Philips SC2007/00 - Reviews

Oplaadtijd
100 min

Ekaterina 12-09-2016 Product paar maanden in bezit

Een echte aanrader!

Ik heb geluk gehad om de Philips Lumea uitgebreid te testen. Ik heb hem gebruikt voor mijn benen, bikinilijn, oksels en bovenlip.

Ik ben begonnen met level 3 te flitsen, omdat ik vrij gevoelig huid heb. Ik zou na 4-6 behandelingen een duidelijke resultaat moeten krijgen, maar dat was toch niet voldoende in verband met de lichte haarkleur op mijn benen (bij mijn oksel en bikinilijn was wel een duidelijke haaruitval na 4-de behandeling) . In verband met weinig resultaat heb ik overgegaan naar level 5 van de flitslicht. Na nog twee behandelingen op level 5 heb ik wel een grote oppervlakte van haaruitval gekregen en mijn huid reagerde ook goed hierop. De enige wat ik merkte dat de behandeling pijnlijker is dan op level 3, maar het is wel dragelijk.
Wat ik fijn vijn aan dit apparaat is dat ik dit apparaat onbeperkt kan gebruiken het hele jaar door, ik kan het zelfs meenemen op vakantie. Dat heb ik ook gedaan tijdens de zomervakantie om behandelingen niet over te slaan. Ik heb na 24 uur na zonnebaden het apparaat gebruikt met een goed resultaat, zonder enige irritatie! Dat was boven mij verwachtingen, nergens last van!

Eindconclusie. Ik ben heel tevreden over de resultaat na 7 behandelingen, hoewel mijn haren nog niet helemaal weg zijn. Ik weet dat ik de Lumea op een langer termijn kan gebruiken zonder enige schade voor mijn huid! Dat is het allerbelangrijkste voor mij.Ik hoop dat ik hierme je heb kunnen helpen om te beslissen deze apparaat aan te schaffen.
Succes!!

T. 30-08-2016 Product paar maanden in bezit

Resultaten na 4 keer flitsen

Ik heb ondertussen de 4de IPL behandeling achter de rug en ik ben echt tevreden over het resultaat. Op mijn benen merk ik echt dat de haartjes niet meer terugkomen in de 2 weken tussen twee flitsbeurten. Ook aan mijn oksels merk ik dat de haartjes zichtbaar verminderen. Aan mijn bikinilijn zijn mijn haartjes wat stugger en is het resultaat iets minder duidelijk maar ik merk echt wel al een verschil met enkele weken geleden. Het grote voordeel is ook dat ik geen vervelende rode puntjes meer heb. Ik ben ervan overtuigd dat als ik nog even doorga, ik ook het gewenste resultaat zal bereiken aan mijn bikinilijn.
Het enige minpuntje dat ik ervaar is dat de batterij echt volledig moet opgeladen zijn om benen, oksels, bikinilijn te doen. Als ze niet volledig opgeladen is kan ik niet alles in één keer doen.
Maar al bij al ben ik zeer tevreden over het resultaat!

Elvira 24-08-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer enthousiast over Philips lumea Prestige IPL

Ik ben zeer enthousiast. De Philips Lumea is makkelijk in gebruik. het werkt eenvoudig en is goed hanteerbaar.
In eerste instantie vond ik gebruiksaanwijzing wat lastig te lezen, maar eenmaal aan de slag wordt het steeds duidelijker en is het makkelijk toepasbaar. Ik heb me gehouden aan de behandelperiode van 2 weken je lichaam 4x. Ik heb alleen oksels en benen gedaan, het resultaat is optimaal als je je aan behandel periode houd, dan is er goed resultaat. Eerste weken zie je al wel wat resultaat, sommige plekken vallen al wat haren uit.
Normaal gesproken blijven er bij mij na het scheren rode puntjes achter, huid lijkt dan geïrriteerd, maar bij dit product dus helemaal niet!!!! Echt ontzettend fijn.
Ik heb wel echt gepland in mijn agenda wanneer behandeling moet plaats vinden, want normaal deed ik het ff snel onder de douche. Je hebt nu wel echt ff de tijd nodig om het secuur te kunnen doen. Maar dan nog is het zo gepiept, je wordt er steeds handiger mee.
Mijn oksels en benen is haar vrij, ben echt blij mee. Nu alleen blijven onderhouden.

Pluspunten

• volledig haar vrij
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijzig
  • je moet echt plannen

Amy C 16-08-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn product met resultaat

Eerste indruk:
Het product wordt geleverd met 2 opzetstukken (voor zowel lichaam als gezicht), oplader, schoonmaakdoekje en een mooie etui om alles in te bewaren. Helaas past de Lumea niet helemaal in deze etui en bewaar ik enkel de accessoires hierin, om eventuele beschadiging van het lichtvenster te voorkomen. De accu gaat ongeveer een behandeling van het hele lichaam mee (Benen, onderarmen, oksels, en bikinilijn).

Het apparaat is lekker licht en prettig te hanteren. De gebruiksaanwijzing is erg duidelijk en na een korte “huidtest” heb ik besloten om de aangegeven lichtintensiteit voor mijn huidtype (IV, gemiddeld bruin) aan te houden. Het eerste gebruik was pijnloos en over het algemeen erg prettig. Op een paar plekjes (o.a. bikinilijn) voelde het flitsen een beetje warm aan en heb ik de intensiteit met 1 stand verlaagd, waardoor het gebruik gewoon weer aangenaam was. Na de behandeling trad er vrijwel geen irritatie of roodheid op. Ik had echter wel een zeer minimaal jeukend/branderig gevoel op mijn benen, maar dit was vrijwel te verwaarlozen.

Ik heb een goede eerste indruk van de Lumea SC2007/00 gekregen, omdat het pijnloos en makkelijk in gebruik was. Een klein minpuntje is dat je goed op moet letten waar je geweest bent, zodat je geen overlap creëert, maar wel de hele oppervlakte behandeld. Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten op lange termijn.

Resultaten:
Na de Lumea ruim twee maanden gebruikt te hebben op benen, onderarmen, oksels en bikinilijn, zijn de resultaten veelbelovend. Ik heb de Lumea om de twee weken gebruikt op een vaste lichtintensiteit (IV, gemiddeld bruin) en heb vanaf de tweede keer geen irritatie of roodheid ondervonden. De haargroei is nog niet helemaal weg, maar wordt wel steeds minder. Mijn oksels zijn volledig “haarvrij”, maar ik heb echter nog wel wat plekjes met haargroei rond de bikinilijn, onderarmen en benen. Omdat ik slechts weinig haargroei op mijn benen heb, is het lastig om te beoordelen of dit veel minder is geworden. Ik heb de Lumea inmiddels 4 keer gebruikt. Het apparaat werkt enkel op haren in de groeifase en ben er daarom ook van overtuigd dat de rest gewoon zal uitvallen na een aantal extra (tweewekelijkse) behandelingen.

Het product is erg makkelijk in gebruik en zeer handzaam. Ook zijn de behandelingen pijnloos, wat ik erg belangrijk vind. Een nadeel is dat de resultaten pas na langdurig gebruik zichtbaar worden en het een klein uurtje kost om alles te behadelen (maar de resultaten zijn het zeker waard!). Daarentegen is een groot voordeel dat de huid niet beschadigd en de haarzakjes niet permanent beschadigen door dit apparaat (tov pijnlijke laser behadelingen die wel schade toebrengen).

Ik ben zeer tevreden over de Philips Lumea en beoordeel deze met een 7,5/10. Ik zal de Lumea zeker (elke 4-6 weken) blijven gebruiken. Kortom, een fijn apparaat en een absolute aanrader!

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Niet direct resultaat

Bren2016 11-08-2016 Product paar maanden in bezit

Aanrader

Voor Philips mag ik momenteel de Lumea SC2007/00 testen.
Na ontvangst heb ik eerst de duidelijke handleiding gelezen en het apparaat volledig opgeladen.
Vervolgens voerde ik de aan te raden huidtest uit en nadat deze goed verliep begon ik met de eerste keer flitsen. Het flitsen voelt warm aan maar is verder pijnloos.
Het apparaat is makkelijk te bedienen en niet te zwaar in gewicht waardoor je vooral bij je oksels en bikinilijn goed alle zones kan mee pakken. Je kunt zeer vlot achter elkaar flitsen en dat houd de behandeltijd kort.
Bij je benen is de schuifmethode handig omdat dit een groter oppervlakte betreft. Als je de knop ingedrukt houd kun je hem over je benen schuiven terwijl er elke keer weer een flits word gegeven.
Ik ben positief verrast over het gebruiksgemak van het apparaat.
Voor een volgende behandeling laad het apparaat snel weer op (1 uur en 40 min) en kun je even later al aan de slag. Door het gemak van snoerloos kun je het apparaat overal gebruiken.

Ik heb er inmiddels 4 behandelingen opzitten. Vooral bij mijn benen zie ik dat de haargroei verminderd en dat ik minder vaak hoef te scheren. Bij mijn oksel en bikinilijn zie ik inmiddels ook steeds beter resultaat, maar wat minder snel als bij mijn benen dus zal ik de behandeling nog een keer herhalen voor beter resultaat. Dit kan prima dus dat is fijn.
Ik ben blij met het tot nu toe behaalde resultaat en hoop dat het straks nog beter is na extra behandelingen/herhaalbehandelingen. De haargroei is minder en de haartjes zijn zachter nu. Dit is echt wel heel fijn! Handig dat je overal in huis kan flitsen. Wel moet je het apparaat vrij snel weer opladen, maar zoals ik al eerder zei gaat het opladen vlot.

Pluspunten

• Makelijk in gebruik
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Batterijduur kan beter

Reviewer 11-08-2016 Product paar maanden in bezit

Philips Lumea SC2007/00

Mijn eerste ervaring met de Philips Lumea SC2007/00 is positief. Philips heeft dit product aan mij ter beschikking gesteld met het verzoek dit te testen. Voordat ik het product heb gebruikt, heb ik de gehele handleiding doorgelezen. Hierin staat erg duidelijk wanneer je het product wel/niet mag gebruiken en hoe je het product moet gebruiken. Het is makkelijk te lezen en er zitten duidelijke plaatjes bij.
Nadat ik het product heb opgeladen, ben ik aan de slag gegaan met mijn bikinilijn en oksels. Voor de andere delen van mijn lichaam is het product niet geschikt vanwege de haarkleur. Het apparaat ligt gemakkelijk in de hand en geeft duidelijk aan wanneer je kunt flitsen (door het groene lampje). Vanwege mijn huidskleur moet ik een van de hoogste standen gebruiken. De hoogste stand was gevoelig, maar een stand daaronder was vrijwel pijnloos. Tijdens het flitsen voel ik de warmte van de flits en af en toe prikt het een beetje.

Het apparaat is gebruiksvriendelijk en het gebruik is vrijwel pijnloos. De flitssessie is snel klaar, dus het kan makkelijk tussendoor gebruikt worden. Qua gebruiksgemak, op basis van 1 sessie, geef ik de Philips Lumea SC2007/00 een 9.

Inmiddels heb ik het apparaat 4x gebruikt. Ik gebruik het apparaat een keer per 2 weken. Helaas zie ik nog weinig resultaat. Bij de oksels zie ik nog helemaal geen resultaat. Bij de bikinilijn lijken de haartjes iets minder snel terug te komen, maar moet ik tussen de sessies door wel blijven scheren. Ik hoop dat ik beter resultaat zie als ik langere tijd de Philips Lumea gebruik.

Alhoewel ik nog weinig resultaat zie, ben ik nog wel enthousiast. Voornamelijk vanwege het gebruiksgemak. Ik blijf het product gebruiken en hoop op een goed resultaat!

Lieke1990 10-08-2016 Product paar maanden in bezit

Een zeer tevreden klant.

Hoi Allen, ik ben Lieke 24jr
Haartype: donkerblond.
Huidskleur: Licht.

Ik wil Philips ten eerste bedanken dat ik ter beschikking ben gesteld om de Lumea Prestige uit te mogen testen.

De uitvoering en ervaring:
Ik heb eerst de handleiding doorgelezen om wat informatie in te winnen over het product. (Ik had namelijk voorheen, nooit iets dergelijks gebruikt).
Ik ben 20 Juni begonnen met de behandeling en doe/deed dit op donderdag of vrijdag.

Inmiddels zijn we nu 7 weken verder, dus ik zal per week mijn bevindingen in onderstaand verslag beschrijven. Per sessie trok ik er 30 minuten voor uit.
Ik had eerst de handleiding gelezen voor het gebruik van de lumea.
Deze handleiding is duidelijk uitgelegd en makkelijk te snappen.

week 1-2: Ik zag weinig tot matig verschil in de 2e week, althans ik dacht te zien dat mijn beenharen minder snel terug kwamen.
week 3-4: Ik merk steeds meer dat de haartjes minder snel terug komen, huid is niet geirriteerd.
week 4-5: sterk zichtbaar resultaat, ik ben wezen volhouden in de sessies en merk een sterk verschil met voorheen. Haartjes komen bijna niet meer terug. (langzaam).
week 6-7: mijn wekelijkse routine lazeren, word een leuke activiteit met de gedachte dat de haartjes bijna niet meer terugkomen. Op vakantie gaat dit de lumea mee :)
week 8: Gladde huid, geen irritaties, fijn gevoel, doei scheermesjes.

Een zeer tevreden klant die geen afscheid meer kan nemen van zn Lumea.

Badankt!

Pluspunten

• effectief

Minpunten

• duurzaam

ii 09-08-2016 Product kwartaal in bezit

Een echte aanrader!

9,6
Ik ben 1 van de gelukkige die de Lumea SC2007/00 heb gekregen om te testen. Ik heb een vrij lichte huid en donker haar. Ik wist niet wat ik er van moest verwachten. Het is stellen van het apparaat is niet moeilijk. Mijn ervaring met de Lumea is tot nu toe redelijk positief; ik merk dat het haar op mijn benen al minder snel terugkomt. Normaal moest ik mijn benen elke 4 dagen scheren, maar het is nu al een week geleden sinds de laatste keer en ik heb het nog steeds niet hoeven scheren! En dat na 2 keer de lumea te hebben gebruikt. De achterkant van mijn benen was even kijken hoe ik dat het best kon doen, zodat je niet twee keer op dezelfde plek flitst. Toen ik hem voor de eerst keer gebruikte moest ik er wel aan wennen. Op sommige plekjes was het best gevoelig. De verschillende opzetkopjes, voor gezicht en bikinilijn, zijn eenvoudig te verwisselen.
Tot nu toe ben ik erg te vrede over de Lumea SC2007/00.

We zijn nu 4 behandelingen verder en ik kan alleen maar zeggen “wat een super fijn apparaat”.
Ik heb tot nu toe mijn onderbenen, oksels en bikinilijn gedaan en ik gebruik mijn scheermesje nog maar eens in de twee weken. Dat is een fijn voor uitzicht om zo op vakantie te gaan.
Ik was zo enthousiast, en mijn vriend het eigenlijk niet geloofde dan het zo wat. Dus die is nu ook aan het flitsen . Hij heeft nu drie keer geflitst, ik denk wel dat het bij mannen iets langer duurt voor er resultaat is.

Ik kan de Lumea SC2007/00 niet meer missen!! Een echte aanrader!

C 07-08-2016 Product kwartaal in bezit

SC1997/100

Na enkele maanden de Philps Lumea SC1997/100 gebruikt te hebben word ik steeds enthousiaster.
Van Philips kreeg ik het apparaat om te gaan testen. Elke twee weken heb ik geflitst en het resultaat is er zeker en wordt nog steeds beter. De komende weken zal ik doorgaan tot het resultaat optimaal is. Ik hoop dat ik dan nog maar af en toe een herhalingsbehandeling hoef te doen om geen ongewenste haargroei meer te hebben. Het apparaat is gebruiksvriendelijk. Je zet ‘m aan en klikt door naar de voor jou juiste stand en kunt vrijwel direct beginnen. Je moet het goed op de huid houden zodat je kunt flitsen. Voor het flitsen van bij voorbeeld je onderbeen, kun je de knop gewoon ingedrukt houden en langzaam doorschuiven over je been. Het apparaat flitst dan om de paar seconden. Van de lichtflits heb je het minste last als je bij daglicht flitst en je kunt er makkelijk van weg kijken.
Ik geef het apparaat een 8 en zal het zeker aanbevelen bij anderen.
Ch. Schmidt

EllyJansen 03-08-2016 Product kwartaal in bezit

Philips Lumea

Ik ben erg benieuwd naar de Philips Lumea die ik mag testen. Er wordt benadrukt dat ik eerlijk moet zijn over mijn bevindingen; een goede zaak, want het doel is immers om potentiële kopers te informeren, niet voorliegen. Eerder kocht ik een salon laser en daar ben ik weinig enthousiast over. De IPL technologie werkt totaal anders dus ik ben niet bij voorbaat sceptisch. Het is belangrijk om de handleiding goed door te lezen. Bij zwangerschap mag het apparaat bijvoorbeeld niet gebruikt worden. Het apparaat ligt gemakkelijk in de hand en is draadloos, dus geen geklungel met snoeren. Het bijgeleverde etui vind ik ook handig om het apparaat veilig en schoon op te bergen. De eerste ervaring (benen) is niet pijnlijk! Ik ben benieuwd of het op de gevoeliger huid ook zo meevalt  Wat ik een noemenswaardig pluspunt vind is de grootte van het flitsvenster. Bij mijn vorige (laser) apparaat was dit echt minuscuul klein waardoor je bij wijze van spreken één haar per keer kon flitsen. Je weet misschien niet precies welk gebied je al behandeld hebt, maar dat lijkt mij niet problematisch. Er zijn immers meerdere behandelingen nodig voor blijvend resultaat. Ik ben erg nieuwsgierig naar het effect op mijn haargroei!

Intussen heb ik de Philips Lumea een tijdje in gebruik en kan ik het apparaat gegrond beoordelen. Het verbaast me eerlijk gezegd dat mijn haargroei nu al zichtbaar verminderd is! Ik had niet verwacht dat dit in slechts een paar weken tijd al mogelijk was. De haargroei is niet alleen verminderd, maar de haartjes die terug groeien zijn zachter en lichter van kleur. Het voordeel van mijn (helaas) erg donkere, stugge haartjes op een zeer lichte huid is dat het effect van de Lumea duidelijk waarneembaar is. Het extra opzetstuk heb ik geprobeerd maar ik vind het voor mij persoonlijk niet van toegevoegde waarde. Indien je het apparaat bijvoorbeeld uitleent of deelt verdient het gebruik van een aparte flitskop voor de bikinilijn hygiene-technisch natuurlijk wel de voorkeur. Het is superfijn dat dit apparaat draadloos is. Zo kun je het overal mee naartoe nemen en het overal gebruiken. Wel vind ik dat je het apparaat vrij snel opnieuw moet opladen, maar dat is niet heel erg, behalve als je heel je lijf wil behandelen ;). Als je vergeetachtig bent zoals ik is de Lumea app een aanrader. Deze vertelt je precies wanneer het tijd is om weer te flitsen. Ik ben oprecht erg blij met het resultaat tot nu toe, en dat in slechts enkele weken. Het apparaat is wat aan de prijs voor de gemiddelde mens (denk ik) maar het verdient zichzelf binnen no time terug. Reken maar eens uit wat je jaarlijks ongeveer uitgeeft aan scheermesjes, hars, of dure behandelingen in de schoonheidssalon, en tel uit je winst!

Lieke1990 25-07-2016 Product maand in bezit

een zeer tevreden klant

Lieke (24jr)

Hoi

Haartype: Donker blond.

Huidtype: Licht.

De uitvoering en ervaring:

Ik heb eerst de handleiding doorgelezen om wat informatie in te winnen over het product. (Ik heb namelijk voorheen, nooit iets dergelijks gebruikt).

Ik had wel verhalen gehoord, maar verder geen diepgang.

Ik ben 20 Juni begonnen met de behandeling en doe dit op donderdag of vrijdag.

Inmiddels zijn we nu 3 weken verder, dus ik zal per week mijn bevindingen in onderstaand verslag beschrijven.

Ervaring

week 1: De resultaten na de flits sessies waren deze week best onduidelijk voor me. De groei van de haartjes leken nog niet af te nemen. Het kan natuurlijk dat het bij de ene sneller gaat dan de andere. Mijn haarkleur is donkerblond dus wellicht verschilt het per kleur. De handleiding zegt ook de behandeling vol te houden elke 2 weken.

Week 2:

Ik kijk dinsdag altijd wat het effect is geweest en of haartjes minder snel terug groeien. Bij de 2e sessie zag ik ook nog geen duidelijk verschil, tenminste ik dacht van niet...

echter... bij de 4e flitssessie zag ik een verschil! Het voelde zachter aan en minder stoppels.

Week 3:

Effect is duidelijker dan voorheen, haartjes blijven langer weg en benen voelen zachter aan. De eerste gedachte die bij me op kwam was "Nooit meer scheren!". Ook had ik niet het idee dat ik ergens last had van in gegroeide haren... De opvolgende weken zal ik mijn ervaringsverhaal voortzetten! Ik kan niet wachten op "nog meer" verbetering.

Algemene ervaringen:

Gebruik:

Licht in de hand en uiteraard draadloos(ideaal)

Deze uitvoering is zelfs geschikt voor gezichtsharen waar ik toch van versteld blijf staan. Ik had altijd het idee dat dit gevaarlijk zou zijn... In tegendeel! Haartjes blijven daar ook weg.

Tijd:

Ik flits meestal 20-25 minuten. Het flitsen van de benen kan veel tijd in beslag nemen. Maar voor wat, hoort wat!

Prijs:

Prijzig maar als alles volgens planning verloopt, dan haal je het geld er weer uit! "Weg scheermesjes etc.".

Groetjes Lieke van den Oord

F 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Lumea SC2009/00

Ik ben sinds 2.5 week gebruik ik de Lumea SC2009/00. Heb nu 2x behandelingen gedaan en ben heel erg enthousiast.

De Lumea SC2009/00 komt in een doos met 3 verschillende kop stukken in een handig zakje. Na het lezen van de handleiding ben ik meteen aan de slag gegaan. Ik heb een lichte huid met blond haar dus moet stand 4/5 gebruiken. Ik had verwacht dat het heel pijnlijk zou zijn en zat met mijn ogen dicht geknepen bij de eerste flits. Het deed totaal geen pijn. Als ik eerlijk ben voelde ik helemaal niks. Ben enthousiast doorgegaan en was echt zo klaar. Dit model is draadloos dus super handig kan overal makkelijk bij. Was wel even bang dat hij misschien snel leeg zou zijn maar ook dit was niet zo. Het ligt goed in de hand. Zodra je het apparaat op de huid plaats gaat er een groen lampje branden dan druk je op de knop en zie je een flits. Je verplaatst het apparaat naar een ander stukje huid en zo ga je door. Het gaat echt heel snel en pijnloos. Ik ben heel erg enthousiast. Nooit meer geïrriteerde oksels en bikinilijn na het scheren. Ik heb pas 2 behandelingen gehad dus kan nog niet zeggen dat het haar al weg is. Heb er zeker vertrouwen in dus flits nog even door.

Heather 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

7,4
Ik heb de Philips Lumea nu een paar maanden in gebruik. Ik zie bij mijn oksels wel degelijk verschil, de haren komen minder snel terug en de haartjes worden dunner. Mijn bikinilijn lijkt toch wat lastiger te zijn want daar is het resultaat minder zichtbaar. Wat ik wel zie is dat er op sommige plekken minder haar is en dus af en toe een pluk haar als het ware. Dat komt omdat niet elk haartje in dezelfde groeifase zit en je dus niet elk haartje meegenomen wordt in elke sessie. Het zou wel fijn zijn als ze daar meer rekening mee houden in de instructies van het apparaat. Het schema zoals ze zelf voorstellen zou je dus eigenlijk vaker moeten herhalen. Verder is het apparaat erg makkelijk in gebruik en het gaat erg snel. Binnen een kwartier ben ik klaar met bikinilijn, oksels en complete benen. Als het echt werkt (en dat zou ik dus pas na een half jaar - 1 jaar kunnen beoordelen) zou je dit dus slechts 1x in de 8 weken hoeven te doen... Hoe geweldig zou dat zijn!

cindypostma 16-02-2016 Product kwartaal in bezit

Product bevalt goed na aanschaf. Dat is wel een flink bedrag. Ben erg blij met de keuze voor de Prestige omdat hij heel makkelijk is in het gebruik doordat hij draadloos is. Het systeem werkt simpel en snel. Ik vind het flitsen op de hoogste stand niet pijnlijk. Hij is te gebruiken op alle zones, van gezicht tot benen e.d. Er zit een mooi etui bij waardoor je de twee opzetglaasjes en de oplader bij elkaar kunt houden. De bijgeleverde handleiding is goed leesbaar en bruikbaar. Het snelste effect had ik bij de oksels, al na 3x flitsen. Bovenlip duurt stuk langer, pas bij 5x langdurig resultaat. Maar het werkt wel!

Yvonne 15-02-2016 Product kwartaal in bezit

Ik heb 5 flitsbeurten gehad met de lumea prestige. Voor mij werkt het apparaat heel erg fijn en het resultaat vind ik heel positief. Op benen en bikinilijn blijven de haren al vrij snel weg. Onder de oksel groeien er minder haren maar er komen wel nog haartjes terug. Ik hoop dat dit na meerdere flitsbeurten ook echt minder wordt. Batterij gaat de gehele behandeling mee. Ik zou adviseren eerst oksels en bikinilijn te doen en daarna de benen. Als ik het andersom doe lijkt het net of het opzetstuk/flitsen pijnlijker is. Als ik eerst de oksels doe en daarna de benen dan heb ik er geen last van.

Anniepannie 12-02-2016 Product kwartaal in bezit

In het begin had ik schrik dat het niet zou werken, maar na enkele weken begon ik dan toch resultaat te zien. Ik had opmerkelijk kale plekken, joepie! :) Het enige jammere is dat het niet definitief is en dat als je stopt met flitsen de haartjes terug komen. Het werkte sneller op mijn benen dan op mijn oksels. Flitsen op zich diet niet echt pijn, op mijn benen voelde ik amper wat, onder mijn oksels een klein prikje. Wel niet altijd makkelijk om te weten waar je al bent geweest en waar niet.

liesje999 07-02-2016 Product kwartaal in bezit

Ik mocht het toestel uittesten tijdens de campagne van The Insiders. Ondertussen heb ik mijn bovenbenen en onderbenen al 5 keer geflitst. Het toestel doet wat het belooft (nl. minstens 75% van de haren is weg). Het is echter heel onhandig in gebruik en de flitsen zijn enorm fel. Het duurt ook lang en ik moet bij het doen van mijn benen tussendoor terug opladen. Ondertussen heb ik ook al één keer mijn oksels en bikinilijn geflitst. Dit gaat gelukkig veel sneller.

Het grote voordeel is dat de haren minder sterk terugkomen en een groot deel haren ook compleet verdwijnt. Ik moet nog wel af en toe scheren tussendoor, maar dat duurt dan nog amper een minuutje en ik heb veel minder stoppels dan wanneer ik normaal scheer.

Ik ga het toestel overnemen van The Insiders om het te blijven gebruiken en zou het ook aanraden. Maar het gebrek aan het gebruiksgemak blijft voor mij wel een groot minpunt!

BelleBeu 16-01-2016 Product maand in bezit

Ik heb dit toestel 1,5 maand en gebruikte het al 4 maal. Door mijn donkere haren zag ik al snel resultaat. De haren keren veel minder snel terug en na 3 flitsbeurten heb ik al heel wat kale plekken op mijn benen. Vroeger scheerde ik mijn benen. Als ik dit ’s morgens deed dan had ik tegen ’s avond al stoppels, dit is nu helemaal niet meer het geval. En sinds ik de Lumea gebruik heb ik ook helemaal geen last meer van ingegroeide haartjes!

De eerste keer is het wat zoeken, maar het flitsen ging elke keer weer vlotter. Het toestel ligt gemakkelijk in de hand maar is wel zwaar, gelukkig went dit ook. Wat wel heel handig is, is dat het snoerloos is. Je kunt dus om het even waar aan je flitsbeurt beginnen.
Ik ben fan!

Suus 13-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb de Philips Lumea SC2007 nu een aantal weken. Ik gebruik de Lumea nu iedere twee weken en merkte al na 1 flitssessie resultaat en hoe langer ik het nu gebruik hoe meer resultaat ik zie.
Haartjes blijven echt langer weg. Ik heb het bij mij zelf gebruikt en bij mijn man op zijn rug. En bij hem is het resultaat nog beter. na de tweede keer flitsen heeft hij al veel minder haar

Het gebruik is heel makkelijk. De lumea ligt goed in de hand. Het flitsen duurt niet lang. De flitsen zijn fel maar niet vervelend. Ik vond het niet warm, mijn man wel. Dus dat is persoonlijk.
De batterijduur is ook lang, ik kon er twee keer mee in twee weken.

Ik vind het echt een top apparaat wat echt doet wat beloofd wordt.

Exkies 12-01-2016 Product maand in bezit

9,6
Toestel ligt goed in de hand, snoerloos dus gemakkelijk overal te gebruiken. De eerste flitssessie is wat zoeken maar vanaf de 2de en zeker de 3de sessie gaat het heel vlot en is de tijdsindicatie per lichaamszone zeker correct. Eenvoudige instellingen en app voor Iphone beschikbaar om je te helpen je schema in het oog te houden.