Braun Venus Naked Skin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Venus Naked Skin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

sue- 23-01-2013
Geschreven voor: Braun Venus Naked Skin

Ik heb dit enkele weken mogen testen.Het is er mooi verpakt in een stevige koffer.Het apparaat zelf is wel klein en ligt ook makkelijk in de hand. De gebruiksaanwijzing is duidelijk en je kan al vrij snel beginnen. Het is wel wat moeilijk om in de gel juist te zien waar je geweest ben al.Een groot nadeel voor mij is de flits die is nogal fel en zelfs met ogen even dicht te doen blijft het lastig.
Omdat het stuk wat je kan doen ook erg klein is duurt het wel lang voordat je een stuk gedaan hebt.
Ik heb na een paar behandelingen wel wat resultaat gezien

ingleen 18-01-2013
Geschreven voor: Braun Venus Naked Skin

Ik heb de Venus Nakedskin sinds een 9-tal weken in mijn bezit, en heb ondertussen op praktisch alle zones een 4e behandeling achter de rug. Toegegeven, in het begin is het een heel gedoe en denk je : waar ben ik aan begonnen?! maar eens je het een beetje vast hebt en een routine hebt opgebouwd, is dit toestel handig in gebruik. Eerst even scannen op welke soort huid je het gaat gebruiken, en hop; je kan er mee aan de slag. Dit maakt ook dat je huid nooit flitsen krijgt die schadelijk of niet effectief genoeg zijn. Perfect de juiste intensiteit. Bij andere toestellen moet je dit soms zelf kiezen en kan je dus ook onbewust je huid beschadigen met een te sterke flits.

Laat je niet afschrikken door de kleine zone die het behandelt, en de tijd die het nodig heeft om resultaat te zien. Na een 4e behandeling zie ik echt al verschil! Ik moest om de drie dagen een mesje bovenhalen om het overal deftig te houden, maar dat kan ik nu toch al een beetje uitstellen. Hopelijk binnenkort voor een hele tijd!

annfil 11-01-2013
Geschreven voor: Braun Venus Naked Skin

Ik heb 4 behandelingen gedaan op de bikinilijn, oksels, onder-en bovenbenen. Op de benen zijn grote zones zonder beharing en de bikinilijn is practisch volledig haarvrij. Je moet wel wat geduld hebben de eerste sessies en de behandeling duurt wel even maar is zeker niet te vergelijken met een externe behandeling. Hiervoor moet je de deur uit en zijn ook meerdere behandelingen nodig. Het toestel is handig in gebruik, behalve de kabel van de flitskop is iets wat te kort, maar best wel hanteerbaar. Een aanrader voor iedereen die, net zoals ik, om de 2 dagen het gillette mesje moest bovenhalen !

fietten 07-12-2012
Geschreven voor: Braun Venus Naked Skin

Ik heb nu de Braun Naked Skin in het bezit en moet zeggen had het nooit verwacht dat dit ook echt werkt na 2 behandelingen zijn de helft van de haren al verdwenen! Wat een fantastisch apparaat die makkelijk te gebruiken is de gel moet je echt dik aanbrengen en dan kan je ook zien waar je precies bent geweest. In ieder geval ik ga nog een paar behandelingen door en hoop dan toch even haarloos te zijn door dit geweldige apparaat!

LillyLaguna 17-11-2012
Geschreven voor: Braun Venus Naked Skin

Na het lezen van de gebruiksaanwijzing kun je meteen aan de slag, het toestel is zeer gebruiksvriendelijk, de ontharingsmogelijkheden zijn uitgebreid, doordat je de voornaamste zones probleemloos kunt aanpakken. De plooi in je oksel is iets moeilijker bijvoorbeeld door de breedte van de kop, maar dat is makkelijk te verhelpen door het gewoon te draaien. De lamp gaat 5 jaar mee, bij normaal gebruik door 1 persoon, wat het een toestel maakt met optimale prijs/kwaliteitsverhouding. Wordt geleverd in een prachtige, stijlvolle koffer en is dus makkelijk weg te zetten.

LillyLaguna 10-01-2013

Ondertussen heb ik al meer ervaring en resultaat met het toestel. Na enkele weken kun je duidelijk zien dat de behandeling zijn vruchten begint af te werpen. De zone die je onder handen neemt toont duidelijk plekken waar de beharing veel minder dicht is, een soort van kale zones dus. Naarmate je meer handeling hebt met het toestel word je ook veel handiger; de houding en positie van het toestel lijken als het ware nóg vlotter te komen. Een aanrader!