Braun Silk-expert - Reviews

goud, wit
Type/soort
lichtontharing
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-expert op Kieskeurig.be.

Char 26-02-2016
  • Product maand in bezit

Ik heb het apparaat inmiddels een week of 4 in mijn bezit en heb het wekelijks gebruikt. Vanaf de 3e week is er duidelijk resultaat te zien. Op mijn benen zie ik al haarloze plekken verschijnen en op mijn armen ben ik praktisch haarloos inmiddels. Het apparaat werkt snel en is makkelijk in gebruik. Alleen op gevoelige plekken zoals oksel, bikinilijn en gezicht voel je prikjes tijdens het gebruik. Voor de rest is het pijnloos.

Door de huidsensor ook op de lichtbruine huid veilig te gebruiken! Ik heb totaal geen irritaties of brandplekjes gehad.

Kaasje 11-09-2016

Hallo,
Graag zou ik willen weten wat het resultaat na een half jaar gebruik is.
Hartelijke groet
Kaasje

Kirby 16-02-2016

k heb de Braun Silk Expert nu ruim 3 weken gebruikt. Het apparaat is vrij makkelijk te gebruiken, het ligt goed in de hand en hoewel je de flitsen wel voelt, is het niet heel pijnlijk. Mijn huid raakt er niet door geïrriteerd, ook niet op de gevoeligere plekken.
Ik heb een vrij lichte huid met donker blonde haren en na drie keer wekelijks gebruiken, komen de haartjes zeker langzamer terug, maar ik verwacht niet dat ik na vier keer gebruik al naar een maandelijkse onderhoud kan overstappen. Dit zal langer duren denk ik.
Het gebruik is wel even tijdrovend en het is soms lastig om te weten waar ik al precies geweest ben.
Het grootste voordeel vind ik wel dat IPL nu makkelijk uit te voeren en ik hier niet voor naar een salon moet.

tiggeraal 12-02-2016

Het apparaat mag ik testen voor Lekker in het Leven: super om op deze manier dit apparaat te leren kennen!

Mijn eerste indruk bij het uitpakken van de doos: het apparaat ziet er luxe en handzaam uit. De handleiding is zeer duidelijk. Zo staat er bijvoorbeeld in dat er eerst een proefstukje geflitst moet worden, om zeker te zijn dat bij het flitsen van een groter gebied geen problemen op gaan treden. Dus: eerst een proefstukje!
Het apparaat ligt goed in de hand en de flitsknop is fijn groot. Wel even erbij nadenken dat niet in de flits gekeken mag worden (eventuele oogschade zou het gevolg kunnen zijn, ook zeer goed beschreven in de handleiding)! Misschien was een beschermingsbril een fijne toevoeging geweest in het pakket.

Het apparaat past zich zelf aan de huidteint aan, het enige dat zelf te regelen is, is de sterkte van de flits (er zit een knopje op voor minder hard flitsen) en of het apparaat vlot achter elkaar flitst (flitsknop vasthouden) of dat zelf geregeld wordt wanneer de flits plaatsvindt (flitsknop kort indrukken). Het vasthouden van de flitsknop zorgt ervoor dat met handige intervallen wordt geflitst, zodanig dat er voldoende tijd is om de ‘kop’ te verplaatsen naar het volgende stuk huid dat behandeld gaat worden.

Wanneer het apparaat goed contact maakt met de huid, is dit zichtbaar door de witte leds aan de zijkanten van de ‘kop’ van het apparaat. Dan is ook het apparaat klaar om te flitsen (heel vlot). Tijdens het flitsen is de pijn minimaal. Soms (afhankelijk van de plaats van flitsen) is er tijdens de flits heel even een gevoel van speldenprikjes, eventueel met een warm gevoel. Vergeleken met epileren is dit minimaal. Op de onderbenen voel ik dit bijvoorbeeld helemaal niet, onder de oksels wel. Zodra ik klaar ben met flitsen, is het prikkende gevoel verdwenen en het komt niet terug tot het volgende flitsmoment.

De Braun Silk-expert IPL is nu een week of drie door mij getest. De eerste 4 tot 12 weken moet wekelijks geflitst worden (staat uitgebreid in de handleiding), daarna nog ongeveer 1 keer per 4 weken.

Op mijn onderbenen en in mijn oksels heb ik het idee dat de haargroei al minder begint te worden. Het haar groeit minder snel en er is al minder haar aanwezig. Ik ben heel benieuwd of dit zo doorzet en of 1 keer in de 4 weken flitsen op termijn genoeg is. Ik heb goede hoop!

Tabula-rasa 23-02-2016
  • Product maand in bezit

Inmiddels 3,5 week dit product in bezit en ben enthousiast over het gebruiksgemak en resultaat. Ik gebruik het apparaat voor mijn benen. Nu ik merk dat de haargroei minder begint te worden ga ik ook mijn oksels proberen. De flitsen zijn vrij fel en je voelt het wel. Het is niet pijnlijk, alleen even wennen. Snoer van het apparaat is lang genoeg om lekker ergens te gaan zitten.

Ik zou de Braun IPL zeker aanbevelen.

Rimgaude 22-02-2016
  • Product maand in bezit

Ik mag het apparaat testen voor Lekker in het Leven test aktie.

Ik heb Braun Silk-expert voor vier weeken nu en ik heb hem al vier keer geprobeerd. Ik ben begonnen met mijn gezicht haren (die zou ik willen weg hebben de meest) op een gevoelige modus. Was niet pijnlijk, alleen de flitser was heel hard dicht bij mijn ogen. Oksels waren gevoeliger, bikinilijn en benen niet zo veel.

Na vier weeken, kan ik minder haar zien groeien terug, en die groeiende terug zijn half dood, dus ik heb grote verwachtingen dat na enkele sessies de resultaten nog meer merkbaar zijn!

G. Bemer 19-02-2016
  • Product maand in bezit

Heb dit apparaat voor mijn vriendin gekocht als oplossing voor de dure laser salons. Na een maand lijkt dit een geweldige uitkomst. Ze is er heel blij mee, is nu al effectief en volgens haar is het vrijwel pijnloos. Vooral over de automatische sensor die in het apparaat zit is ze zeer te spreken.

modjow 17-02-2016

Ik gebruik dit product nu 4 weken, en al beduidend minder haargroei op mijn benen. De oksels blijven nog wat achter, maar waarschijnlijk omdat dit stuggere haren zijn.
Dit apparaat geeft wat prikkelingen/steekjes, maar ik heb geen pijn ervaren. Een stuk fijner in gebruik dan een epilator. Kost nog wel veel tijd (eerst scheren, dan flitsen), maar uiteindelijk zal het maar 1x per maand nodig zijn.
Fijn dat de sensor zorgt dat het apparaat zich aanpast aan de huidteint.
Dit apparaat is niet geschikt voor alle soorten huidtypes en haarkleuren.

Liesbeth 18-10-2018

Fijn apparaat prima resultaat

Geschreven voor: Braun Silk-expert

Sinds een paar weken maak ik gebruik van het ontharingsapparaat Braun Silk-expert IPL. Het resultaat naar een 7 tal weken valt mij zeer zeker niet tegen. Het apparaat is handzaam en zeer eenvoudig in gebruik. Ook de handleiding die bijgevoegd is, is zeer duidelijk omschreven. De behandelingen zijn pijnloos, ik moet soms nog wel schrikken van de felle hete flits. Ook ontstaan er al pkekken waar weinig tit geen haar meer groeit. Vooral op dee benen en oksels. Toen ik het apparaat aangeboden om te testen was ik in het begin wel wat angstig voor het gebruik, krijg ik vlekjes e/o irritaties op de huid. Dit is echter niet het geval. De behandeling is absoluut niet pijnlijk. Hetf apparaat wat ik gratis hebt ontvangen om te testen zal ik zeker blijven gebruiken, ik ben er blij mee. Ook kjan ik heet andere personen zee zeker aanraden. Het effect is mooi.

Pluspunten

• Effectief
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Eventueel een brilletje bijvoegen.

Annegien 17-04-2018

Top omtharingsapparaat!

Geschreven voor: Braun Silk-expert

Wauw! Normaal gesproken ben ik niet snel tevreden wanneer het om onharingsproducten gaat. Vaak producten geprobeerd maar helaas telkens teleurgesteld. Nadat ik de Braun IPL silk expert gratis heb ontvangen ben ik direct verkocht! Elke week gebruik ik het product en al na de eerste keer merkte ik verschil. Het apparaat is makkelijk in gebruik en pijnloos. Na 6 keer ben ik zo goed als haarvrij!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel en pijnloos

Minpunten

• Moet in stopcontact blijven
  • Heftige flitsen

MSKS 30-12-2017

Eenvoudig permanent ontharen

Geschreven voor: Braun Silk-expert IPL BD 5008

Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om uit te testen. Of het ook permanent het haar verwijdert, kan ik nog niet zeggen, aangezien je pas na 12 weken echt resultaat boekt. Ik gebruik het nu zelf al 4 weken.
Het is heel erg eenvoudig in gebruik en zo goed als pijnloos. Wanneer je de extra milde instelling gebruikt, voel je er amper iets van. Je kan het vergelijken met een elastiekje dat je op je vel laat schieten. Sommige zones, zoals de oksels, zijn extra gevoelig.

De gezichtsborstel die je erbij krijgt, is ook erg aangenaam. Ik merk wel een verbetering van mijn huid, zonder iets anders te veranderen aan mijn gezichtsverzorging. Je huid voelt veel properder en gereinigd aan.

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken
  • Pijnloos

Minpunten

• Duur
  • Niet direct blijvend resultaat

Wieke W 27-12-2017

Mooi apparaat, geheel pijnloos

Geschreven voor: Braun Silk-expert IPL BD 5008

De Braun IPL BD5008 is een mooi apparaat. Ik heb het product gratis ontvangen om reviews over te schrijven. Het apparaat is makkelijk in gebruik en echt totaal pijnloos. Ik heb mijn benen gedaan. De flitsen zijn minder sterk dan als je het professioneel laat doen, maar dat maakt het wel veilig. De gebruiksaanwijzing is wat vaag over hoe vaak je het moet gebruiken. Ik heb het nu 2x gedaan en zie nog geen resultaat. Dit is te verwachten. Ik heb mijn oksels en bikinilijn professioneel laten doen en dat duurde ook heel lang (1,5 jaar). Maar voor mijn benen hoef ik nu in ieder geval niet naar de schoonheidsspecialist.
Het bijgeleverde gezichtsborstel maakt je gezichtshuid erg zacht maar de batterijen gaan niet lang mee.
Kortom, mooi apparaat en ik zou het aanraden! Prijs is wel wat hoog, maar als het echt permanente ontharing is dan is dat het waard.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Pijnloos

Minpunten

• vage gebruiksaanwijzing

Marielouisedup 20-12-2017

Leuk en handig

Braun ipl bd 5008

Hier volgt mijn mening over bovenvermelde apparaten.
Deze apparaten heb ik gratis mogen ontvangen, heb ze ondertussen enkele keren gebruikt en dit is wat ik ervan vind :
- de reinigingsborstel voor het gezicht geeft een grondige reiniging van het gelaat en laat een heerlijk gevoel na. Een leuke massage en reiniging in 1.
Een aanrader!

- het ontharingsapparaat met lichttherapie heb um tot nu toe 3x gebruikt. Ik kan dus nog niets zeggen over het slotresultaat, maar ik heb wel de indruk dat de beharing al langer wegblijft.
Het enige nadeel aan dit apparaat is dat het gebruik hiervan telkens een beetje pijnlijk is.
Maar als het uiteindelijke resultaat positief is, neem ik de pijn.er wel bij. Dan loont het de moeite!
Besluit :
Beide apparaten zijn zeker positief bevonden en zeker aan te raden!

S.Minneboo 24-06-2017

Super IPL!

Geschreven voor: Braun Silk-expert

Wat een super apparaat! ik gebruik hem nu 3 weken en op sommige plekken komt mijn haar al niet meer terug!

Het is ook een mooi apparaat, grote kop, hij stelt zich naar jou huidtype, 3 standen flitsen zitten er op ( waarbij je dus de derde stand gebruikt voor je zones met dunnere huid)

Je kunt hem apart gebieden laten flitsen of je houdt de knop in en beweeg dan flitst hij regelmatig. Handig voor je benen!

Ik ben eerst alles uit gaan pluizen of ik dit apparaat zou gaan kopen want ja 259,= moest ik even voor sparen.
En was ik benieuwd of hij werkt en hij werkt echt!

Maar absoluut Geen dag spijt van gehad!!

Pluspunten

• groot flitsscherm
  • past zich aan aan je huid
  • makkelijk in gebruik
  • snel resultaat
  • Het apparaat is gewoon een PLUS

Minpunten

• zijn er niet
  • Echt niet