De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk·expert Pro 3 PL3132 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Zichtbare Ontharing, Wit En Lila op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nathalie M 24-04-2019

top toestel - gebruiksvriendelijk- werkt op netstroom, snel

Het was voor mij de eerste keer dat ik een lichtontharingsapparaat gebruikte en stond er wat sceptisch tegenover, maar tegelijkertijd wel benieuwd naar het resultaat. Ik gebruikte het toestel op mijn benen en oksels. De start van de behandeling is 1x per week gedurende 4 a 6 weken. Het toestel is handig, gebruiksvriendelijk en toch wel heel snel. Het kostte mij maximaal 9 minuten om benen en oksels te behandelen. De eerste weken tijdens het gebruik van de Braun Silk Expert pro merkte ik relatief weinig, tot geen verschil. Nog steeds dagelijks de benen ontharen, maar na de 3e week merkte ik dat de haartjes minder snel teruggroeiden. Super! Normaal gezien zou je na 13 weken een enorm verschil moeten merken, benieuwd!
Enkele weken geleden heb ik de Braun PL 3132 ontvangen om gratis te testen. De grote voordelen van dit apparaat zijn dat je het niet moet opladen, maar continu kan gebruiken doordat je het stopcontact gebruikt, het ligt heel comfortabel in de hand, supersnel en effectief vanaf de 4e tot 5e week gebruik, de lichtsterkte gaat automatisch met je huid, past zich dus aan. Neemt weinig van je kostbare tijd in beslag .Het loont dus echt om het toestel de eerste 12 weken 1x per week te gebruiken voor een effectief werkend resultaat! Toptoestel, een echte aanrader qua investering!

Pluspunten

• werkt op netstroom
  • snel
  • gebruiksvriendelijk
  • past zich automatisch aan aan je huidtype

Isabelle 17-04-2019

Deze Braun IPL3132 is mega-snel

Deze Braun IPL 3132 doet wat hij zegt : pijnloos en heel snel definitief ontharen. Het toestel is gebruiksvriendelijk en snel want in 9 minuten had ik beide onderbenen behandeld. Het lange snoer zorgt ervoor dat je gemakkelijk overal kan ontharen zonder dat je batterij zou uitvallen halverwege de behandeling. Ook het kleine opzetstukje voor de behandeling van de oksels is erg handig. Ik heb dit toestel gratis ontvangen om uit te testen en kijk alvast uit naar het resultaat na enkele weken behandeling. Ik kan hier geen enkel minpunt opsommen. Enkel positieve feedback voor dit toestel!

Pluspunten

• Heel snel
  • Lang snoer
  • Pijnloos

Minpunten

• Geen