Philips Lumea IPL ontharingssysteem

Philips Lumea Prestige BRI956/00

• Geschikt voor armen, benen, bikinilijn, buik, oksels
  • Gezichtstoepassing bovenlip, kin, kaak

• Lichtsterkte 1,8 - 4,0 J/cm2
  • Meegeleverde accessoires gebruiksaanwijzing, AC adapter
Philips Lumea Essential IPL - teruggroeipreventie Best Reviewed okt 2016
8,4 (53)

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

Jud01 03-11-2016

Langdurig resultaat

Heb wel wat hardnekkige haargroei op de onderbenen. Hoewel de haren (nog) niet overal permanent zijn verdwenen, wel heel fijn dat het zeker voor wel 6 weken weg blijft. Heb het nu meerdere malen op mijn benen gebruikt en op grote delen van de onderbenen heb ik geen haargroei meer... iets wat met harsen nog nooit gelukt is. Het kost wat... maar ik ben nog niet eerder zo glad geweest.

Angelke82 18-01-2016 Product maand in bezit

Het vraagt een beetje meer tijd dan een scheerbeurt met een mesje, maar het resultaat na 8 weken is veel mooier! Geen stoppeltjes en je huid voelt gaaf aan. Een aanrader voor mensen die zoals ik om de 3 dagen het mesje moeten bovenhalen om iets of wat haarvrije oksels te hebben! Het feit dat deze draadloos is, maakt het eens zo makkelijk hanteerbaar.

robrijsman 14-11-2014 Product paar dagen in bezit

kan er nog niet veel over zeggen na een paar dagen, maar ben heel beniewud naar het resultaat dus wellicht dat ik later er nog een keer op terug kom om het te melden

E 31-12-2015

Al resultaten ervaren met het apparaat? Ben ook van plan een IPL te kopen. Hoor graag wat je ervaringen zijn :)

Ruudvdkolk 12-11-2014 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid en degelijkheid kan ik nog niet beoordelen. Zeer gemakkelijk apparaat. Eenvoudige bediening, snel opgeladen en gaat met accu lang mee. Aanrader.

Nelly1970 12-04-2014 Product kwartaal in bezit

Erg prettig product, snoerloos dus overal te gebruiken. Doet niet pijn en ik ben echt blij met de resultaten! Haargroei neemt sterk af. Ook tijdsinvestering valt me reuze mee.

Anoniem 25-02-2014

Lekker makkelijk in gebruik

Na meerdere sessies bij een professioneel bedrijf nu overgestapt naar de lumea. Lekker makkelijk in gebruik vooral omdat er geen snoer aan zit. Je laadt hem gewoon op en je kunt hem daarna overal gebruiken. Na 3 keer gebruiken is er al resultaat zichtbaar, de haargroei wordt zeker minder.
Bij het gebruik op de benen is het soms moeilijk om de hele kop van de lumea erop te krijgen maar dit is makkelijk op te lossen door een vinger eronder te leggen.

susanaarts 25-02-2014 Product kwartaal in bezit

Na meerdere sessies bij een professioneel bedrijf nu overgestapt naar de lumea. Makkelijk in gebruik vooral omdat er geen snoer aan zit. Na drie keer al resultaat zichtbaar, de haargroei wordt zeker minder.

Geralda 20-02-2014

Dit product heeft mij niet geholpen.

De Philips Lumea is heel gebruiksvriendelijk. Het gebruik spreekt voor zich. Maar het resultaat valt ontzettend tegen. Hoewel ik me precies aan de te flitsen tijdstippen hield, bleef ik erg last houden van haargroei in het gezicht. Het werd iets minder, maar scheren bleef noodzakelijk. Bovendien veranderden een groot aantal zwarte haren in witte. Iets minder zichtbaar, maar als je over je kin strijkt, voelt dat net zo erg als zwarte haren.