Siemens GI18DA20

tafel
A+
Netto inhoud
98 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI18DA20 op Kieskeurig.be.

7,9

Dhr. van stoffelen 03-03-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Prima vrieskast, We zijn blij dat we een aparte hebben en niet een koel vries combinatie. Deze vrieskast maakt ook veel minder geluid dan onze vorige van een ander merk.

Nico 01-09-2020

SIEMENS iQ300 - Inbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Verrassend veel ruimte en handige functieknoppen achter het front. Je hoeft er geen stekker uit te trekken om hem te laten ontdooien maar gewoon via de schakelaar op het front achter de deur. Alarm kun je ook uitzetten wanneer dat eens nodig is. Mooi in te bouwen.vrieskast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rob en Kalijn 29-07-2020

Meer ruimte dan verwacht

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

4 fijne lades die heel veel ruimte bevatten.
Geen ijsvorming aan de binnenkant nu na een half jaar in gebruik te zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes 11-06-2020

Goede vriezer maar voor ons te luid

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Een mooie vriezer met vier praktische laden. Werkt goed, maar wij hebben ‘m geretourneerd omdat (anders dan in vorige reviews werd genoemd) de vriezer naar onze smaak een te luid bromgeluid maakte. We hebben de vriezer ingebouwd in een open keuken, zo stil mogelijke apparatuur is daarom wel belangrijk. De vriezer maakte dubbel zoveel geluid als ons AEG oudje. Het schijnt trouwens dat het geluidsniveau per vriezer (van hetzelfde type) kan verschillen. Misschien hadden we pech met dit exemplaar.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Mooie kwaliteit

Minpunten

• A+ ipv A++
  • Te luid

dicktol1981 16-04-2020

Prima ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Ruime vriezer met 4 ruime lades. Werkt goed en is makkelijk bedienbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jacqueline 08-04-2020

kleine vriezer - vries erg snel aan

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Had deze in onze nieuwe keuken besteld, heb getwijfeld over een andere die zelf-ontdooiend is. Veel spijt, had graag iets minder ruimte gehad, maar dan niet om de maand moeten ontdooien. Is vaker nodig dan gedacht.

Pluspunten

• vriest prima

Minpunten

• het is vaak nodig de dv te ontdooien

De Jong 12-01-2020

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Fijne vriezer, met snel vries functie. Laden voelen smaller aan dan onze vorige Siemens vriezer, maar met wat puzzelen passen ook hier drie broden naast elkaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

D.S 02-04-2019

Fantastisch overzicht

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Erg overzichtelijke diepvries. Goede maat van lade's. Erg fijn dat het er 4 zijn in een zo compact mogelijke diepvries. perfect voor in de keuken binnenshuis.

Pluspunten

• 4 lades
  • fijn formaat
  • overzichtelijk
  • hulp steuntje w.b. de pictogrammen op de lades.
  • geruisloos

Willem62 06-12-2017

Uitstekende vrieskast

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Heerlijk ruim met 4 laden en extra blad voor ijsklontjes. Doet wat hij moet doen. Vriezen en maakt geen geluid.

Herman en Marian Breuer 05-09-2017

Valt ons achteraf tegen qua ruimte

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Hebben deze losse vriezer gekocht als onderdeel van de nieuwe keuken in Mei 2016. Hebben hem in gebruik sinds Juni 2017. Achteraf gezien is de ruimte beperkter dan we dachten. Hadden een maat groter moeten nemen.

LuukP 15-06-2017

Diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Mooi, makkelijk in onderhoud. Snap alleen inveogdeel niet zo vwb eisblokjes, gaat erg ten koste van ruimte lade

Klaas 29-03-2017

Standaardvriezer

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Moeilijk om een vriezer te beoordelen op meer dan "vriest hij", maar toch, ja hij vriest. Er komt in onze keuken wel veel ijs op de elementen, maar of dat het apparaat is of dat er ergens bij installatie een vochtafvoer niet goed is aangesloten durf ik niet te zeggen, ik vermoed dat ik gewoonweg een model had moeten kiezen met meer aandacht voor 'ijsvrije koelelementen. Het is wel een overzichtelijk apparaat met een aardige hoeveelheid ruimte: meer zou handig zijn maar wel het risico op te veel voorraad aanleggen betekenen. Eigenlijk een goed formaat dus voor een driepersoons huishouden.

Pluspunten

• Praktisch in gebruik

Minpunten

• Instelling zonder temperatuursindicatie
  • Veel ijsvorming

Mertens 27-02-2017

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

We hebben bewust allemaal apparatuur van Siemens genomen omdat Siemens goed aangeschreven staat. Dit model sprak ons aan omdat er veel ruimte in zit en makkelijk schoon te maken is.

Astrid18 26-07-2016

mooie vrieskast

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Een handige vrieskast met genoeg ruimte voor de allerdaagse dingen zoals brood, vlees, vleeswaren enz.Als je ook echt ijs, friet, pizza wilt bewaren is hij wat klein.

Voskuil 04-12-2015
  • Product jaar of meer in bezit

De met nul grades laden is goede keus van Siemens want de producten blijven vers,Siemens producten zijn zeer goed.
Ik kan ze zeer aanbevelen.

roel 30-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

goed verdeling van ruime vakken. voor ons gezin met 4e idiaal. alles past dus groter hoeft niet. tot nu toe geheel tevreden en geen enkele storing of ander ongemak met de vriezer gehad

Lexie 10-09-2015

Uitstekende vriezer

Geschreven voor: Siemens GI18DA20

Prima vriezer. Ruime lades en ook nog eens stevig, niet van dat dunnen plastic, voelt gewoon degelijk aan. Kan ook nog eens zonder lades gebruikt worden zodat er meer ruimte is voor producten. Is stil en je hoort hem nauwelijks.

Planet1970 15-04-2015
  • Product jaar of meer in bezit

De lades zijn soepel in en uit te schuiven. Voldoende inhoud per lade en voldoende lades om een indeling van de ingevroren producten te maken. Geen tot weinig ijsvorming.

Wijnandvane 10-04-2015

Nu sinds 2 weken in gebruik. Hij is ondanks gelijke afmetingen ruimer qua binnenruimte dan de oude.
Is niet hoorbaar. Prima apparaat!

bjorn56 04-03-2015

super handig erg stil en koelt fantastisch. wel wat weinig ruimte voor frisdrankflessen. ook het instellen van de gewenste temperatuur gaat reuze gemakkelijk