Philips Lumea Essential SC1991

Bekijk alle IPL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Essential SC1991 op Kieskeurig.be.

Akasha 15-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

De Philips Lumea is helaas niet voor mij gemaakt. Ik zie, zeker na de derde beurt enorm verschil (ik deed 1 been wel en 1 been niet om het echt goed te kunnen zien). Het behandelde been is veel haarvrijer.. maar niet helemaal. Ofwel mis ik plekjes, ofwel werkt het niet echt optimaal – in beide gevallen is het resultaat onvoldoende om echt summerproof de lente in te gaan. Idem voor de bikinilijn en de oksels. Er is wel degelijk duidelijk minder haargroei, maar opnieuw niet voldoende om echt fris en vrolijk in een bikini rond te dartelen zonder nog bijkomend te scheren/epileren. En laat dat net zijn wat ik zocht, omdat ik ontzettend veel last heb van ontstekinkjes en ingegroeide haartjes (of bloeduitstortingen bij het waxen, zèlfs bij de schoonheidspecialiste). Als ik er alsnog met een mesje over moet, is het voordeel weg natuurlijk.

Het ding is wel handig in gebruik, simpel (dus foolproof), doet geen pijn en gaat dankzij de vrij lange kabel mee tot alle zones ‘bewerkt’ zijn. Dat je ervoor telkens moet scheren maakte het voor mij in de dagen erna wel een stuk minder aangenaam.

tina 31-03-2016

littekens op scheenbenen

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Na 2 keer gebruik op mijn scheenbenen heb ik grote witte littekens. Bij mijn oksels niet, daar heeft de lumea prima gewerkt. Maar niet meer met blote benen de zomer in kunnen is het me toch niet waard.

A. De Vries 19-11-2019

Werkt prima

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Inmiddels heb ik dit apparaat 10 maanden en ben er erg tevreden over. Na de eerste drie keer zie je duidelijk verschil en inmiddels heb ik amper nog ongewenste haargroei. Het neemt even tijd maar dan hoef je er ook weken niet meer aan te denken. Het bijgeleverde scheerapparaat je is prettig in gebruik.

MF 01-02-2016
  • Product half jaar in bezit

Gebruik is makkelijk en duidelijk omschreven in handleiding.
Resultaat is goed, alhoewel het niet in een beurt al helemaal optimaal is, maar na 4 keer wel. Dus het kost even een investering in tijd en daarna is het een kwestie van onderhouden. Begin dus ook in het najaar, want anders heb je problemen in de zomer met zonnen.
Huid is erg droog een aantal dagen na gebruik, dus goed smeren erna. Behandeling zelf is niet pijnlijk, hoogstens wat warm gevoel. Totale behandeltijd is wel optimistisch gesteld in de handleiding, maar valt me toch erg mee:beide benen geheel, bikinilijn en oksels inclusief voorbereiding anderhalf uur.
Ben zeer tevreden al met al, gezien het goede resultaat, geen ingegroeide haartjes meer en als je eenmaak de beginfase door bent maar een keer in de 6-8 weken omkijken naar. Zou het niet meer willen missen!

Sissy 15-01-2016

The product is perfect.

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

The product is perfect for women's comfort and sure women who don't have a time every 3 days to be busy with the epilator.
I'm very glad to have this photo epilator.

Elisa25 22-12-2015

werkt prima

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

gebruik dit apparaat nu een paar maanden en het haar groeit inderdaad veel minder snel terug.
Nadeel is het kleine oppervlak waardoor het een tijdje duurt voordat je een heel been gedaan hebt. Oksels en bikinilijn wel snel gedaan.

gerrie1963 29-08-2015

product maakt de belofte niet waar

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Ik heb het product gekregen in oktober 2013. Ik gebruik het maandelijks en ben nog steeds niet haarvrij. Ik zag op de tv reclame dat de oorspronkelijke belofte van permanente ontharing inmiddels is bijgesteld naar tot 8 weken haarvrij. Ik voel me bedonderd. Bovendien wordt het apparaat gloeiend heet. Een verder nadeel is dat je 4-5 weken na gebruik niet in de zon mag. Dat betekent dat ik reeds 1,5 jaar geen zonnebad en geen zonnebank meer heb kunnen nemen.

Veertje123 28-08-2015

Het apparaat is eenvoudig te gebruiken en werkt direct.

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Een perfect apparaat, snel en eenvoudig resultaat!! Voor mij geen irritatie meer na het scheren!!!
Direct beginnen met behandelen!

jesabelle 22-07-2015

Pratique

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Ayant un emploi du temps très chargé, je trouve ce produit très pratique pour un emploi à domicile sans perdre de temps. Je l'utilise tous les 15 jours. J'ai la peau claire et les poils foncé. Comme je ne m'expose pas au soleil j'ai commencé les séances en été pour le bikini et le maillot. Je me rase juste avant et utilise l'appareil avant d'aller me coucher. Par précaution, j'ai débuté ma 1ère séance sur le niveau 3 = pas de douleurs ni de rougeur et repousse diminuée immédiatement. 2ème séance sur le niveau 4 = toujours pas de douleur ni rougeurs, pas de changement niveau repousse. 3ème séance niveau 5 = un peu de chaleur et picotement mais rien de désagréable, repousse bien diminuée. Voilà ou j'en suis pour le moment, je posterai un second avis plus tard.

l1241 17-02-2015

ONMISBAAR!

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Geweldig, ik wilde dat ik hier al tien jaar eerder mee begonnen was!! D
als je ten einde raad bent, MOET je gaan laseren!! Het is elke cent waard!!
Ik wist niet meer wat ik moest doen en nu ben ik glad waar ik maar wil!

Janssenmq 25-01-2015

Perfect

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Werkt is goed. Is makkelijk in gebruik met zeer snel blijvend resultaat.
Met name op onderbenen weinig behandeling nodig, bij de bikinilijn wat vaker. De moeite waard.

Emmy1986 16-11-2014

pas een paar dagen in bezit dus over het resultaat kan ik nog niet oordelen. Het gebruik is in ieder geval wel heel makkelijk en het behandelen gaat snel.

Sara222 15-11-2014

Of het apparaat echt werkt weet ik niet, omdat ik hem net heb. Na de test mijn benen behandeld, het gaat heel makkelijk en je voelt er bijna niks van. Tot nu toe ben ik heel tevreden, nu nog kijken of de haartjes na 2 maanden minder gaan worden...

ZhiChao Zhu 15-11-2014

this is my sender time to my shop buy something,i think the time to buy something is very good.you will mix lot of KORRDING by somewhere something,that day i was help my friend to buy the philips SC1991/00,it's good for girl to clean,just i think,because my friend was in CHINA now.maybe next week,she will get it and use it,we are hope it PHILIPS SC1991/00will take wonderful time to my friend.and thank you the philips my shop worker,they are all nice to meet everyone!

Msijm 13-11-2014

nog maar een paar dagen in bezit en één maal gebruikt. In ieder geval snel en makkelijk in gebruik. En nu afwachten maar.

Isdewa 18-08-2014

Prima apparaat om te ontharen

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Wat werkt de Lumea goed. De benen werden gemakkelijk glad en bleven langere tijd glad. een echte aanrader.
Speciaal gekozen voor dit apparaat ipv oplaadbaar omdat de batterijfunctie bij diverse oplaadbare apparaten op termijn hun oplaadvermogen verliezen, vandaar.
Ook is de beperkte tijd van 15 minuten per batterijlading voor ons een belemmering geweest.
Misschien is 15 minuten lang genoeg, maar we namen het zekere voor het onzekere.

Wesseltje 06-12-2013

Effectief

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1991

Eindelijk een Lumea 1992 gekocht voor ontharen van de bikinilijn.
Nu 4x gebruikt en al een super resultaat, bijna alle haartjes zijn al weg! Hierna nog af en toe gebruiken. Geen ruwe donkere stoppeltjes meer, maar een gladde huid. Gemakkelijk in gebruik, in het stopcontact en flitsen. De hoogste stand 5 is effectiever dan 4. Niet geheel pijnloos, soms even doorbijten, maar wie mooi wil zijn .... Ik kijk uit naar volgende zomer, voor mij is het de investering waard!

amschothuis 21-11-2013

Een uitkomst om niet meer elke keer te hoeven scheren en ook niet veel geld elke keer te spenderen aan de schoonheidsspecialist.
Ideaal dat het aan het stroom zit, zodat je beide benen in 1 keer kan doen.
Het gebruik is heel makkelijk; in het stroom pluggen en gaan!
het resultaat is al iets zichtbaar, maar het kost een aantal weken voor het totale resultaat.