Philips Lumea Prestige SC2007

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige SC2007 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Heather 19-02-2016

Ik heb de Philips Lumea nu een paar maanden in gebruik. Ik zie bij mijn oksels wel degelijk verschil, de haren komen minder snel terug en de haartjes worden dunner. Mijn bikinilijn lijkt toch wat lastiger te zijn want daar is het resultaat minder zichtbaar. Wat ik wel zie is dat er op sommige plekken minder haar is en dus af en toe een pluk haar als het ware. Dat komt omdat niet elk haartje in dezelfde groeifase zit en je dus niet elk haartje meegenomen wordt in elke sessie. Het zou wel fijn zijn als ze daar meer rekening mee houden in de instructies van het apparaat. Het schema zoals ze zelf voorstellen zou je dus eigenlijk vaker moeten herhalen. Verder is het apparaat erg makkelijk in gebruik en het gaat erg snel. Binnen een kwartier ben ik klaar met bikinilijn, oksels en complete benen. Als het echt werkt (en dat zou ik dus pas na een half jaar - 1 jaar kunnen beoordelen) zou je dit dus slechts 1x in de 8 weken hoeven te doen... Hoe geweldig zou dat zijn!

cindypostma 16-02-2016

Product bevalt goed na aanschaf. Dat is wel een flink bedrag. Ben erg blij met de keuze voor de Prestige omdat hij heel makkelijk is in het gebruik doordat hij draadloos is. Het systeem werkt simpel en snel. Ik vind het flitsen op de hoogste stand niet pijnlijk. Hij is te gebruiken op alle zones, van gezicht tot benen e.d. Er zit een mooi etui bij waardoor je de twee opzetglaasjes en de oplader bij elkaar kunt houden. De bijgeleverde handleiding is goed leesbaar en bruikbaar. Het snelste effect had ik bij de oksels, al na 3x flitsen. Bovenlip duurt stuk langer, pas bij 5x langdurig resultaat. Maar het werkt wel!

Anniepannie 12-02-2016

In het begin had ik schrik dat het niet zou werken, maar na enkele weken begon ik dan toch resultaat te zien. Ik had opmerkelijk kale plekken, joepie! :) Het enige jammere is dat het niet definitief is en dat als je stopt met flitsen de haartjes terug komen. Het werkte sneller op mijn benen dan op mijn oksels. Flitsen op zich diet niet echt pijn, op mijn benen voelde ik amper wat, onder mijn oksels een klein prikje. Wel niet altijd makkelijk om te weten waar je al bent geweest en waar niet.

liesje999 07-02-2016

Ik mocht het toestel uittesten tijdens de campagne van The Insiders. Ondertussen heb ik mijn bovenbenen en onderbenen al 5 keer geflitst. Het toestel doet wat het belooft (nl. minstens 75% van de haren is weg). Het is echter heel onhandig in gebruik en de flitsen zijn enorm fel. Het duurt ook lang en ik moet bij het doen van mijn benen tussendoor terug opladen. Ondertussen heb ik ook al één keer mijn oksels en bikinilijn geflitst. Dit gaat gelukkig veel sneller.

Het grote voordeel is dat de haren minder sterk terugkomen en een groot deel haren ook compleet verdwijnt. Ik moet nog wel af en toe scheren tussendoor, maar dat duurt dan nog amper een minuutje en ik heb veel minder stoppels dan wanneer ik normaal scheer.

Ik ga het toestel overnemen van The Insiders om het te blijven gebruiken en zou het ook aanraden. Maar het gebrek aan het gebruiksgemak blijft voor mij wel een groot minpunt!

BelleBeu 16-01-2016

Ik heb dit toestel 1,5 maand en gebruikte het al 4 maal. Door mijn donkere haren zag ik al snel resultaat. De haren keren veel minder snel terug en na 3 flitsbeurten heb ik al heel wat kale plekken op mijn benen. Vroeger scheerde ik mijn benen. Als ik dit ’s morgens deed dan had ik tegen ’s avond al stoppels, dit is nu helemaal niet meer het geval. En sinds ik de Lumea gebruik heb ik ook helemaal geen last meer van ingegroeide haartjes!

De eerste keer is het wat zoeken, maar het flitsen ging elke keer weer vlotter. Het toestel ligt gemakkelijk in de hand maar is wel zwaar, gelukkig went dit ook. Wat wel heel handig is, is dat het snoerloos is. Je kunt dus om het even waar aan je flitsbeurt beginnen.
Ik ben fan!

Exkies 12-01-2016

Toestel ligt goed in de hand, snoerloos dus gemakkelijk overal te gebruiken. De eerste flitssessie is wat zoeken maar vanaf de 2de en zeker de 3de sessie gaat het heel vlot en is de tijdsindicatie per lichaamszone zeker correct. Eenvoudige instellingen en app voor Iphone beschikbaar om je te helpen je schema in het oog te houden.