparaat zit mooi verpakt ik een tasje, samen met een scheermesje.

Het apparaat mag blijkbaar niet gebruikt worden op moedervlekken/littekens/... maar zou wel het beste werken bij mensen met een lichte huid. Ikzelf heb ook een hele lichte huid, maar dan ook wel sproeten/moedervlekken op mijn armen, dus daar durf ik het apparaat niet te gebruiken.

Ik heb het op mijn benen gebruikt en merk toch al dat de haartjes iets minder snel en minder fel terugkomen. Ik ga het zeker en vast blijven gebruiken en hoop zo binnen een paar weken in “fase 2” te komen, zodat ik het misschien maar 1x per maand ga moeten gebruiken. Momenteel zit ik nog in de eerste fase en moet ik het 1x per week gebruiken, maar ik vond het sowieso aangenamer dan wanneer ik mijn benen moet scheren met een mesje.

Ikzelf heb het apparaat niet moeten aankopen, maar mocht het testen. Het is duur ik aankoop, maar raad het zeker aan als je het juiste huidtype hiervoor hebt.

Het enige nadeel vind ik de felle lichtflitsen. Ik ben geneigd om een zonnebril op te zetten als ik het gebruik.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Mooi verpakt
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• Felle lichtflitsen