Braun PL5137

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun PL5137 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

EllenDP 15-05-2019

Beloftes waargemaakt!

Geschreven voor: Braun PL5137

Pijnloos ontharen waarbij het resultaat langer duurt dan een paar dagen, welke vrouw wil dit nu niet? Ik was dan ook heel enthousiast toen ik geselecteerd werd om gratis de Braun IPL 5137 uit te testen (een variant van IPL ontharing met opbergzakje en scheermes). Na 4 weken uittesten is het duidelijk dat dit toestel de beloftes waarmaakt. Het is heel gemakkelijk in gebruik. Ik was ook verbaasd van de snelheid waarmee de lichtflitsen komen. Op een kwartier tijd kan je alle zones behandelen die men wenst met zowel het gewone opzetstuk voor bv. de benen als het kleinere opzetstuk voor de moeilijke plaatsen. Je hoeft je geen zorgen te maken over het instellen van de juiste lichtintensiteit aangezien dit toestel dat automatisch regelt. In deze set is ook een scheermesje en het leuke opbergtasje zijn leuk meegenomen, al mis ik wel een soort zonnebril want de lichtflitsen zijn nogal fel. Het toestel is prijzig maar persoonlijk vind ik het wel de investering waard.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • snelheid
  • Mooi opbergtasje

Minpunten

• prijzig

marielosfeld 05-05-2019

Handig en goed toestel!

Geschreven voor: Braun PL5137

Een tijdje terug kreeg ik een leuk pakje in de post!
Het Braun IPL PL5137 ontharingsapparaat!
Verpakt in een mooie tas zit het mooi parelwitte ontharingstoestel. Daarbij krijg je ook een gratis scheermesje. Dat kan je gebruiken om de zones voor te bereiden voor de behandeling.
Het toestel werkt met een snoer ipv van batterij. Dit zorgt ervoor dat je nooit zonder stroom valt en niet hoeft op te laden.
Er staat in het handboek een volledige uitleg stap voor stap.
Ik probeerde het uit op de bikinilijn en na 2 sessies (2 à 3 weken tussenlaten) was ik volledig haarvrij!
Een topper om de zomer in te gaan.
De lichtflits is wat sterk en het is beter van niet recht in het toestel te kijken tijdens de behandeling. Na enkele keren gebruiken heb je techniek volledig in de vingers en kan je jezelf ontharen zoals een professionele schoonheidsspecialiste 😉 in dit gewoon thuis op je gemak!
Ik mocht het toestel gratis ontvangen om te testen en raad het zeker aan voor vrouwen (of mannen) die veel tijd willen besparen en lange periode haarvrij willen zijn!

Pluspunten

• Handig
  • Snel

Minpunten

• Duur

Wendy VDS 05-05-2019

Effectief en goed ontharingsapparaat!

Geschreven voor: Braun PL5137

Laten we eerst beginnen met wat voor mij al een minpuntje was: de stroomsnoer. Ik vind het persoonlijk handiger als een toestel oplaadbaar werkt, zodat er geen snoer in de weg zit. Verder ken ik alleen maar voordelen: er wordt een Venus scheermesje bijgeleverd zodat je de vervelende aanwezig haartjes kunt afscheren (wat een must is), een precisieknop voor de moeilijk bereikbare plekjes zoals knieën en enkels, en er zit ook een handige opbergtas bij.
Het toestel is makkelijk om mee te werken omdat het zo aangenaam in de hand ligt, het is niet te klein en ook niet te groot. De lichtintensiteit wordt automatisch aangepast aan je huidtype, wat zeker een pluspunt is. Kleine, moeilijk te bereiken zones kunnen ook makkelijk worden aangepakt door middel van de precisieknop. Wat zeker ook een pluspunt zou geweest zijn is dat er een soort brilletje zou meegeleverd worden om je ogen te beschermen tegen de lichtflitsen, want die kunnen nogal hard aankomen en is niet zo prettig om continu naar te kijken.
Na een paar weken gebruikt te hebben valt het mij op dat de haartjes veel minder snel terugkomen dan voordien. Ik zal het toestel uiteraard nog veel langer moeten gebruiken alvorens enkel een onderhoudsbehandeling zal volstaan en de haren niet meer groeien. Maar, ik ben zeker al erg positief over het bereikte resultaat tot nu toe. Ik ben blij dat ik de kans gekregen heb om dit toestel gratis uit te proberen, maar ik kan anderen het zeker en vast ook aanraden. Het zal zijn investering meer dan waard zijn!

Pluspunten

• precisieknop
  • opbergtas
  • effectief (haartjes komen minder snel terug)

Minpunten

• kabelsnoer (niet oplaadbaar)
  • lichtflitsen zijn te fel