Braun Silk-expert 3 IPL BD 3001

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

HanneV 05-05-2019

Waardevol product

Wanneer je dit product voor de eerste keer gebruikt is het even zoeken naar de juiste manier om dit te gebruiken, maar je bent er snel mee weg en na de eerste keer gaat het erg vlot!
Het warmt snel op en met de zak die je erbij krijgt kan je het handig opbergen!
Na vier weken zie ik toch al enig resultaat.
Ben erg blij dat ik dit product gratis heb mogen ontvangen en testen! Ik zou het zeker aanraden als je op zoek bent naar een. Permanente oplossing om haar te verwijderen!

Pluspunten

• Snel

SofieSn 28-12-2017

Absolute aanrader!

Ik heb enkele weken geleden de Braun IPL BD3003 gratis mogen ontvangen om deze uitvoerig te testen. In het verleden had ik al eens een Philips Lumea die helaas, na een hele zwangerschap niet te gebruiken of op te laden, defect ging. De eerste keer dat ik de IPL gebruikte dacht ik: Dit wordt niets… Het toestel was een stuk lichter, goedkoper in aankoopprijs en was minder pijnlijk op gevoelige plaatsen. Maar het tegendeel is bewezen! Na 8 dagen vielen de eerste haartjes uit en ook het haar onder mijn armen bleef weg, wat bij het vorige apparaat niet het geval was! De Braun is ook erg gebruiksvriendelijk. Hij ligt gemakkelijk in de hand, het is een licht toestel, je moet het huidtype en de lichtsterkte niet manueel instellen want dat doet hij automatisch en de kabel is lang genoeg waardoor je deze comfortabel en altijd kan gebruiken, in tegenstelling tot een apparaat waarvan je soms na 1 uur de batterij eerst terug moet opladen. Het enige wat ik miste was een opbergzakje. Dit apparaat is dus een absolute aanrader!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Pijnloos
  • Prijs / kwaliteit

Minpunten

• Geen opbergzakje

nvoorspo 26-12-2017

Toegankelijk en vlot apparaat

Enkele weken geleden kreeg ik de kans het Braun IPL BD3003 toestel gratis te testen.
Voor mij was het de eerste keer dat ik gebruik maakte van een lichtontharingsapparaat.
Ik heb het toestel getest op mijn bikinilijn, bovenbenen en oksels.
Deze zones dien ik normal gesproken dagelijks te ontharen met een scheermesje.
De IPL zelf is makkelijk in gebruik en werkt zeer vlot. De eerste twaalf weken dien je éénmaal per week het toestel te gebruiken. Het kostte mij telkens ongeveer vijf minute om alle zones gewenste zones te behandelen.
De eerste vier weken merkte ik niet echt resultaat. Maar vanaf de vijf de week begon ik te merken dat de haartjes minder snel en minder toerijk terugkwamen.
Volgens Braun zou er na ongeveer 12 weken permanent merkbaar resultaat moeten zijn, ik blijf het toestel dus vast en zeker gebruiken.