Siemens GI38NP60 - Reviews

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Luc 14-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gigantische vriezer

Gigantische vriezer voorzien van voldoende laden om alles geordend weg te kunnen pakken na het doen van de grote boodschappen. Het alarm is ook erg handig!

Pluspunten

• erg groot
  • veel bakken

Buster50 07-09-2016

Eindelijk ruimte

Afgelopen maand alle apparatuur van Siemens aangeschaft in onze nieuwe keuken. En eindelijk een vriezer waar echt genoeg in kan, ruimte over en niet aanvriezend. Ik ben echt helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe vriezer. Eigenlijk met alles van Siemens, top producten.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Verbruggen 07-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Beoordeling Siemens vriezer

Goede indeling waardoor de vriezer makkelijk en snel te vullen is, en spullen er met hetzelfde gemak ook weer uit te halen zijn.

Anne 10-06-2016 Product maand in bezit

Zeer fijne vriezer

De vriezer is groot. Door de hoogte verschillen in de lades kan je makkelijk allerlei producten kwijt. Maar ook de bak voor een ijsmachine. De bovenste twee vakken, hebben een klepje, Dit is ook zeer prettig als je wat kleiner bent, zo hoef je niet moeilijk te doen om er iets uit te halen.

Klein nadeeltje, je moet een flink harde zwiep aan de deur geven, zodat deze het laatste stukje automatisch sluit.

Kim 13-09-2015 Product paar dagen in bezit

Lekker veel ruimte in deze vriezer, lades ook makkelijk uit de kast te halen en goed schoon te houden op die manier.

GI38NP60 17-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, vooral het no-frost systeem. Het valt ons alleen tegen hoeveel geluid het apparaat maakt.

Ad van de Klundert 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Transparante ruime opberglades welke goed verlicht worden zodat je snel kan handelen en de deur weer kan sluiten.
Het alarm bij het open laten staan van de deur of bij een temperatuurwaarschuwing is fijn zo ben je altijd op tijd om nog te reageren.

miranda macias 08-06-2015 Product paar weken in bezit

wat een geweldige vriezer zo veel ruimte en dichte bakken dus geen vervelende gaten waar van alles uit kan vallen.
en de soft close door geweldig en ook nog zuinig en hij ziet er heel erg mooi uit .

enrico36 19-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Inmiddels al weer een aantal jaar in gebruik. Zeer fijne vriezer. Erg praktisch dat je hem niet hoeft te ontdooien.

Marianne777 27-03-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijke grote inbouwvriezer met mooie lades die perfect vriest, handig om een signaal te krijgen als de deur langer openstaat.