Philips Lumea IPL ontharingssysteem

BaByliss Homelight Connected

BaByliss Homelight 100

armen, benen, buik
Gezichtstoepassing
bovenlip, kin, wang, kaak, nek, slaap
Lichtsterkte
4 J/cm2
BaByliss Homelight 100

8,1

Angelke82 18-01-2016 Product maand in bezit

Het vraagt een beetje meer tijd dan een scheerbeurt met een mesje, maar het resultaat na 8 weken is veel mooier! Geen stoppeltjes en je huid voelt gaaf aan. Een aanrader voor mensen die zoals ik om de 3 dagen het mesje moeten bovenhalen om iets of wat haarvrije oksels te hebben! Het feit dat deze draadloos is, maakt het eens zo makkelijk hanteerbaar.

robrijsman 14-11-2014 Product paar dagen in bezit

kan er nog niet veel over zeggen na een paar dagen, maar ben heel beniewud naar het resultaat dus wellicht dat ik later er nog een keer op terug kom om het te melden

E 31-12-2015

Al resultaten ervaren met het apparaat? Ben ook van plan een IPL te kopen. Hoor graag wat je ervaringen zijn :)

Ruudvdkolk 12-11-2014 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid en degelijkheid kan ik nog niet beoordelen. Zeer gemakkelijk apparaat. Eenvoudige bediening, snel opgeladen en gaat met accu lang mee. Aanrader.

Nelly1970 12-04-2014 Product kwartaal in bezit

Erg prettig product, snoerloos dus overal te gebruiken. Doet niet pijn en ik ben echt blij met de resultaten! Haargroei neemt sterk af. Ook tijdsinvestering valt me reuze mee.

susanaarts 25-02-2014 Product kwartaal in bezit

Na meerdere sessies bij een professioneel bedrijf nu overgestapt naar de lumea. Makkelijk in gebruik vooral omdat er geen snoer aan zit. Na drie keer al resultaat zichtbaar, de haargroei wordt zeker minder.