Philips Lumea Prestige SC2005

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige SC2005 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Katrin 04-03-2016

Ik ben helemaal fan. Ook ik heb het product mogen testen voor The Insiders. Hij is snoerloos, laad heel snel op, en de batterij is voldoende voor de volledige flitsbeurt.
Nog slechts 2 flitsbeurten (1 flitsbeurt per 2 weken) was mijn bikinilijn haarvrij.
Op mijn benen is het wel iets minder snel gegaan, maar dat lag aan het feit dat je niet altijd goed weet waar je reeds geflitst hebt, maar dat is met een oogpotlood snel opgelost (al neemt dit dan net iets meer tijd in beslag).
Er hoort ook een app bij die u herinnert aan de flitsbeurt. Maar die draait (voorlopig) enkel op ios. Dus een simpele reminder in mijn agenda, om de 2 weken helpt me hier ook aan.

Ellen29 02-02-2016

Ik heb gedurende 8 weken de Lumea Prestige SC2005/00 getest voor The Insiders. Ik heb een lichte huid en donkere haren, dus ideaal voor de Lumea. Het toestel is snoerloos en ligt makkelijk in de hand. De batterij laadt snel op en gaat lang genoeg mee voor een volledige flitssessie. Op een half uurtje heb ik mijn oksels en onderbenen, bovenbenen en bikinilijn volledig geflitst. Het toestel werkt heel makkelijk en snel. Het is een beetje moeilijk om te onthouden waar je al geweest bent. De flits voelt even warm aan, maar is volledig pijnloos. Mijn huid is niet geïrriteerd of rood. Na 6 weken (3 flitssessies) zie ik nog niet zo veel resultaat, maar na de 4e flitssessie zijn de resultaten duidelijk. De haartjes op mijn benen en onder mijn oksels zijn veel zachter en dunner. Ik heb nog wel haartjes maar wel opmerkelijk minder en ze groeien precies trager terug. Het is dus echt wel belangrijk om 8 weken door te zetten om de 1e resultaten te zien. Ik ben alvast enthousiast.