Fujifilm Instax Mini 8 Blauw - Reviews

Sassieee 08-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Ik heb de fujifilm instax mini 8 gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben niet helemaal enthousiast over de camera. Ik heb vaak foto's die te licht of te donker zijn... Dat vind ik heel jammer van de camera, omdat een foto per stuk nogal duur is (70 cent). Verder vind ik de camera eigenlijk super. Ik neem hem vaak mee als ik een dagje uit ga, daar komen mooie foto's uit. Het is mij alleen niet duidelijk welke stand je wanneer moet gebruiken, aangezien de camera niet de goede stand aangeeft. Vaak zijn foto;s daarom overbelicht... Ik ben dus niet helemaal tevreden met mijn camera maar ik vind het toch leuk om ermee te experimenteren.

eva corbiaux 03-01-2017 Product paar weken in bezit

direct een toffe afdruk van het moment!

de instax mimi is super. Op een familiefeestmet de oma die ze nog kent van vroeger of op een feestje met de vrienden. De instax legt niet slechts een gewelig moment op een originele unieke manier vast, ze creert zelf ook mee plezier!! toffe camera, trekt goed, leuke foto's, ...

Pluspunten

• snel
  • compact
  • origineel

Maaike 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn!

De foto's ontwikkelen goed, de knoppen die erop zitten werken en de belichting werkt goed mee! Ik vind ook de kleur heel erg leuk.

Pluspunten

• Belichting
  • Lens
  • Foto's