Siemens GI11VAD30

Energiebesparing
Deurscharnieren
rechts
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI11VAD30 op Kieskeurig.be.

Jordi 14-05-2019

Eenvoudige vriezen

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Simpele, maar goede vriezer. Anti frost technologie, echter zit er wel een klein beetje ijs aan de binnenkant. Echter niet zo veel als je van een vriezer zonder deze technologie gewend bent.

De ruimte is voor ons voldoende echter is de onderste lade minder diep dan de andere vanwege apparatuur welke in de weg zit. Dit geeft de lade een rare vorm, wat soms wel lastig kan zijn.

Qua instellingen is er weinig aan te veranderen. De temperatuur kan in verschillende vaste standen gewijzigd worden. De vriezer gaat na een tijd piepen als de deur te lang open staan. Pluspunt zou zijn als je deze tijd kon wijzigen. Hij gaat nu vrij snel af.

Al met al, een gewoon simpele goed vriezer.

Pluspunten

• Wijzigen temperatuur
  • Niet goed dicht waarschuwing
  • Anti Frost Technologie
  • Zuinig

Minpunten

• Onderste lade krapper en onhandige vorm
  • Niet aan kunnen passen waarschuwing deur

Mcella 25-04-2019

Goede vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Bij aanschaf nieuwe keuken gekozen voor deze vriezer. Doet zijn werk goed. Had iets ruimer mogen zijn. Je hebt 1 groot vak (de middelste) en 2 iets kleinere. Waarschijnlijk in de toekomst toch nog een vriezer erbij. Verder is het apparaat super stil en energie zuinig.

FWVDS 18-01-2019

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Een uitstekende vriezer, maar let bij aankoop op de inhoud. Die kan wellicht wat tegenvallen en dus is efficiënt indelen raadzaam. Voor de rest vriest het ding alsof het hartje winter is.

Joost 21-06-2018

Siemens GI11VAD30

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Compacte vriezer met met toch veel (vries)ruimte met handige lades. Tevens vind ik het alarm bij het (te) lang open houden of niet goed sluiten van de deur handig.

Pluspunten

• Compacte vriezer met met toch veel (vries)ruimte.
  • Handige lades
  • Alarm bij (te) lang open houden deur

Henk van Dijk 07-12-2017

Wij gebruiken al 45 jaar app. van Siemens

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Onze vorige vriezer was Siemens type GI 1052 heeft 30 jaar fantastisch gewerkt zonder ook maar een keer storing. Maar ja na 30 jaar houd het een keer op te koeling wou niet meer vandaar de keuze weer voor Siemens het genoemde type.

IJsbereider Fred 24-01-2017

Zeer handige knop voor het snel invriezen

Geschreven voor: Siemens GI11VAD30

Gemakkelijk en comfortabel in de zomer wanneer de temperatuur hoog is, snel je nieuwe etenswaren invriezen met de handige knop superVriezen - echt super!