Philips SC1997

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

sannevda 12-02-2016
Geschreven voor: Philips SC1997

Ik test het toestel nu ongeveer 10 weken. Ik heb dus 5 flitssessies achter de rug want bij de start moet je elke 2 weken behandelen. Bij de eerste flitssessies was ik wat teleurgesteld. Het verwachte resultaat bleef uit. Ik had wat zachtere haren en ze leken wat trager te groeien maar de resultaten waren nogal onduidelijk. Maar de aanhouder wint! De handleiding zegt ook de behandeling vol te houden elke 2 weken en na de vierde sessie zag ik plots een duidelijk verschil. Nu na de vijfde sessie merk ik nog meer dat er minder haargroei is en mijn huid gladder en zachter blijft, vooral op de benen. Bij de oksels en bikinilijn lijkt het iets trager te gaan. Ik hou nog een paar sessies flink elke 2 weken vol. Daarna zal ik de frequentie volgens de handleiding kunnen verlagen naar elke 4 tot 6 weken. Dat lijkt me zalig!
Dus het vraagt even volhouden. Maar eens elke 2 weken is toch niets in vergelijking met elke dag scheren? Ik ben alvast overtuigd!
Het flitsen zelf is pijnloos en gaat snel vooruit, mits je het een paar keer hebt gedaan. Op een kwartier heb ik beide benen behandeld. De oksels en bikinilijn nemen minder tijd in beslag.
Het toestel is licht en ligt gemakkelijk in de hand. Het snoer vind ik eerder een voordeel omdat je meteen alle zones kan behandelen zonder tussendoor een batterij te moeten opladen. Na gebruik kan je het toestel opbergen in een handig zakje dat wordt meegeleverd.

judith 16-01-2016
Geschreven voor: Philips SC1997

Ik gebruik dit product nu al 6 weken en het resultaat is echt heel fantastisch! Ik blijf maar versteld staan hoe goed dit product eigenlijk wel werkt.
Ik was eerder sceptisch in het begin en ik had er niet echt veel geloof in dat dit zou werken, maar omdat ik het beu was om steeds mijn benen, oksels, bikinilijn en andere... te scheren met een scheermesje, vond ik het wel het proberen waard.
Ik gebruik dit apparaat nu al 6 weken, wat gelijkstaat aan 3 flitsbeurten, en de haartjes komen nog een beetje terug, maar ze zijn niet zo hard als voordien, alsook geen ingegroeide haartjes en dat is echt een groot pluspunt! Ik ben heel tevreden over dit product en heb dan ook al veel collega's, vriendinnen en familie hierover verteld. Ik zou niet meer zonder kunnen en ik kijk al uit naar de zomer om een volledige zomer met supergladde benen rond te lopen :)
Het enigste nadeel is misschien dat het niet draadloos is, maar langs de andere kant is de bijgeleverde kabel wel lang genoeg.

Ook het gebruik van de 2 verschillende opzetstukken is heel gemakkelijk in gebruik om dit te verwisselen tussen bijvoorbeeld het flitsen van de benen en daarna het flitsen van de oksels.

Ik ben een echte voorstander en ben heel blij dat ik dit product in mijn bezit heb!