De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk·expert Pro 5 PL5124 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Zichtbare Ontharing, Wit En Goud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Poolski 12-05-2019

Uitstekend apparaat met blijvend resultaat!

Vorige maand ontving ik het IPL PL5014 ontharingsapparaat van Braun. Het apparaat kwam toe in een mooie doos en meteen opende ik het. Het apparaat heeft een elegant goud met wit design, een grijze tas en een scheermesje van Venus. Spoiler: het apparaat voldoet écht aan mijn verwachtingen! Om eerlijk te zijn had ik eerst wat twijfel om het apparaat te gebruiken. Ik ben namelijk een licht type en heb een gevoelige huid. Maar toen ik las dat je zelf de intensiteit van de flitsen kan kiezen, twijfelde ik geen seconde. Ik schoor meteen mijn benen (dit moet voor het gebruik van dit apparaat) en koos meteen voor de ‘zachte’ modus. Op mijn benen voelde ik helemaal niets van de lichtflitsen en in mijn oksel een licht prikkelend gevoel. Na enkele weken het toestel te gebruiken, begin ik nu ook echt het effect duidelijk te merken! Ik merk dat er al afname is van mijn lichaamshaar. Ik ben heel blij dat ik dit toestel gratis mocht testen, in ruil voor een eerlijke review!

Pluspunten

• Blijvend resultaat
  • Elegant Design
  • Geen irritatie

Minpunten

• Prijskaartje
  • Even geduld hebben voor resultaat

EllenPerrault 06-05-2019

Pijnloze én permanente ontharing, een echte aanrader!

Ik ben dit toestel nu reeds een kleine maand aan het gebruiken en ben zeer tevreden over de resultaten. Het product heeft een duidelijke gebruikshandleiding en is zeer gebruiksvriendelijk. Daarnaast kan je dit toestel mooi opbergen en neemt het heel weinig plaats in bezit. Het toestel heeft een mooi design, wit met goude afwerking. Enig minpunt is dat het toestel heel warm kan worden en op gevoelige plaatsen ik dit dan ook kan waarnemen. Daarnaast vind ik de kostprijs ook nog vrij hoog, maar indien het resultaat zo positief zal blijven, is dit toestel wel zijn kostprijs waard.
Momenteel kan ik reeds een minder snelle haargroei waarnemen en lijkt het ook dat er minder haartjes aanwezig zijn op de benen. Ik ben ervan overtuigd dat de permanente resultaten pas echt zichtbaar zullen zijn binnen enkele weken. Ik heb dit toestel gratis ontvangen om uit te testen en zou dit zeker opnieuw doen indien de ervaring zo positief zou zijn.

Pluspunten

• Easy to use
  • Pijnloos
  • Snel

Minpunten

• Kostprijs
  • Gevoelige zones (warmt op)

sigrid p 01-05-2019

duur toestel maar wel snel in gebruik

Al een tijdje was ik benieuwd naar de werking van een IPL ontharingstoestel. echter ik ging nooit eerder over tot de aankoop ervan. Dit omdat ik de aankoopprijs vrij hoog vond. Daarnaast was er ook niemand in mijn omgeving die dergelijk toestel al eerder uitgetest had. Het toestel dat ik momenteel gebruik werd me dan ook gratis toegezonden om uit te testen. Mijn huidskleur is licht en ik heb donkerblonde haren. Dit is een ideale combinatie om gebruik te maken van een IPL toestel. Het toestel is dan ook niet geschikt voor donker huidjes en/of voor lichte blonde haren.

Gedurende 3 weken maak ik al consequent gebruik van het toestel. Dit betekent dat ik 1 maal per week mijn benen en oksels scheer om nadien te behandelen met het IPL toestel, dit duur in totaal ongeveer 20 minuutjes.

In de gebruiksaanwijzing van het toestel staat vermeld dat je tussen 4 tot 12 weken pas een resultaat mag verwachten. Ik gebruik het toestel nog maar 3 weken en merk momenteel dan ook nog zeker dat mijn haren steeds teruggroeien. Maar na drie weken merk ik wel dat enkele kale plekje op bij mijn benen aanwezig zijn.

Het toestel is erg gemakkelijk is gebruik.
het toestel heeft maar 2 knopjes, één knopje voor het aanzetten van het toestel en een ander knopje voor de lichtflits te activeren. De sensor van het ipl toestel stelt automatisch de flitssterkte in waardoor je dit niet meer zelf hoeft te doen. De flitser heeft een groot oppervlakte en door de bedieningsknop ingedrukt te houden flitst het toestel automatisch, waardoor je erg snel kan werken. Voornamelijk voor het behandelen van je benen gaat het zo erg snel vooruit. De behandeling is daarnaast ook nog eens volledig pijnloos.

Ik ga het toestel in de toekomst zeker blijven gebruiken en heb er vertrouwen in dat mijn haargroei nog sterker zal afnemen. Indien men eventueel geïnteresseerd is in het toestel aan te kopen, dien je zeker te weten dat je het toestel zeer regelmatig dient te gebruiken en dat het nog even zal duren alvorens je resultaten zal zien.

Pluspunten

• makkelijk is gebruik
  • heeft een groot flitsoppervlak

Minpunten

• dure aankoopprijs

Loesje 29-04-2019

Pijnloos en handig

Dit product met mooi design is erg handig in gebruik. De resultaten zullen waarschijnlijk pas echt zichtbaar zijn binnen enkele weken, maar tot nu toe ben ik erg tevreden.
Het was leuk dit toestel gratis te hebben mogen ontvangen. Ik zal er hopelijk nog lang gebruik van kunnen maken. Zeker omdat ik het ook mooi kan opbergen in de handige travel-bag!

Pluspunten

• Mooi design
  • Handig
  • Pijnloos

Minpunten

• Duur

Saskia s 29-04-2019

Gladde benen zonder irritatie

Op dit moment ben ik het toestel vier weken aan het gebruiken en ik merk wel al dat er minder haartjes terug groeien.
Het toestel is heel fijn in gebruik en het past zich ook heel goed aan aan je huidtype.
Wat wel een nadeel is, is dat er geen brilletjes meegeleverd word omdat de flits toch wel fel is. Ook is het heel belangrijk om je voor
Gebruik goed te scheren met het bijgeleverde scheermesje, ik heb gemerkt dat wanneer je dit niet doet dat het toch wel wat pijnlijk is. Ik heb het toestel gratis verkregen om te testen en ben er uiteraard zeer tevreden over. Ook zit er een mooie etui bij super handig om alles weer op te bergen.