Bosch Freezer, 98L - Reviews

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Bianca 06-04-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte, accesoires

Wat heerlijk om een losse diepvries te hebben. We hebben nu alle ruimte om de voorraad in op te bergen.

Pluspunten

• Veel opbergruimte
  • Grote vakken
  • accesoires

Minpunten

• geen thermometer

karst 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

goed apparatuur

bosch is een goed merk en heb meerdere apparaten van bosch. de service is tot nu toe ook ok. als ik weer toe ben aan een ander apparaat dan zal ik weer de keuze makenom een bosch te nemen
bevalt goed

es26 26-06-2016

super vriezer

Lekker ruim kan veel in alleen opletten dat je niet tegen de bovenste lade vult dan gaat het snel aanvriezen

Snapcase 23-04-2016

Prima vriezer!

Enige minpunt is nergens duidelijkheid van de cijfers van de temperatuur.
Alleen hoe lager de cijfers hoe kouder... maar 1 = ?? graden...

strand1951 12-04-2016

Vaak ontdooien

In vergelijking met mijn vorige, losse, Bosch diepvries, heb ik het idee dat ik er minder in kwijt kan, terwijl de inhoud hetzelfde zou zijn. De lades zijn minder breed, misschien komt het daardoor.
Verder koelt hij op de minimale stand al zo sterk, dat er heel gauw ijsvorming aan het apparaat is, waardoor ik hem vaak moet ontdooien. Waarom heeft hij dan zoveel standen? Ik open het apparaat al zo weinig en efficient mogelijk, en laat de deur nooit langer dan minimaal noodzakelijk open staan.

BouYv 08-04-2016

Beoordeling diepvries

Apparaat gekocht ivm lage energie verbruik. Apparaat gebruikt weinig energie en heeft mede hierdoor aan de verwachting voldaan.

Bosch GID18A50 04-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima vriezer. Alleen jammer dat deze een kleinere inbouwhoogte heeft als de er naast geplaatste koelkast KIR20A61/01 en niet zelf ontdooit.

kees van den Eijnden 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk en overzichtelijk zuinigingebruik
groot genoeg voor twee personen zodat je voedsel goed kunt bewaren

Nobody60 25-09-2015

Goede indeling.

De ruimte in de vriezer is per lade uitstekend. Je kunt per lade een productsoort kwijt.
Een la voor vlees, een la voor vis, een la voor brood en een la voor groente.

jjrijn 07-05-2015 Product maand in bezit

Mooi product, verbruikt weinig energie en is voorzien van diepe lade's. Uitstekend geschikt om alles in te bewaren en te koelen.

SCHYLGER 61 16-03-2015 Product maand in bezit

Prima vrieskast,waar we byzonder tevreden over zijn,de
lage stroom kosten zijn een welkome aanvulling van het huishouden.

vanessav 16-03-2015 Product maand in bezit

Veel ruimte, handige indeling. Vriest snel en isoleert goed. Maakt geen geluid en vriest niet dicht.

kappers 09-02-2015 Product jaar of meer in bezit

4,7
Deze vriezer vriest alleen op het middelste element de anderen 3 elementen doen nagenoeg niets er komt erg veel rijp op het element wat werkt ,daardoor schuift de lade niet goed ,Bosch reparateur 2x langs geweest ,2 weken voelers in de vriezer maar niets aan de hand ,maar vaker ontdooien met 2 maanden of 2 weken .en terug naar het keukencentrum gaan .het is echt een maandag product

gerritfavian 29-09-2014 Product jaar of meer in bezit

Na een 10 tal jaren div slechte ervaringen gehad te hebben met oa een koelkast, wasmachine en een droger in 2009 deze vriezer gekocht. hij werkt verder prima en is stil. indeling kan je niets over zeggen want die is bij elke vriezen saai.
gaan we t hebben over de duurzaamheid, hij vriest nog steeds alleen is er nu een deur scharnier kapot??
ik heb tog in de jaren meerdere vriezers en koelkasten gehad maar in de 50 jaar dat ik leef heb ik nog nooit gehoord van een defect scharnier!!
ff gekeken naar prijzen, er word 50,- voor zo ding gevraagd, dus 2 kosten 100,-. das geloof ik een kwart van de nieuwwaarde van het hele apparaat en zo te lezen is het toch weer een KWAAL bij bosch!!
het leukste van bosch huishoudelijke toestellen, ze gaan altijd kapot buiten de garantie, en niet na een jaar,, nee meestal een week of maand.
nu tog echt NOOIT meer IETS van BOSCH kopen!!!

Co2_J 04-07-2009 Product paar dagen in bezit

Mooie diepvriezer van binnen enkel wel wat kleiner dan vroeger. Dit komt waarschijnlijk tengoede van het stroomgebruik want zuinig is deze wel én stil.

De lades zijn redelijk enkel het brood kan af en toe moeilijk er en soms is het passen en meten.
Maar goed daarintegen een goede reden om de diepvriezer goed bij te houden en niet te vol te stouwen.
Deze is goed te combineren qua inbouw met koelkast 18A60.
Deze 18A60 is de zuinigere variant van de 18A50 maar dit is (nog) niet leverbaar voor deze vriezer type

klootwyk 27-08-2008 Product paar weken in bezit

Degelijke vriezer met vlakschanieren. Vriest prima, goede prijs tov concurentie.