BaByliss G945E

Braun Silk-expert BD 3005 IPL

Braun Silk-expert BD 3005 IPL Best Reviewed okt 2018
8,4 (17)
Bekijk alle IPL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss G945E op Kieskeurig.be.

7,6

Marije1001 28-04-2016
  • Product half jaar in bezit

Doet wat 'ie moet doen!

Geschreven voor: BaByliss G945E

Het is een prima apparaat, alleen vond ik het tegenvallen dat je vrij veel tijd nodig hebt voor elke behandeling en dat er vrij veel behandelingen nodig zijn voor een goed resultaat. Hoort erbij met een IPL apparaat, maar voor mij persoonlijk was het niet zo handig. Het apparaat zelf is goed, degelijk en betrouwbaar!

Yldou 28-04-2016
  • Product kwartaal in bezit

Makkelijk en fijn product

Geschreven voor: BaByliss G945E

Ik vind de BaByliss G945E een erg fijn product. Bij mij werkt hij alleen minder snel, ik had na 9 behandelingen iets meer effect verwacht maar mijn haartje zijn wel dunner en komen minder snel terug. Hij is ook erg makkelijk in gebruik dat is wel echt fijn.

M 26-04-2016
  • Product half jaar in bezit

Zeer fijn product

Geschreven voor: BaByliss G945E

Zeker een aanrader! Mooi product met luxe uitstraling, duidelijke handleiding, eenvoudig in gebruik. Je moet wel geduld hebben alvorens eerste resultaten maar na een half jaar in gebruik al veel resultaat zichtbaar.