Philips SC1995

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SC1995 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Cherylle 20-02-2016
Geschreven voor: Philips SC1995

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Ligt fijn in de hand en werkt simpel. Hoeft niet op te laden, maar je kunt meteen aan de slag. Ontharen van benen heeft even een klein handigheidje nodig (het apparaat moet recht op de huid staan om te kunnen flitsen, dit is wat lastiger bij het scheenbeen), maar vervolgens ben je zo klaar. In 10 minuten heb ik beide benen gedaan. Ik gebruik het apparaat nu 8 weken en zie echt resultaat. Je moet wel blijven flitsen en het bij blijven houden, maar wat mij betreft is dat het waard. Alleen al dat de haartjes veel minder donker en snel terugkomen vind ik heel prettig. Voorheen moest ik elke dag mijn benen scheren, dat hoeft nu niet meer en de terugkerende haartjes zijn zachter. Een aanrader!