Philips BRI956

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRI956 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

lorew 26-06-2017

Aanrader

Geschreven voor: Philips BRI956

Gebruiksvriendelijk en doeltreffend ontharingstoestel. Mooie resultaten.Ik ben zeer tevreden. Haartjes blijven zeer lang weg.

Pluspunten

• doeltreffend
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• prijs

kristien0406 21-06-2017

werkt zeer efficiënt

Geschreven voor: Philips BRI956

Als je het toestel uit de doos haalt merk je meteen dat het een zwaar en degelijk toestel is. Bovendien ziet het er ook erg mooi uit. Ik ben vooral fan om het te gebruiken op kleinere oppervlakken zoals oksels en bikinilijn. De onderbenen kunnen ook, maar dit neemt toch een beetje meer tijd in beslag. Al na de eerste keer merkte ik een verschil in de hoeveelheid haartjes en ze werden ook fijner. Na een tweede en derde keer werd het resultaat pas echt duidelijk. Nu, na vier keer behandelen komt er slechts hier en daar nog een haartje piepen. Ik ben fan!

Pluspunten

• design
  • degelijk
  • je hoeft de haartjes niet eerst te laten groeien
  • de haartjes blijven weg

Minpunten

• ik vond dit type niet terug in de app
  • benen vraagt redlijk veel tijd

Eefff 19-06-2017

Efficient

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik gebruik nu 15 weken de Lumea prestige en de donkere haartjes zijn verdwenen. Huid is zacht. Gemakkelijk en simpel in gebruik, zeker voor oksels en bikinilijn. Benen iets omslachtiger omdat het langer duurt en moeilijk te zien waar je gebleven bent. Een groter opbergzakje zou ook handiger zijn om je verschillende opzetstukjes te bewaren.

Pluspunten

• Handig

Minpunten

• Opbergzakje mag groter

lorew 18-06-2017

Een aanrader

Geschreven voor: Philips BRI956

Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en het resultaat is fantastisch. Echt een aanrader. De haartjes verdwijnen na enkele malen het toestel gebruikt te hebben.

Pluspunten

• doeltreffend
  • gemakkelijk

Minpunten

• geen

mhelen 17-06-2017

Goed ontharingstoestel

Geschreven voor: Philips BRI956

Dit toestel doet wat het belooft: je ziet snel resultaat, het doet geen pijn en moet slechts 1x om de twee weken gebeuren. Ik ben fan!

Pluspunten

• Maar 1x om de twee weken
  • Snel resultaat

Minpunten

• Batterij gaat niet lang mee

Juls 14-06-2017

Goed toestel

Geschreven voor: Philips BRI956

de eerste kennismaking met de lumea prestige was zeer aangenaam. Wat het resultaat op lange termijn is, kan ik nog niet helemaal op antwoorden, maar de restultaten zijn na de vierde behandeling wel veelbelovend! vooral aan de liesstreek heb ik een voortreffelijk resultaat

Het is een mooi en stijlvol toestel, en ligt goed in de hand, alleen kon ik niet alle zones afwerken met enkel de batterij. Dus het toestel toch even in het stopcontact gestoken. De flitsen volgden heel snel op elkaar, en ik was ook vrij snel klaar.

De lumea komt ook in een mooie verpakking, er zit ook een zakje bij, zodat je alles mooi terug kan opbergen na het gebruik. Je hoeft de doos dus ook niet te bewaren. De handleiding is redelijk duidelijk, alleen duurde het even voor ik doorhad hoe je kon blijvend flitsen, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden!

De app van Philips is ook heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. De reminder die je krijgt als het tijd is voor een nieuwe behandeling is zeer gemakkelijk.

Algemeen ben ik zeer tevreden van dit toestel. Voorlopig moet ik af en toe enkele hardnekkige haartjes afscheren, maar het algemene resultaat is wel goed. Ik heb steeds meer, beduidend minder haartjes die komen piepen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Eenvoudig

Minpunten

• Niet altijd overal 100 procent effecrief

Nicolette1975 09-06-2017

De Lumea werkt echt!

Geschreven voor: Philips BRI956

Heerlijk vind ik het om in de zomer een leuk rokje aan te trekken en daaronder mooi verzorgde, gladgeschoren benen! Wat ik minder vind, is dat ik voor verzorgde, gladde benen bijna iedere dag zou moeten scheren. Dus wanneer ik dat niet gedaan had, trok ik dus ook geen rokje aan 
Om mijn benen te scheren gebruikte ik tot voor kort scheermesjes en scheergel. Wel van een beter merk, zodat de kans op irritaties klein is. Een aantal weken geleden, mocht ik de Lumea Prestige BRI956 uitproberen.
Hoe ziet het apparaat er uit?
Het apparaat is erg handzaam en ligt lekker in de hand. Het heeft een vorm die het meest doet lijken op een föhn. Er zitten aparte opzetstukjes bij: voor de benen, voor de bikinilijn, voor de oksels en tot slot nog een voor gezichtsbeharing. Je kunt de Lumea met snoer gebruiken, maar er zit ook een oplaadbare batterij in, zodat je hem zonder snoer kunt gebruiken! Ook goed over nagedacht! Wanneer je klaar bent met je IPL-behandeling, berg je alles weer op in de mooie, meegeleverde etui.
Hoe werkt de Lumea?
Voordat je start met je IPL-behandeling, is het handig om de Lumea IPL app te downloaden uit de Google Playstore of de App store. Dit is een heel handige app! In de app kun je lezen hoe de methode IPL werkt en vooral ook dat het haar niet direct na een behandeling weg is! Een stukje verwachtingenmanagement dus.
Mijn eerste IPL-behandeling deed ik bij mijn benen. Je stelt op de app je type Lumea in, je huidskleur en de lichaamshaarkleur in. In dit geval doe je dat alleen voor je benen, voor je bikinilijn en oksel moet je dit dus weer opnieuw instellen. Vervolgens scheer je eerst je benen (epileren en/of waxen mag ook, maar harsen niet!) Daarna stel je Lumea in het echt in met behulp van de aanbevolen instellingen uit de app. Vervolgens zet je de Lumea op je been en drukt op het flitsknopje. De haarwortels absorberen het licht, waardoor ze in de rustfase komen. Zo ga je ieder plekje op je been af tot je alles hebt gehad. Aangeraden wordt om de IPL-behandeling iedere twee weken te herhalen. In app kun je instellen dat je hiervoor herinneringen wilt ontvangen.
Mijn ervaring?
Na de eerste behandeling had ik gehoopt dat al het haar weg zou zijn, maar toen had ik ook nog niet gelezen hoe de IPL-technologie werkt. Na de tweede behandeling wist ik ook het knopje voor continue flitsen te vinden, wat het meteen meer ontspannen maakt! En ja, ik kan echt zeggen dat na zes behandelingen het haar op mijn benen heel erg is verminderd en veel langer wegblijft! Ik heb de Lumea ook getest bij de bikinilijn en oksels, maar daar was ik nog niet zo enthousiast over. Ik kon er niet zo goed bij, maar ik ga daar nog meer mee oefenen en dan wordt ook dat vast een succes! Voor nu vind ik de Lumea een fantastisch apparaat!

Pluspunten

• Mooi design, ligt lekker in de hand
  • Ook weer makkelijk op te bergen

Dorolio 07-06-2017

Getest en goedgekeurd!

Geschreven voor: Philips BRI956

De eerste indruk: wat een mooi apparaat! De eerste flitsbeurt is net achter de rug, het nam wel wat tijd in beslag, maar eens ik de stroomkabel aangesloten had, ging het veel sneller :)
De handleiding is uitgebreid en duidelijk, na een keertje lezen weet je eigenlijk perfect wat je te doen staat.
Ik moest wel even wennen aan de warme flitsen, stand 4 voelde aangenamer dan de hoogste stand (5 dus). Werden geflitst: bovenlip, oksels, onderbenen, zijkant bikinilijn, buik. Op de meeste plaatsen voelde ik niets, af en toe een beetje gevoeliger op een pigmentvlekje of een vergeten haartje. Na het flitsen kan het toestel handig worden opgeborgen in het meegeleverde etui, lekker compact.

Tussen de eerste en de tweede flitsbeurt leken de haartjes al wat minder snel terug te groeien op mijn benen, het flitsen verliep al wat vlotter (oefening baart kunst, nietwaar) en alles was binnen een half uurtje gepiept. Nergens irritatie, geen roodheid... Top!

Na de derde flitsbeurt merk ik écht verschil: de haartjes groeien zachter, dunner en vooral minder terug! Mijn oksels zijn merkelijk gladder, waar ik met scheren nooit een écht glad resultaat kreeg. Je ziet ook haast geen 'klaarstaande' haartjes onder de huid zitten, super!
3 dagen na het flitsen is er op mijn benen nog geen spoor van stoppeltjes of haartjes te bespeuren :)

Na flitsbeurt 4: gladde benen! Al meer dan drie weken lang! Deze keer was het geheel pijnloos, en het ging supervlot. En nu mag er zelfs 4 weken gewacht worden, wat een luxe!

Dus al bij al een heel fijn toestel, en de resultaten mogen gezien worden! Wat ik ook heel fijn vind, is dat je tussen de eerste beurten door gewoon kunt blijven scheren, zodat je er vanaf het begin al netjes glad bij loopt :)

Pluspunten

• handig apparaat, makkelijk weg te bergen
  • tussen de flitsbeurten mag je scheren

Goaty 06-06-2017

Zijdezachte benen!

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik was een beetje sceptisch over de Lumea Prestige want de enige IPL ervaring die ik had was uit de salon, en heel eerlijk vond ik dat best pijnlijk en werkte het na verloop van tijd toch niet zo goed. Ik was dan ook een beetje nerveus om de Lumea thuis te testen, maar het is me gelukkig 1000% meegevallen!
De Lumea Prestige wordt geleverd in een luxe doos waarin het apparaat mooi wordt gepresenteerd.
De beschrijving is duidelijk en helder omschreven. In de doos zitten verschillende opzetstukken die het flitsen makkelijker maken bij diverse zones zoals de bikinilijn of de oksels. Het fijne aan de Prestige is dat hij automatisch de flitsstand kan bepalen door het apparaat op de huid te plaatsen en vervolgens op het vergrootglas te drukken. Hij gaf op mijn benen de hoogste stand aan van 5. Daarmee begon ik maar het deed echt helemaal geen pijn! Heel af en toe een gevoeliger plekje omdat ik bijvoorbeeld een haartje niet had mee geschoren maar dat is verwaarloosbaar.
Voor het flitsen moet je even de tijd nemen maar dat valt ook eigenlijk wel mee, ik ben 15-20 minuten bezig geweest voor mijn benen, bikinilijn, oksels en bovenlip. Het apparaat is mooi vorm gegeven en werkt duidelijk, hij flitst ook alleen als je hem correct op de huid hebt geplaatst en dat geeft hij ook aan met een indicator. Het is alleen een beetje lomp, maar daar leer je wel snel mee omgaan. Zonder kabel vind ik niet heel handig omdat hij dan minder snel achter elkaar flitst. Wel handig voor een kleine zone zoals bv de oksels! Benen zou ik gewoon met kabel flitsen.

Na 4x flitsen met steeds 2 weken ertussen merkte ik echt een enorm verschil! Op mijn benen is het nog niet 100% glad maar de paar haartjes die er nog stonden zijn vrijwel onzichtbaar. Bikinilijn is de haargroei helemaal gestopt. Ik denk dat als ik het nu elke 6 weken bij ga houden dat dit op mijn benen ook gebeurd (het kan namelijk zijn dat ik zelf een plekje gemist heb, dat is namelijk wel een beetje lastig: kijken welke zone je al gehad hebt). Ik ben echt super tevreden, geen scheeruitslag meer en altijd toonbare benen!

Pluspunten

• Het werkt echt, nooit meer scheren!
  • Makkelijk in gebruik
  • Diverse opzetstukken
  • Met als zonder kabel te gebruiken

Minpunten

• Zonder kabel flitst hij langzamer

metoyoutje 04-06-2017

goed resultaat

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik ben heel tevreden en aangenaam verrast door dit product.
het is gemakkelijk in gebruik en dankzij de smartskin weet je ook direct in welke stand je moet flitsen, het is pijnloos en mat de verschillende opzetstukken geschikt voor het hele lichaam. ik heb een bleke huid en zwarte haartjes. na het scheren had ik de volgende dag al terug stoppels. ik heb nu 4 keer geflitst en zie al duidelijk resultaat de haartjes zijn al zeker 70% verminderd en diegene die terug komen zijn zacht.
handig is ook dat je kan blijven flitsen ook als de batterij op is gewoon in stopcontact en verder doen.
ik zou dit echt iedereen aanraden die het beu is te scheren, maar geen tijd heeft om naar een schoonheidssalon te gaan. het is een goede investering en in vergelijking met schoonheidssalon is het een koopje. je kan het doen wanneer jij tijd hebt en met de app hou je je flitsbeurten bij altijd handig in deze drukke tijden.
bye bye haartjes, hello summerlegs

Pluspunten

• pijnloos
  • gemakkelijk
  • handige opzetstuks

Neleke7 04-06-2017

Erg tevreden

Geschreven voor: Philips BRI956

Met de aanschaf van dit toestel ben ik erg tevreden maar het draadloos gebruik geeft voor mij geen meerwaarde.
Draadloos werkt het toestel traag.
Ik heb nu 3x geflitst en
Het resultaat mag er zijn. Bijna gladde benen en oksels.
Het toestel zelf vind ik wat onhandig.
Voor de benen moet ik het toestel schuin gebruiken.

Pluspunten

• Haartjes blijven weg
  • Niet meer scheren

Minpunten

• Onhandig formaat
  • Werkt trager draadloos

Laini 03-06-2017

Super resultaat!

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik moet zeggen in het begin was het soms mijn moed bij elkaar rapen om eraan te beginnen. het vergt toch wat voorbereiding (lees: alles handmatig scheren) en je bent er toch kleine 15 min mee bezig. Nu de laatste weken (heb al 4 flitsbeurten gehad) merk ik dat ik zeer maar dan ook zeer weinig haartjes nog heb op mijn benen. Als ik het niet in mijn agenda zou zetten dat het flitstijd is zou ik het nog vergeten.
Bikinilijn en oksel gaat iets langer nodig hebben denk ik maar ook daar is het langer weg en veel minder.
Ik las ergens in een magazine dat iemand dit apparaat als zeer pijnlijk ervaart. Wel mijn ervaring is juist het omgekeerde, ik vind het pijnloos en geeft zelfs aangename (flits)warmte af. Huid is achteraf ook niet pijnlijk of rood.
- De handleiding vind ik duidelijk, de tekeningen helpen hierbij een groot stuk.
- Het is mooi verpakt, al vind ik het bijgeleverd zakje waar je het apparaat kan indoen maar pover. Het lijkt zo goedkoop in tegenstelling tot de doos en het apparaat zelf.
- Het design oogt mooi, luxueus en vooral praktisch. Handige greep.

Pluspunten

• pijnloos
  • goed resultaat

Minpunten

• moeilijk te zien of je overal bent geweest
  • vergt wel wat tijd

Nathalie 03-06-2017

Werkt uitstekend!

Geschreven voor: Philips BRI956

Eind maart gestart, via de handige app word je er aan herinnert wanneer je weer moet "flitsen"
In het begin is het even ontdekken welke stand voor jou huid het fijnste is....
De eerste periode gebruik je het apparaat elke 2 weken, in het begin dacht ik, het werkt niet.... maar na de 2e flitsbeurt zag ik wel degelijk verschil. Om een voorbeeld te noemen had 1 oksel al bijna geen haargroei meer, de andere oksel had ik duidelijk minder goed behandeld.
Nu in juni kan ik zeggen dat mijn oksels geen haargroei meer hebben, ideaal! Ook de bikinilijn is echt een heel stuk minder, die moet je wat meer tijd geven, omdat de haartjes daar stugger zijn.
In mijn oksels ontstonden altijd erg snel stoppels na het scheren, en dat is nu weg, ik ben super tevreden over het apparaat, en zou hem dan ook iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Handige app
  • Draadloos te gebruiken

Minpunten

• Duurt ongeveer 2 maanden eer je resultaat ziet

Femkerhune 02-06-2017

Lichte huid, donker haar

Geschreven voor: Philips BRI956

Zeer mooi design,vrouwelijk. Duidelijke instructies in gebruiksaanwijzing. Eerst moet je elke 2 weken flitsen. Ik zag na de 3 de keer resultaat. Haren waren dunner en lichter en op sommige plekken geen haren meer
Ikzelf heb een reactie gedaan na de 3 de keer met verschrikkelijk jeukende onderbenen. Dit kan gebeuren . Gewoon laten genezen en eens ze genezen zijn op lichtere intensiteit te gebruiken. Kreeg hierover inlichtingen op de Facebook pagina van Filips. Maar al bij al zou ik het niet meer kunnen missen

Pluspunten

• Mooi
  • Resultaat is er

Minpunten

• De app Werkt niet bij mij
  • Je kan niet zien waar je al geflits hebt

anja 1976 02-06-2017

gedaan met het ontharen dankzij philips lumea

Geschreven voor: Philips BRI956

de beste uitvinding ooit,eerst 4x om de 14 dagen flitsen en je ziet de haargroei zo verminderen.daarna mag je langer wachten om te flitsen. geen pijn tijdens het flitsen,de sterkte is afhankelijk van je huidtype en verminderbaar. een echte 10/10 waart.

Pluspunten

• verminderde haargroei
  • geen pijn
  • opbergzakje erbij
  • voorkomt de vorming van nieuwe haartjes
  • geen stoppels

Minpunten

• opbergzakje mag groter