Braun Silk-expert 5 IPL - Reviews

Best Reviewed mei 2018 Braun Silk-expert 5 IPL
Best Reviewed - mei 2018
Laagste prijzen
Geschikt voor
armen, benen, bikinilijn, buik, oksels, rug
Soort ontharing
IPL
Aantal flitsen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

MarlijnB 14-05-2018

Erg fijn product

Zeven weken geleden ben ik begonnen met het testen van dit IPL apparaat van Braun, wat ik gekregen heb om te testen. Op dit moment begin ik echt al te zien dat er plekjes ontstaan waar geen haar meer groeit! Het apparaat werkt erg prettig, al moet je voor het gebruik wel echt de tijd nemen, en ziet er mooi uit. Wel heb ik dat ik af en toe schrik van een hete flits. Tot nu toe heb ik echter nooit irritatie of plekjes of iets dergelijks gekregen door het gebruik, waar ik in het begin wel een beetje bang voor was. Idealiter zou het apparaat draadloos moeten zijn, al stoort het snoertje ook weer niet zo heel erg. Ik zou het apparaat zeker aanraden, gezien het echt een mooi effect heeft!

Pluspunten

• Effectief

Minpunten

• Soms een hete flits

Lieve61 06-05-2018
  • Product gekregen

Aangenaam en efficiënt

Apparaat ligt goed in de hand en is wendbaar. Snoer is lang genoeg. Heel handig dat het apparaat zelf je teint leest. Het gebruik is niet pijnlijk, alleen de flitsen nogal fel. Misschien een brilletje meeleveren. Haartjes worden goed verwijderd. Durf niet te zeggen of de haartjes wegblijven omdat ik het apparaat nog niet lang genoeg heb gebruikt.
Ik zal het apparaat dat ik gratis heb ontvangen, blijven gebruiken en vind het een aanrader.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Wendbaar
  • Design tasje
  • Gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Geen bescherming tegen de flitsen

Bjdoncker 02-05-2018

Test Ipl

Wat een fijn IPL apparaat. Ik zie enorme verbetering van de vermindering van de haren. Ik heb het product mogen ontvangen om het uit te testen en heb het nu ongeveer 8 weken in mijn bezit; ik ben dis erg benieuwd hoe de resultaten zijn na een langere periode maar tot nu toe erg tevreden. De behandeling is niet pijnlijk en gaat snel door de slide functie

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Niet pijnlijk

TessaO 01-05-2018

Fijn apparaat met goed resultaat

Ik ben over het algemeen best tevreden over het ontharingsapparaat van Braun. Het resultaat na tien weken gebruik valt mij zeker niet tegen. Er ontstaan alle plekken waar geen haar meer groeit en op de rest van de plekken is het haar dunner en lichter. Het gebruik is eenvoudig. Het doet geen pijn, is alleen wel warm. Door de verschillende intensiteitsniveaus kun je hier aan wennen. Vooral de ‘slide’ functie waardeer ik heel erg. Je houdt de knop dan ingedrukt, beweegt het apparaat langzaam over de huid en de rest doet het apparaat. Ideaal voor als je bijvoorbeeld je benen snel wilt ‘laseren’. Het grootste nadeel vind ik dat je bij een stopcontact moet blijven zitten om het te gebruiken. Zodra je het apparaat uit het stopcontact haalt, werkt deze niet meer. Je kunt hem dus niet opladen. Toch is dat nadeel niet groot genoeg om het niet te blijven gebruiken. Ik heb het product gratis ontvangen, maar na deze ervaring merk ik dat ik er ook best voor had willen betalen. Vooral het resultaat valt mij absoluut niet tegen.

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • mooi opbergzakje

Minpunten

• moet in stopcontact om te gebruiken

EllyvWan 29-04-2018

Soer goed resultaat

Nu ik sinds enkele weken de Braun IPL BD5006 in gebruik heb zijn er op enkele haren na de haren op mijn oksels en benen verdwenen. Deze behandeling duurde ongeveer 30 minuten en is pijnloos. Toen ik dit apparaat gratis ontving om uit te proberen had ik dit niet verwacht. Het apparaat is makkelijk te bedienen ligt fijn in de hand en is makkelijk schoon te maken, en je kunt alles bewaren in een mooi vormgegeven tasje. Al met al een absolute aanrader.