Philips BRI950

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRI950 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lies 21-06-2023

Geweldig resultaat. Zijn geld meer dan waard.

Geschreven voor: Philips BRI950

Na 3-4 keer gebruik van de Lumea merk ik dat er beduidend minder haartjes terugkomen.
Dit toestel is zijn geld meer dan waard.
Voorheen gebruikte ik Veet ontharingscrème of een ladyshave of de Veet strips. Daarna ging ik elke maand naar de schoonheidsspecialiste om mijn benen te laten harsen. Toen bleven ze langer weg, maar uiteindelijk groeien die haren ook weer terug.
Dankzij de Lumea hoef ik nooit meer te laten harsen. Dat bespaart me een hoop geld. Het toestel is duur, maar het verdient zichzelf ook weer terug. Hier en daar kom ik nog wel eens wat verdwaalde haartjes tegen. Maar het resultaat is echt geweldig op iets langere termijn.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Goede resultaten
  • Pijnloos
  • Bespaart geld op termijn
  • Voor verschillend huid/haar types

Minpunten

• Prijs is aan de hoge kant

loetje83 03-07-2017

Perfect apparaat

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Perfect product
6 juni 2017
Ik stond nogal sceptisch tegenover dit product omdat het nogal vernieuwend is en ik niemand in mijn omgeving ken die een dergelijk apparaat heeft. Het is wel nodig de gebruiksaanwijzing goed te lezen vooraleer dit apparaat te gebruiken, maar eens je het goed onder de knie hebt, is het heel gebruiksvriendelijk. Na de eerste keer flitsen zag ik al een duidelijk verschil. Er moet tussenin wel nog geschoren worden, maar ik ben verbluft van het resultaat na 9 weken. Ik had veel en donker haar en nu, na de flitsbeurten, bijna niets meer. Ik zou dit apparaat zeker aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • langdurig resultaat

Minpunten

• prijs

Groenkonijn 17-06-2017

Beter dan verwacht!

Geschreven voor: Philips BRI950

Het toestel ziet er mooi uit, er zit een opberghandig zakje bij. Het is eenvoudig en snel in gebruik en heeft een zeer goed resultaat! Ik raad het iedereen aan!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • pijnloos
  • efficient

Parchita 17-06-2017

zijdezachte haarloze huid

Geschreven voor: Philips BRI950

Het toestel ligt ergonomisch goed in de hand waardoor je het optimaal kan gebruiken.
Dit toestel heeft 2 verschillende opzetstukken. (lichaam en gezicht)
Vanaf de vierde flitsbeurt zag ik het verschil al héél duidelijk. Veel minder haartjes en de huid voelde veel zachter aan en de haartjes die er wel nog doorkwamen groeiden veel minder snel dan voor de behandelingen.

Pluspunten

• design
  • pijnloos
  • gebruiksgemap

Minpunten

• duur in aankoop maar het is het waard

Ss 15-06-2017

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips BRI950

Mooi resultaat. Haren blijven langer weg, minder stug en benen voelen veel langer glad aan. Zeker in de zomer ga ik het blijven gebruiken. In de winter minder denk ik, ondanks dat het makkelijk in gebruik is en weinig tijd in beslag neemt.

Minpunten

• Prijs

Romien 15-06-2017

Beter dan IPL-behandelingen bij de schoonheidsspecialist!

Geschreven voor: Philips BRI950

Ik heb de Lumea nu ondertussen al 4-5 keer gebruikt en ik ben er enorm tevreden over! Ik ben voor één keer blij met m'n bleke huid en zwarte haartjes. Ik heb vaker overwogen om de Lumea te kopen, maar ik had steeds schrik dat dit niet het gewenste resultaat zou hebben. Het is zelfs beter dan ik had gehoopt. Voordien heb ik in een professioneel schoonheidssalon IPL-behandelingen gedaan, maar dit had niet zo een goed resultaat. Bovendien vind ik het zelfs minder pijnlijk dan de professionele IPL (en al helemaal minder pijnlijk dan harsen), mede omdat je de intensiteit van de flitsen kan aanpassen. Én je hebt geen awkward gevoel. Je kan het fijn doen op elk moment, wanneer je maar wil. Je kan de app installeren en die zegt je precies wanneer je de volgende behandeling zou kunnen inplannen. De haartjes onder mijn oksel heb ik zelfs al twee weken niet moeten scheren omdat niets terug groeit. De Lumea is misschien wat prijzig in aankoop maar het is écht een investering!

Pluspunten

• Effectief
  • Mooi design
  • Minder pijnlijk dan bij de schoonheidsspecialist

muizeken1981 13-06-2017

Een ware luxe voor een zijdezachte haarloze huid

Geschreven voor: Philips BRI950

Het toestel Philips Lumea Prestige BRI950 komt in een zeer degelijke, kwalitatieve doos met mooie uitnodigende vrouwelijke kleuren. De handleiding die meegeleverd wordt bevat alle nodige info en heeft een zeer duidelijke omschrijving om het toestel te kunnen gebruiken, extra info zoeken op internet is hier zeker niet nodig.
De Philips Lumea Prestige wordt gebruikt voor ontharing door middel van IPL technologie. Het toestel heeft een vrouwelijk design met een zacht roze/witte kleur afgewerkt met een fijn goud lijntje, straalt klasse uit.

Het ligt ergonomisch goed in de hand waardoor je het optimaal kan gebruiken en je zeker geen schrik moet hebben dat je het zou verliezen bij moeilijker te bereiken lichaamsdelen.

Dit toestel heeft 2 verschillende opzetstukken. Het opzetstuk voor het lichaam heeft een gebogen ontwerp en kan over het ganse lichaam gebruikt worden behalve het gezicht en het opzetstuk voor get gezicht is platter en heeft een kleiner behandelvenster om elke deeltje goed te kunnen bereiken. Dit opzetstuk is ook uitgerust met een beveiligde filter.

Het toestel beschikt over een SmartSkin-sensor waardoor het automatisch aangeeft welke stand van de 5 beschikbare standen je het beste gebruikt voor het te ontharen lichaamsdeel. Je mag geen ongemak ondervinden dus indien nodig kan je de stand uiteraard manueel aanpassen.

Vanaf flitsbeurt 4 (6 weken) zag/voelde ik het verschil al héél duidelijk. De haartjes waren in aantal veel minder dan ervoor, de huid voelde veel zachter aan en de haartjes die er wel nog doorkwamen groeiden veel minder snel dan voor de behandelingen. Ik ben zeer benieuwd het resultaat te zien na 8 weken behandeling! Zalig gewoon!

Pluspunten

• pijnloos
  • makkelijk in gebruik
  • tijdbesparend
  • geen rode, bobbelige huid

Minpunten

• duur in aankoop maar het is het zeker waard

Elelv 11-06-2017

Wat een verademing!

Geschreven voor: Philips BRI950

Ontharen behoort tot mijn dagelijkse schoonheidsroutine omdat ik gezegend ben met veel en donkere lichaamsbeharing. Ik was steeds op zoek naar een efficiënter manier van ontharen en sinds kort gebruik ik de Philips Lumea Prestige voor mijn benen, bikinizone, oksels en gezicht en ben heel tevreden. Je flitst met het apparaat over de te behandelen zone en dit gaat snel en pijnloos, ik heb ook geen last van irritaties, smeer wel na elke behandeling een goeie voedende bodylotion. Voor mijn gezicht gebruik ik een ander opzetstuk (kleiner) en dat werkt prima. Na de tweede behandeling zag ik al een verschil op mijn benen en mijn oksels, daar groeien echt minder haren.

De bijbehorende app is super! Hiermee hou je elke flitsbeurt bij en je krijgt dan ook een herinnering om opnieuw te flitsen.

De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is ook zeer overzichtelijk en compleet. Het apparaat wordt geleverd in een chique verpakking, er zat ook een tasje bij zodat je alles netjes kan bewaren.

Pluspunten

• Heel gebruiksvriendelijk
  • Mooi design

Minpunten

• Moeilijk om te zien waar je al geflitst hebt

Kristina88 07-06-2017

Haarloos de zomer in!

Geschreven voor: Philips BRI950

Ik ben ontzettend enthousiast over dit product. Het ziet er ten eerste ontzettend mooi uit, wordt geleverd met handig opbergtasje en een opzetstuk voor de bikinilijn (deze gebruik ik ook voor mijn gezicht). Het ligt lekker in de hand tijdens het gebruik. De accuduur is helaas erg kort.

De resultaten liegen er niet om - ik heb zwart haar en een bleke huid - ik moest mijn benen en oksels om de dag scheren, maar na 2-3 behandelingen met dit geweldige apparaat bleven de haren op mijn benen, armen, buik en oksels vrijwel helemaal weg. De vierde keer flitsen ging daarom vrij snel - er viel weinig te flitsen nog haha. Tussen de flitsbeurten door heb ik niet hoeven te scheren, de haartjes die teruggroeien zijn erg dun en zacht (en ook lichter van kleur).

Bikinilijn gaat iets trager, maar de haren zijn in ieder geval erg zacht en fijn.

Ik ben zeker van plan dit artikel te blijven gebruiken. Het is even wennen en je moet zelf goed uitvinden welke lichtintensiteit prettig aanvoelt, hoe je het apparaat het beste kan houden etc. maar zodra je dat onder de knie hebt gaat het flitsen flitssnel ;).

Ik ga in ieder geval haarvrij de zomer in, wel zo lekker nu de rokjes en jurkjes weer aankunnen.

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Handige opzetstukjes
  • Prachtig design

Minpunten

• Accuduur

Malb 07-06-2017

Werkt de Philips Lumea?

Geschreven voor: Philips BRI950

De Lumea zit een nette en compacte verpakking, het oogt direct erg professioneel.

Ik heb de Lumea getest op mijn oksels en bikinilijn. Volgens de huidsensor op de Lumea moet ik voor beide gebieden stand 5 gebruiken. De bijgeleverde handleiding voor de Lumea is kort en bondig en vertelt precies hoe je het apparaat moet gebruiken. Het design van de Lumea is mooi en hij is makkelijk vast te houden.

Voor gebruik van de Lumea is het de bedoeling dat je de aanwezige haartjes weg scheert. Na het scheren kun je de Lumea gaan gebruiken.

De eerste keer dat ik de Lumea heb gebruikt had ik een aantal plekjes op mijn huid waarbij het flitsen wat gevoelig was. Hierna heb ik op deze locaties de intensiteit teruggezet naar 4 waarna de "pijn" direct was verdwenen. Ik vond de Lumea erg gemakkelijk in het gebruik en ik was binnen enkele minuten al klaar met flitsen. Het nadeel vond ik wel dat het lastig is om te zien waar je gebleven bent, dit zul je een beetje op de gok moeten doen.

Na de eerste sessie merk ik al dat er veel minder haartjes terug groeien en dat het scheren al veel minder nodig is.
De tweede keer dat ik ging flitsen en de huidsensor gebruikte, was de advies intensiteit ineens 4 in plaats van 5. Belangrijk is dus om iedere keer voor het flitsen de huidsensor te gebruiken.
De eerste keer ging ik flitsen met een volle batterij. Ik heb beide oksels geflitst en mijn volledige bikini lijn. De tweede keer dat ik ging flitsen was de batterij al na 4 flitsen leeg. Ik wilde testen hoe lang de batterij het vol zou houden. Voor mij betreft dit dus 1 volledige flits sessie. Een voordeel aan deze Lumea vind ik, dat je hem ook kan gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Zolang je stroom in de buurt hebt is er dus geen belemmering. Heb je geen stroom? Dan kun je de lumea slechts voor 1 flits sessie gebruiken.

Na de derde keer flitsen ben ik ook gestart met een gedeelte van mijn gezicht. Hiervoor kun je het gezicht opzetstuk gebruiken. Je klikt het normale opzetstuk er af en het nieuwe opzetstuk er op, dit gaat heel erg gemakkelijk. Met het gezicht opzetstuk kun je heel precies te werk gaan, erg handig voor bijvoorbeeld tussen je wenkbrauwen!

Na de flitsbeurten hoef ik me nauwelijks meer te scheren. Ik merk dat ik alleen nog maar haartjes weg scheer die ik vergeten ben te flitsen. Echt een verademing dit apparaat! Ik ben er heel tevreden over en blijf hem zeker gebruiken. En het antwoord op de vraag: "Werkt de Philips Lumea?".........ja, ja en nog eens ja

Wendy 07-06-2017

Snel, pijnloos maar ook zwaar en een klein oppervlak.

Geschreven voor: Philips BRI950

OMG ik mag de Philips Lumea Prestige testen, ik ben zó ontzettend blij! Van alle producten in de wereld is dit toch één van de producten die ik super graag zou willen testen/hebben!

Mijn eerste indruk:
Het is een degelijk, stevig en best zwaar apparaat is maar toch een vrouwelijke en chique uitstraling heeft. Er zit een opzetstukje voor het gezicht bij én Philips heeft een app uitgebracht voor onze mobiele telefoon.

Het eerste gebruik:
Met de app was het even uitvogelen welk type apparaat ik moest kiezen, want de BR1950 is dus een gloednieuw model en staat nóg niet tussen de keuzemogelijkheden. Ik heb zomaar een model ingevoerd en gekeken of er verschil is met mogelijkheden in de app tussen de verschillende modellen, wat niet zo was gelukkig. Ik kon aan de slag en had mijn eerste sessies ingepland!

Wat is scheren toch een gedoe, pffff! Dat merk je wel weer als je zo alle 'te behandelen gebieden' moet ontharen vóórdat je de Philips Lumea Prestige gaat gebruiken. Eenmaal klaar met het scheren begon ik aan het flitsen. Ik heb een hele lichte huid met over het algemeen blonde beharing, maar 'gelukkig' niet op mijn benen, bikinilijn en oksels. Standje 5 dacht ik, en de 'smart sensor' bevestigde dat. Dat is wel een fijne functie; met één druk op de knop kijkt de Philips Lumea Prestige welke stand het beste is voor jouw huidtint.

Het flitsen was geheel pijnloos, ik voelde alleen een beetje warmte, behalve onder mijn oksels, daar was het gevoeliger. Dus heb ik standje 4 gebruikt, zonder verdere problemen. Soms ruik je wat verschroeid haar, oeps een haartje vergeten te scheren!
Ik bezit ook tattoos op mijn benen, en het wordt afgeraden om die te flitsen want dat kan verkleuring/verbranding veroorzaken. De getatoeëerde delen sloeg ik dus over, behalve een plekje waar ik te dicht op de tattoo zat en auw dat voelde ik wel hoor!

De gebogen vorm van het opzetstuk is erg handig, dit zorgt er voor dat al het licht naar de haarwortel gaat en niet de ruimte 'in schiet'. Sommige plekjes moet je even uitvissen hoe je het apparaat het beste kunt houden, omdat niet alle delen even rond zijn.

Het apparaat is erg groot en zwaar, vooral als je last van je gewrichten hebt zoals ik. Ik heb het flitsen dus moeten onderbreken om mijn pols wat rust te gunnen. Hier moet je dus wél rekening mee houden bij het aanschaffen.

Ik heb dus mijn eerste flits-sessie al achter de rug, en oh wat ben ik benieuwd naar de resultaten!

Pluspunten

• Snel
  • Pijnloos

Minpunten

• Zwaar
  • Klein oppervlak

kimpe123 06-06-2017

Na een tijdje echt effectief!

Geschreven voor: Philips BRI950

In het begin denk je: Ojee, wat is me dat. Zo een flitsen, zo fel. Kan dat geen kwaad? Kankerverwekkend?
Maar na enkele vraagstellingen, onderzoek en ondervinding een super toestel met resultaat. Een aanrader voor iedereen! Maar je moet het volhouden.

Pluspunten

• Effectief

Minpunten

• Felle flitsen

Maaike 05-06-2017

lumea prestige

Geschreven voor: Philips BRI950

Ik gebruik de lumea prestige nu een 9 tal weken en moet zeggen dat ik heel blij ben met de resultaten. Het apparaat is wel redelijk groot, maar ziet er heel mooi uit en je krijgt er ook een opberghoesje bij. Je moet in het begin wel even geduldig zijn. Ik heb het apparaat eerst volledig opgeladen. Dit was voldoende om mijn benen te behandelen. Als je daarna nog andere zones wil behandelen, kan je dit doen door de lumea te gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Het is even zoeken hoe je het apparaat om een goede manier moet vasthouden om overal te kunnen flitsen waar je haartjes wil verwijderen en het is ook eventjes zoeken welke intensiteit de beste is voor je huid. Maar eenmaal je dit alles gevonden hebt, gaat het flitsen zelf heel vlot. Het is ook even geduldig afwachten geweest, want de eerste resultaten van vermindering in haargroei zie je pas na een 4tal flitsbeurten en flitsen doe je maar om de 14 dagen. Al was dit vooral het geval op mijn benen. Op de oksel en schaamstreek, had ik zeker de indruk dat de haartjes na 1 of 2 flitsbeurten al heel wat langer wegbleven en nu ook in mindere maten terugkeren. Nu zit ik in de fase van het onderhouden en moet ik nog maar maandelijks eens "flitsen".
De app die je op je smartphone kan zetten, helpt ook heel goed met het herinneren wanneer welke zone aan de beurt is.
Het is een dure aankoop, maar het apparaat doet wel wat het belooft!

Pluspunten

• mooi design
  • beloofde resultaten
  • eenvoudig in gebruik

annelies 04-06-2017

een beetje me-time

Geschreven voor: Philips BRI950

Mooi product, goed verpakt, handig tasje erbij.
Ligt goed in de hand, eerder zwaar na een tijdje flitsen.
Na openen belangrijk om de handleiding goed door te nemen (een heel boek)
Eerste flitsbeurt was een beetje gevoelig, maar zeker niet pijnlijk.
Na 4 keer flitsen merk ik dat mijn haartjes minder snel terug groeien.
Enige nadeel: het flitsen is erg tijdrovend, maar ach, we zullen het klasseren onder me-time en daar hebben we allemaal eens recht op zeker he? :)

Pluspunten

• design
  • goede werking

Minpunten

• tijdrovend

Kristel117 04-06-2017

Lumea Prestige - gewoon geweldig!

Geschreven voor: Philips BRI950

Ik stond nogal twijfelachtig tegenover de Lumea en geloofde er niet in. Maar ik ben helemaal verkocht!
Supermakkelijk in gebruik, pijnloos en al na 2x zag je resultaat.
Na 2 maanden nog enkele hardnekkige haartjes maar met de zomer voor de deur ben ik uiterst tevreden. Rokjes en shortjes liggen klaar!

Pluspunten

• pijnloos
  • gebruiksgemak
  • snel resultaat

Minpunten

• prijskaartje

Biebs08 04-06-2017

Het geheim achter mijn gladde benen

Geschreven voor: Philips BRI950

Mijn eerste indrukke van de Philips Lumea Prestige BRI 950/00. De Lumea Prestige werd geleverd in een mooie zachtroze verpakking met een handige etui waar je zowel het toestel, de oplader als de extra knop in kan bewaren. Verder bevat de doos ook een zeer duidelijke beknopte handleiding waardoor je onmiddellijk kan starten. Als eerste heb ik de Philips Lumea enkele uren laten opladen. Het toestel maakt zelf duidelijk wanneer het volledig is opgeladen (wat in vergelijking tot de oudere versies zeer snel gaat). En dan starten maar... eerst wat lijnen aanbrengen met een wit oogpotlood zodat je niet vergeet welke zones je al hebt gedaan, zonnebril opzetten tegen de hevige lichtflitsen en dan via de sensor bepalen welke stand het meest geschikt is voor jouw huid. Voor mijn witte huid met donkerdere haren mocht ik meteen de 5e (en zwaarste) stand nemen. Vervolgens heb ik het toestel dan ingesteld op de 5e stand en ben ik beginnen flitsen op mijn benen. Het flitsen voelde hier aan als een rekkertje dat je zachtjes tegen de huis los laat. Per been moet je dan ongeveer 20min rekenen voor je klaar bent. Na het insteken van de lader, kwamen dan de bikinilijn en de oksels aan de beurts. Hier was de 5e stand nog iets te zwaar (huid is gevoeliger) waardoor er een lichte irritatie zichtbaar berd. Best om het toestel een stand minder te zetten zodat je zonder irritatie / pijn verder kan flitsen. Doordat er bij deze versie enkel een extra knop voor het gezicht is geleverd, is het soms wel iets moeilijker om volledig contact te maken (vooral bij de oksels) met de huid waardoor ik zou aanraden om toch de iets duurdere versie te nemen (BRI 956). Ook hier heb je ongeveer een 20minuutjes nodig dus op een uurtje ben je rond met alle zones. Ondertussen heb ik nu 4 flitsbeurten achter de rug (met telkens 2 weken tussen) en het resultaat is geweldig! Ik had niet verwacht dat ik zo snel al de resultaten zou kunnen zien! Vooral dan op de bikinilijn en de oksels zijn er echt al kale stukken en ook mijn benen zijn de haartjes al veel lichter. Voor mij is de Philips Lumea Prestige dus echt een winner en ik ga zeker blijven flitsen in de toekomst! Ik kan niet wachten op de verdere resultaten!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • resultaat
  • design
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• geen kop voor bikinilijn of oksels

iav6 03-06-2017

Doet wat het belooft!

Geschreven voor: Philips BRI950

Ik heb de Lumea nu 9 weken in gebruik en ik ben echt supertevreden.
Het aparaat is supereenvoudig in gebruik en in 20 minuutjes ben ik helemaal rond met oksels, bikinilijn en benen. De handleiding is heel duidelijk en de behandeling is volledig pijnloos. Ik heb ook geen last gehad van irritante ingroeiende haartjes. De felle flitsen zijn in het begin wel wennen, maar het resultaat overtreft echt alle verwachtingen. Oksels en bikinilijn zijn volledig haarloos en mijn benen 99%. Het scheermesje blijft vanaf nu netjes in de kast liggen.
Een heerlijk toestel dat doet wat het belooft.

Pluspunten

• prima resultaat
  • eenvoudig in gebruik
  • geen irritatie of ingroeiende haartjes

Minpunten

• pas definitieve resultaat na 2 maanden

berdy 03-06-2017

Goede accuduur, pijnloos

Geschreven voor: Philips BRI950

Ik heb de Lumea inmiddels een aantal weken in bezit. Een mooi en praktisch vormgegeven apparaat in een mooie verpakking. De gebruiksaanwijzing is helder. Ik was eerst sceptisch omdat ik een oudere versie van de Lumea heb gebruikt en die werkte erg onhandig, met gel en geen mogelijkheid om snoerloos te flitsen. Over de huidige uitvoering ben ik echt enthousiast, het apparaat werkt handig, snel en pijnloos. Ik vind het prettig dat je snoerloos kunt werken, al is de tijd tussen twee flitsen korter als het apparaat wel aan het lichtnet gekoppeld is. Mijn huid is erg gevoelig, maar het flitsen voel ik niet- hoogstens een klein prikje op plaatsen waar het bot dicht onder de huid ligt I(scheenbeen etc). Ook na het flitsen geen huidirritaties o.i.d. Het aparte opzetstuk voor bijv bikinilijn is handig in gebruik.
De app is handig om bij te houden wanneer je welk lichaamsdeel hebt behandeld. Ik heb nu een aantal behandelingen gedaan en inmiddels wordt haargroei merkbaar minder. Het is een tijdrovend werkje, maar wel de moeite waard!

minouch2 03-06-2017

Beste uitvinding ooit van philips!!!

Geschreven voor: Philips BRI950

Eerst en vooral prachtige verpakking,mooie doos,spreekt aan! Toestel,eerste indruk was,"net een haardroger"lijkt zwaar te zijn in de hand,maar valt zeer Goed mee!Prachtig design.Wisselbare kop,om gerichter te kunnen flitsen.Eerste flitsbeurt achter de rug met lumea prestige BR1950,super! even wennen aan de warme flitsen,vnl op bikini lijn en oksels! op de benen niet zo makkellijk om te zien waar je reeds bent geweest,maar geen probleem aangezien de flitsplaatsen elkaar mogen overlappen,je kan ook een wit oogpotlood gebruiken om te plaatsen aan te duiden !Ben zeer enthousiast en benieuwd naar de resultaten!ik weet nu al dat er meer vrije tijd over blijft,omdat een bezoek aan de schoonheidsspecialist niet meer hoeft!Ik geef de voorkeur 'savonds te ontharen,mijn huid heeft een licht warm prikkelend gevoel,maar verdwijnt zeer snel,geen roodheid deze morgen!! Super apparaat,had ik reeds veel vroeger willen leren kennen,heb vervelende zwarte haargroei,helemaal niet prettig,maar in de toekomst hopelijk helemaal verlost ervan!
2de flitsbeurt achter de rug.Aangezien de handleiding door nomen was,kon ik sneller aan de slag.
Kin,bovenlip,oksels en armen gingen in een mum van tijd,volledige benen nemen toch wat tijd in beslag.
De beste resultaten merk ik al op de armen,moest na 14 dagen bijna geen haar wegscheren voor het gebruik van de lumea.
Het grootste pluspunt tot nu vind ik dat er helemaal geen huidreactie is na het gebruik van de lumea.
Ik maakte gebruik van alle scheermethodes:waxen,pincet,scheren,epilator.Van deze laatste(voor mij de doeltreffendste)had ik rode bultjes na gebruik en kon ik ook niet direct een rokje dragen.Met de lumea is dit verleden tijd!Alles na gebruik mooi opbergen in het bijgeleverde etui!Super!
Onder mijn oksels,komen de haartjes na de 3de flitsbeurt veel trager en op sommige plaatsen zelfs helemaal al niet meer terug!wauw!
Ik zie zeker en vast na de 3de flitsbeurt een groot verschil dan bij de start Met mijn toestel BRI950 beweren ze tot 92 procent haar vermindering na 3 behandelingen,ik kan dit best geloven! De lumea is echt het beste toestel ooit dat ik mocht leren kennen!Het best van al is dat ik nu bij mooi weer gewoon een jurkje kan aandoen,zonder te hoeven denken me eerst nog te moeten epileren.Super gewoon!Een aanrader voor mensen die nog twijfelden hem aan te kopen. Een tip voor wie hem wenst aan te kopen:start met de lumea flitsbeurt in het najaar,je mag nl 48u voor en na de flitsbeurt niet in de zon komen of met hoge factor

Pluspunten

• pijnloos
  • geen irritatie
  • tijdbesparend

Minpunten

• aan de dure kant