Boretti BVW 682 - Reviews

Inbouwwijze
volledig integreerbaar
Maximale belading
15 couverts

Beoordeling op basis van 1 review

Steven 20-08-2014 Product half jaar in bezit

Deze vaatwasser aangeschaft nadat onze M-system het na tien jaar begeven had. Boretti is een topmerk voor ovens en we hopen dat dit ook voor de vaatwasser geldt.

We hebben na een verkeerde installatie problemen gehad met de machine. Dit werd veroorzaakt doordat de afvoer van de machine te laag was gemonteerd (analoog aan de M-system werd de slang onder de machine rechtstreeks in de buis geleid. Dan loopt de machine echter tijdens het gebruik leeg en krijg je een foutmelding. Het is daarom noodzakelijke een sifon aan te brengen naast de machine op 80 cm hoogte. Achter de machine past niet omdat het apparaat de maximale ruimte van het inbouwkastje gebruikt. Uiteindelijk heb ik dit kunnen oplossen, maar het heeft veel ergernis en tijd gekost. Boretti heeft hiervoor nog een vergoeding gegeven wat wel heel netjes is.

De machine functioneert verder prima. De vaat is goed schoon en de machine is behoorlijk stil. Er kan heel veel vaat in en de machine is erg flexibel met indeling. Ik heb de meeste houders en hulpstukken er zelf maar uit gehaald. Toch twee kleine kritiekpuntjes: de knop voor de alles in 1 tablet (dus geen zout/glansspoelmiddel gebruiken) moet steeds weer ingedrukt worden. Waarom geen standaard instelling? Verder is er geen display zichtbaar als de machine draait. Bij onze oude M-system konden we de resterende tijd nog zien en dat is soms wel handig.