Rio Go Laser - Reviews

gebruiksaanwijzing
Kleuren
wit

makr 10-02-2016 Product paar weken in bezit

Na een uitgebreid onderzoek van de verschillende mogelijkheden voor permanente ontharing, heb ik uiteindelijk voor GO LAHH gekozen. Het apparaat is zeer handig in gebruik en de behandeling is volledig pijnloos. Soms voel ik een heel klein prikje, maar het is echt niet pijnlijk of vervelend. Wat ik fijn vind is dat er 2 opties bestaan: voor losse haartjes en voor meerdere haartjes tegelijk. Voor mijn bovenlip gebruik ik de losse haartjes optie en voor mijn benen schakel ik over naar de 2-e optie. Het is nog even een kwestie van geduld voor het eindresultaat bereikt is, maar voorlopig blijf ik met plezier mijn lichaam ontharen.

YS 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Getwijfeld over IPL of Laser. Echter toch gekozen voor Laser aangezien dit een beter resultaat zou moeten geven. Wel duurt het erg lang vanwege de kleine oppervlakte van de Laser, zelfs kleiner dan IPL. Maar dat is even inherent aan het gekozen product. Als het resultaat echt beter is dan is dat het zeker waard. Behandeling is pijnloos, dus dat is ook zeker fijn. Nog kort in bezit dus maar 1 keer gebruikt. Maar tot nu toe erg tevreden met product.

Kevin 07-01-2016 Product paar weken in bezit

De laser is makkelijk in gebruik, je kan 60 haren per keer behandelen.
Geen na vulling te bestellen, zoals met ipl.
Makkelijk in gebruik en pijnloos.
Haarloos de zomer tegemoet.

KUBRA 26-12-2015 Product maand in bezit

6,4
Prima product.. Je moet het meerdere keren gebruiken om resultaat te kunnen zien. gebruiksgemak valt tegen vraagt erg veel geduld.

yvonne mulsch 06-11-2015 Product kwartaal in bezit

3,4
Ik heb het apparaat nu 4 maand in gebruik. wat een spijt heb ik. het haar valt niet eruit, moet iedere dag scheren, dat doet zeer. De haargroei word niet minder. Ik word gek (iedereen in huis ) van dat irritante gepiep wat je niet kan uitzetten. het behandelgedeelte veel te klein, benen is hierdoor niet te doen, schaamstreek mag niet staat er, dus gebruik hem voor kin en snor.had liever prof laten doen voor zoveel geld wat ik nu kwijt ben voor niets. Waaardeloos en tijdrovend apparaat

iw2fuah 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

6,6
I'm using this device more than two months. It's easy to use but doesn't seem to be effective.The laser windows (opening) is to small and therefore using on body is really time consuming.

AVDH1980 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Slechts een paar dagen in mijn bezit en nu al zeer enthousiast. Gekozen voor dit apparaat omdat de vormgeving goed is, en de verwachting dat de ontharing daadwerkelijk goed zal zijn. En dat is bewezen!! Geeft nu al resultaat en een zacht gevoel. Makkelijk in gebruik, maar je moet er wel eventjes een uurtje voor uittrekken. Geeft je ook een gevoel van rust tijdens de behandeling. Dikke voldoende !!

JOENMO 26-08-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat is heel makkelijk in gebruik en is voorzien van een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Je moet wel even de tijd nemen voor iedere behandeling, maar je krijgt er wel een heel goed resultaat voor terug. Per behandelimng ruim 50 haren bewerkt, met een tot nu toe blijvend resultaat. Ook de vormgeving van het apparaat is goed, ligt lekker in de hand.
Een echte aanrader.

janmy 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Op zich makkelijk in gebruik. Doordat je een piepje blijft horen, weet je of je nog goed tegen je huid gedrukt hebt. Per behandelstukje ben je ongeveer 20 seconde kwijt. Dus je hele benen doen op een avond, is niet aan te raden.

Verder pijnloos.

Nederlandse handleiding mag wel iets aangepast worden. Hierin stond niet vermeld dat als je laserplekje af is, het apparaat stopt met knipperen. Dat stond wel online bij de Engelse versie.

yvonne mulsch 19-07-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
De laser is makkelijk in gebruik, je kan 60 haren per keer behandelen
dus dat is super, ook een enkele haar je kan hem naar behoefte instellen.
je hoeft geen navulling te bestellen, zoals met ipl.
het doet geen pijn, ik voel er niks van, het resultaat kan ik nog niet beoordelen daar ik heb begrepen dat het ongeveer 3 weken duurt voor er haren uitvallen.

minpunt, was begonnen met mijn benen, maar na ruim 2 uur alleen de voorkant van 1 onderbeen kunnen doen, dus je moet heeeel veeeel geduld hebben, wil je je hele lichaam doen