Philips Lumea Essential SC1991

Soort ontharing
IPL
Lichtsterkte
2,5 - 5 J/cm2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Essential SC1991 op Kieskeurig.be.

Akasha 15-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

De Philips Lumea is helaas niet voor mij gemaakt. Ik zie, zeker na de derde beurt enorm verschil (ik deed 1 been wel en 1 been niet om het echt goed te kunnen zien). Het behandelde been is veel haarvrijer.. maar niet helemaal. Ofwel mis ik plekjes, ofwel werkt het niet echt optimaal – in beide gevallen is het resultaat onvoldoende om echt summerproof de lente in te gaan. Idem voor de bikinilijn en de oksels. Er is wel degelijk duidelijk minder haargroei, maar opnieuw niet voldoende om echt fris en vrolijk in een bikini rond te dartelen zonder nog bijkomend te scheren/epileren. En laat dat net zijn wat ik zocht, omdat ik ontzettend veel last heb van ontstekinkjes en ingegroeide haartjes (of bloeduitstortingen bij het waxen, zèlfs bij de schoonheidspecialiste). Als ik er alsnog met een mesje over moet, is het voordeel weg natuurlijk.

Het ding is wel handig in gebruik, simpel (dus foolproof), doet geen pijn en gaat dankzij de vrij lange kabel mee tot alle zones ‘bewerkt’ zijn. Dat je ervoor telkens moet scheren maakte het voor mij in de dagen erna wel een stuk minder aangenaam.

tina 31-03-2016

littekens op scheenbenen

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Na 2 keer gebruik op mijn scheenbenen heb ik grote witte littekens. Bij mijn oksels niet, daar heeft de lumea prima gewerkt. Maar niet meer met blote benen de zomer in kunnen is het me toch niet waard.

MF 01-02-2016
  • Product half jaar in bezit

Gebruik is makkelijk en duidelijk omschreven in handleiding.
Resultaat is goed, alhoewel het niet in een beurt al helemaal optimaal is, maar na 4 keer wel. Dus het kost even een investering in tijd en daarna is het een kwestie van onderhouden. Begin dus ook in het najaar, want anders heb je problemen in de zomer met zonnen.
Huid is erg droog een aantal dagen na gebruik, dus goed smeren erna. Behandeling zelf is niet pijnlijk, hoogstens wat warm gevoel. Totale behandeltijd is wel optimistisch gesteld in de handleiding, maar valt me toch erg mee:beide benen geheel, bikinilijn en oksels inclusief voorbereiding anderhalf uur.
Ben zeer tevreden al met al, gezien het goede resultaat, geen ingegroeide haartjes meer en als je eenmaak de beginfase door bent maar een keer in de 6-8 weken omkijken naar. Zou het niet meer willen missen!

Emmy1986 16-11-2014

pas een paar dagen in bezit dus over het resultaat kan ik nog niet oordelen. Het gebruik is in ieder geval wel heel makkelijk en het behandelen gaat snel.

Sara222 15-11-2014

Of het apparaat echt werkt weet ik niet, omdat ik hem net heb. Na de test mijn benen behandeld, het gaat heel makkelijk en je voelt er bijna niks van. Tot nu toe ben ik heel tevreden, nu nog kijken of de haartjes na 2 maanden minder gaan worden...

ZhiChao Zhu 15-11-2014

this is my sender time to my shop buy something,i think the time to buy something is very good.you will mix lot of KORRDING by somewhere something,that day i was help my friend to buy the philips SC1991/00,it's good for girl to clean,just i think,because my friend was in CHINA now.maybe next week,she will get it and use it,we are hope it PHILIPS SC1991/00will take wonderful time to my friend.and thank you the philips my shop worker,they are all nice to meet everyone!

Msijm 13-11-2014

nog maar een paar dagen in bezit en één maal gebruikt. In ieder geval snel en makkelijk in gebruik. En nu afwachten maar.

amschothuis 21-11-2013

Een uitkomst om niet meer elke keer te hoeven scheren en ook niet veel geld elke keer te spenderen aan de schoonheidsspecialist.
Ideaal dat het aan het stroom zit, zodat je beide benen in 1 keer kan doen.
Het gebruik is heel makkelijk; in het stroom pluggen en gaan!
het resultaat is al iets zichtbaar, maar het kost een aantal weken voor het totale resultaat.