BaByliss G946E - Reviews

Soort ontharing
IPL

Milou 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Geweldige uitvinding

De Babyliss Homelight nu een half jaar gebruikt thuis en ik vind het een geweldige uitvinding. Het is pijnloos, makkelijk te gebruiken en het resultaat is perfect! Binnen 3 maanden is mijn haargroei sterk verminderd. De Babyliss Homelight app werkt ook prima en houdt keurig netjes alles bij voor je en heeft zelfs als optie om een herinnering in je agenda te zetten wanneer je weer aan een sessie toe bent. Ik kan dit alle dames aanbevelen!

Heleen 26-04-2016 Product half jaar in bezit

Makkelijk in gebruik en zo klaar!

Nu een aantal maanden de babyliss in huis en het werkt erg goed. Het werkt erg makkelijk en het duurt niet erg lang om alle gebieden te flitsen. De app is handig ook vooral om je sessies niet te vergeten en te kijken hoever je bent in het traject. Je vergeet het wel snel aan te zetten bij de start van de behandeling, dus even opletten. Het belangrijkste het levert ook resultaat op, mijn haargroei is sterk verminderd. Heel fijn! Nu hoef ik me minder vaak te scheren.

Nadia ramm 25-01-2016 Product paar weken in bezit

De app het is echt geweldig, het verbindt met uw eigen agenda om u te onthouden wanneer de volgende sessie te doen.
De app telt ook hoeveel impulsen je hebt gebruikt, zeer nuttig.
De handleiding is zeer goed uit te leggen, voor iedere huid niveau.
300.000 pulsen is een geweldig aantal.
Het is niet pijnlijk.
Het is niet zwaar.
Slechts 1 sessie gedaan.

E. 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat in gebruik. Net nieuw dus over degelijkheid nog weinig te melden. Over het algemeen ziet het er netjes uit.

Jula 10-12-2015 Product kwartaal in bezit

IPL van BaByliss is echt een super uitvinding! Ik heb geen last meer van ingegroeide haartjes. Mijn haargroei is beduidend minder. Blonde haartje pakt hij niet, maar de donkere echt super! Ik gebruik nu de lichtinstelling 3 op mijn lichte huid.

Hij flitst alleen wanneer de lamp volledig de huid raakt, het voelt wel veilig aan. Wanneer je de knopt ingedrukt houd, blijft hij flitsten, het kost dus niet veel tijd.

W 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Prachtig apparaat, heel mooi en gemakkelijk te koppelen aan je smartphone. De laserlamp gaat ook veel langer mee dan de andere merken.

zoepoes 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heb het apparaat net binnen. Heb speciaal voor deze gekozen omdat er een app bijzit waar je precies je voortgang op bij kan houden. En ik wilde perse een op netstroom zodat je tussentijds niet hoeft te stoppen omdat de accu leeg is.
Heb alleen even de gevoeligheidstest gedaan en nu moet ik 48 uur wachten voordat ik mag beginnen met de behandeling. Dus over het resultaat kan ik nu nog niets zeggen. de gevoeligheidstest was volkomen pijnloos.

V82 28-11-2015 Product paar weken in bezit

7,4
Onlangs aangekocht en pas 1 x gebruikt. Handig dat je via bij kunt houden wanneer je volgende sessie plaatsvindt. Op dit moment kan ik nog niet beoordelen of het apparaat ook het gewenste effect heeft. De behandeling is geheel pijnloos en gaat snel.

MevrouwS 14-11-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Ik heb het product pas twee weken in gebruik, dus kan nog geen uitspraken doen over het resultaat van het apparaat.
Het apparaat is makkelijk in gebruik. Het is alleen een beetje lastig bij te houden welke delen je al gehad hebt. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten op langer termijn, voor nu tevreden.