Braun Silk-expert 5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-expert 5 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

MMVH 23-03-2021

Zeer goede resultaten en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun IPL BD 5001

Ik heb zelf lang gewacht met de aankoop van dit product omdat de prijs toch wel aan de hoge kant is. Nu gebruik ik de laser al gedurende 7 weken en de resultaten zijn echt heel goed! Ik heb een heel donkere haarkleur dus zag je een dag nadat ik geschoren had, al terug stoppeltjes verschijnen. Nu zijn we 7 weken verder en heb ik meer dan een week zachte benen, zonder te moeten scheren.
Het laseren van de bikinilijn en de oksels voelt wat onwennig, maar het is zeker te verdragen.

Pluspunten

• goede resultaten
  • snel
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• duur

Nathalie N 12-05-2019

zeer tevreden

Geschreven voor: Braun IPL BD 5001

ik heb het ontharingstoestel Braun IPL PL5137 mogen ontvangen om te testen, ik vind braun een kwalitatief goed merk, ik ben hier zeer tevreden over, het toestel is handig in gebruik, een mooi design, een handig opbergtasje, een goede handleiding, en vooral ook een mooi resultaat, een aanrader om aan te schaffen vind ik

Pluspunten

• mooi design
  • resultaat

Minpunten

• niet draadloos

Lieve61 06-05-2018

Aangenaam en efficiënt

Geschreven voor: Braun Silk-expert 5

Apparaat ligt goed in de hand en is wendbaar. Snoer is lang genoeg. Heel handig dat het apparaat zelf je teint leest. Het gebruik is niet pijnlijk, alleen de flitsen nogal fel. Misschien een brilletje meeleveren. Haartjes worden goed verwijderd. Durf niet te zeggen of de haartjes wegblijven omdat ik het apparaat nog niet lang genoeg heb gebruikt.
Ik zal het apparaat dat ik gratis heb ontvangen, blijven gebruiken en vind het een aanrader.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Wendbaar
  • Design tasje
  • Gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Geen bescherming tegen de flitsen

SophieE 19-04-2018

Nieuwe manier van ontharen

Geschreven voor: Braun BD 5007

Sinds enkele weken ben ik deze IPL aan het gebruiken, en na deze tijd begint de haargroei wat te minderen. Ik gebruik deze vnl voor mijn oksels en benen, eerst ontharen zodat de haartjes goed kort zijn en daarna met de IPL over. En dit herhaal ik wekelijks, zoals aanbevolen wordt. Alleen zo krijg je het beste resultaat. Het is gemakkelijk dat je de intensiteit kan aanpassen, van extra mild tot normaal. Voor de gevoeligere zones (zoals oksels) ben ik begonnen op de lichtste stand, omdat ik mijn huid niet wou beschadigen. Ondertussen reeds verhoogd en nog geen klachten. De behandeling met IPL vergt wel wat meer tijd als gewoon ontharen, maar het heeft een beter resultaat, als alle haartjes verdwenen zijn. In het begin worden de haartjes wat lichter van kleur en gaan ze minder snel groeien. Geen wonderen verwachten in het begin! Dit heeft zijn tijd nodig. Het enige onhandige vind ik het snoer, waardoor je niet zoveel bewegingsmogelijkheden hebt en dus ook niet in water gebruiken! Ik ben blij dat ik dit product mocht testen, en ik zal dit ook blijven gebruiken tot ik het gewenste resultaat heb (zeker 12weken!). Mocht je twijfelen, dit apparaat kan je gemakkelijk thuis gebruiken op het tijdstip dat je wil, zonder dat je vastzit aan een afspraak in het salon. Misschien ook belangrijk voor de mama's-to-be onder ons, het wordt afgeraden om het apparaat te gebruiken terwijl je zwanger bent.

Pluspunten

• aanpasbare intensiteit
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• snoer

MSKS 30-12-2017

Eenvoudig permanent ontharen

Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om uit te testen. Of het ook permanent het haar verwijdert, kan ik nog niet zeggen, aangezien je pas na 12 weken echt resultaat boekt. Ik gebruik het nu zelf al 4 weken.
Het is heel erg eenvoudig in gebruik en zo goed als pijnloos. Wanneer je de extra milde instelling gebruikt, voel je er amper iets van. Je kan het vergelijken met een elastiekje dat je op je vel laat schieten. Sommige zones, zoals de oksels, zijn extra gevoelig.

De gezichtsborstel die je erbij krijgt, is ook erg aangenaam. Ik merk wel een verbetering van mijn huid, zonder iets anders te veranderen aan mijn gezichtsverzorging. Je huid voelt veel properder en gereinigd aan.

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken
  • Pijnloos

Minpunten

• Duur
  • Niet direct blijvend resultaat

Marielouisedup 20-12-2017

Leuk en handig

Braun ipl bd 5008

Hier volgt mijn mening over bovenvermelde apparaten.
Deze apparaten heb ik gratis mogen ontvangen, heb ze ondertussen enkele keren gebruikt en dit is wat ik ervan vind :
- de reinigingsborstel voor het gezicht geeft een grondige reiniging van het gelaat en laat een heerlijk gevoel na. Een leuke massage en reiniging in 1.
Een aanrader!

- het ontharingsapparaat met lichttherapie heb um tot nu toe 3x gebruikt. Ik kan dus nog niets zeggen over het slotresultaat, maar ik heb wel de indruk dat de beharing al langer wegblijft.
Het enige nadeel aan dit apparaat is dat het gebruik hiervan telkens een beetje pijnlijk is.
Maar als het uiteindelijke resultaat positief is, neem ik de pijn.er wel bij. Dan loont het de moeite!
Besluit :
Beide apparaten zijn zeker positief bevonden en zeker aan te raden!