Philips Lumea Essential BRI862

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Essential BRI862 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

sopke 28-06-2017

Werkt redelijk

Ik had een iets beter resultaat verwacht van dit toestel. Na 3 keer gebruiken (en een periode van ongeveer 6 weken) blijven de haartjes wel langer weg dan bij de niet behandelde zones maar ik moet toch nog steeds bijwerken. Het toestel is wel heel gemakkelijk in gebruik en behoorlijk pijnloos.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Pijnloos

Minpunten

• Niet onmiddellijk resultaat

Nicole 27-06-2017

best tevreden

Ik gebruik het toestel ondertussen sinds een paar weken en ben best tevreden over het resultaat. Alles weg is nog niet het geval, maar de haartjes zijn wel dunner en zachter en toch wel al een heel pak minder geworden. Het toestel zelf ligt goed in de hand en is gemakkelijk in gebruik. Niet al te veel poespas, gewoon aan/uit en sterkte. Het is niet altijd even simpel aan de enkels en aan de knieën, maar met wat geduld lukt dat ook. Al bij al dus een tevreden klant.

Pluspunten

• werkt echt
  • gemakkelijk

Minpunten

• duurt iets langer
  • toestel hapert soms

KittyD 26-06-2017

Tevreden

Het product ligt gemakkelijk in de hand en heeft een mooi design. Het is eenvoudig in gebruik. Let goed op dat je steeds goed overlapt zodat je elke zone flitst. Na 4 beurten merkte ik het verschil al.

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • Snel gebruiksklaar
  • Pijnloos

Gemma 26-06-2017

Te weinig resultaat

Na 9 weken gebruik merk ik maar een heel kleine vermindering van haargroei op. Ik heb telkens maar 1 been geflitst en het andere zo gelaten om goed te kunnen vergelijken.
In het begin vond ik het product gemakkelijk te gebruiken, maar eigenlijk is het niet simpel om te weten welk stukje je al geflitst hebt en waar je nog niet geweest bent met het apparaat. Op die manier is het weinig efficiënt werken.
Voor mij geeft dit te weinig resultaat.

Renéetje 15-06-2017

Het werkt, maar reduceert voor mij niet genoeg haargroei

Ik heb dit apparaat nu 2 maanden getest. In totaal 4 keer. De bijhorende app vind ik heel handig. Het is ook gebruiksvriendelijk. Toch had ik er meer van verwacht. Want ik heb nog steeds redelijk wat haartjes staan. Het werkt, maar niet voldoende voor mij. Ik ga hem doorgeven aan mijn zus die bleker is, maar wel donkerder van haar. Dus waarschijnlijk zal het bij haar beter werken. Het deed ook totaal geen pijn.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • App

Minpunten

• Nog steeds veel haartjes

Manon 14-06-2017

Doet wat het moet doen maar met wat haken en ogen

De Lumea nu een aantal weken geprobeerd en ik kan zeggen wat ik wil het werkt. De haren zijn duidelijk minder. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat het niet zo eenvoudig was als ik dacht. Zo moet je voor gebruik eerst scheren. Dus je bent altijd dubbel bezig. Heb je wat uitslag van het scheren dan kan je het apparaat niet gebruiken. En zomers als je iets verbrand bent ook niet. Verder heb ik zelf een aantal tattoos en op die plaatsen kan ik het ook niet gebruiken. Het kost best wat tijd en lenigheid om het apparaat te gebruiken. En het snoer werkt hier niet aan mee. Ook zijn sommige plekken te klein om te behandelen ( mijn tenen wil hij niet pakken) . Op mijn benen was het pijnloos al is de geur als je een stukje bent vergeten te scheren niet erg prettig. Oksels voelde ik soms wel. De app is leuk maar je kan niet achteraf nog behandelingen invoeren de app en ik waren het dan ook al snel niet meer eens met elkaar. Al met al een leuk apparaat maar met wel wat haken en ogen.

Pluspunten

• Formaat
  • Prijs

Minpunten

• Snoer
  • Vooraf scheren

Rexie 06-06-2017

Dit product doet wat het belooft.

Ik heb dit product reeds getest gedurende 8 weken. De eerste weken merk je nog niet echt resultaat maar daarna merk je wel dat er al minder haargroei aanwezig is. Mijn benen voelen veel zachter aan dan voor het gebruik van de Philips Lumea

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Na enkele weken reeds zichtbaar minder haartjes
  • Op verschillende lichaamsdelen te gebruiken
  • Neemt niet veel tijd in beslag

Minpunten

• Je kan niet zien waar je reeds geflitst hebt
  • Je moet het te behandelen gebied eerst scheren
  • Soms kan je een prikje of warmte voelen