Miele G 4380 SCVi

14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 4380 SCVi op Kieskeurig.be.

Thomas Verkerk 26-11-2018

Makkelijk bereikbaar, extra messenschuif

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

De vaatwasmachine is snel leverbaar en door de extra bestekschuif blijf er extra ruimte over voor borden. De drie niveaus is zeer handig, de bovenste voor al het bestek (je kan er meer in kwijt dan in een losse bestekbak), het tweede niveau voor kopjes en schotels is ruim voldoende, het derde niveau (de onderste schuifla) geef extra ruimte doordat er geen bestekbak meer in hoef. Er kunnen meer borden en pannen kwijt.

Pluspunten

• extra bestekla
  • meer ruimte onderste schuifla
  • extra ruimte door de extra laag bij de kopjes

Paul 06-02-2019

Stralend schoon en geluidsarm

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Na 12 jaar trouwe dienst hebben we afscheid genomen van onze oude Miele vaatwasser en vervangen door de Miele G 4382 SCVI ACTIVE ECO. We hebben de machine nu enige tijd en de resultaten zijn uitstekend te noemen. Naast de schone vaat is de machine geluidsarm en makkelijk in gebruik. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Schone vaat
  • Geluidsarm
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• ECO programma duurt vrij lang

Dekker 08-12-2018

Betrouwbare vaatwasse

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Sinds ruim een week deze vaatwasser in ons bezit ter vervanging van vorige. Prachtige opvolger en hopen dat deze net als de vorige 1,5 x het aantal uren mag maken dan dat er verwacht mag worden.

Pluspunten

• Bovenlader bestek
  • Lange levensduur

Nelson 07-03-2019

Een Spa Resort Voor De Vaat

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Een vaatwasser vervangen is eigenlijk nooit leuk. Ook niet als je je jaren lang hebt geërgerd aan de vorige vaatwasser en eigenlijk blij bent dat ie kapot is. Het mooie is wel dat je dan eindelijk een vaatwasser kan kopen waar je wel blij van wordt! Er is eigenlijk maar één optie en dat is een Miele. Heerlijk... De boel is nu echt schoon, het lijkt we een Spa Resort voor de vaat! Handig indeling van de lades en geen gedoe met zo'n bestek bak maar een een lade bovenin de vaatwasser. Dat zorgt voor meer ruimte onderin en schoner bestek. Hij maakt ook beduidend minder geluid dan onze vorige vaatwasser, zowel bij spoelen / water toevoegen als bij het wassen zelf. Materialen zijn degelijk... mooi rvs zwiepding onderin in plaats van kunststof. Kortom, top apparaat!

Pluspunten

• Schone vaat
  • Ruimte
  • Besteklade

L. Smit 06-03-2019

Superstil

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Stille vaatwasser wast erg schoon is met bestekla wat mij goed bevalt. zeer zuinig met het langste programma maar ook de kortere programma's wassen zeer schoon

Pluspunten

• De lades glijden erg soepel

Minpunten

• Nog geen gevonden

Inge 26-02-2019

handig in gebruik

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Hele fijne vaatwasser met grote bestek lade. Hierdoor krijg je veel ruimte onderin. Scheelt n flinke pan! Eenvoudige bediening zonder poespas en met een timer zodat hij begint wanneer jij dat wilt. Een fijne toevoeging is het programma kunnen verkorten als je een kleinere vaat hebt. Kortom ik ben heel tevreden

Pluspunten

• veel ruimte onderin
  • timer
  • programma verkorten

Wendy 24-02-2019

Zeer ruim, en goede indeling!!

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Wij hebben deze vaatwasser gekozen omdat hij ruim is , een besteklade heeft. En zeer stil. Erg blij met deze vaatwasser.

Pluspunten

• Ruime indeling, de vaat schoon,
  • Eco stand

Fam Krijgsman 03-02-2019

ruime indeling, zuinig en prima functies

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Wij hebben deze vaatwasser gekocht omdat de ruimte en de aantal couverts zeer ruim is, de machine is zeer zuinig wat ons ook aanspreekt en hij is vrij stil.
En wat ons het meest aanspreekt is dat na iedere wasbeurt de vaat kurkdroog is, in een woord een top product!

B 05-01-2019

Eenvoudig in gebruik, goede kwaliteit

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Degelijke vaatwasser, is netjes geinstalleerd door monteur met keurige uitleg.
Eenvoudig in te stellen programma’s en in hoogte verstelbare rekken waardoor vrijwel alle vaat past in deze machine. Maakt goed schoon. Weinig geluid. Wellicht wat hogere aanschafwaarde, maar voor de techniek die er in zit ook logisch, zou een lange levensduur moeten garanderen.

Minpunten

• Geen indicatielampje op vloer

Laura 15-12-2018

Super vaatwasser!

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Omdat mijn oude vaatwasser kapot was een nieuw aangeschaft en voor miele gekozen. Na hem een aantal keer gebruikt te hebben ben ik er zeker van dat ik geen andere meer wil. De vaat is super schoon! Maakt weinig geluid en en bovenal is er ruim genoeg plaats in de vaatwasser. Ook fijn dat je het bovenste rekje in hoogte kunt verstellen!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel plek in de manden
  • Rek voor kopjes in hoogte verstelbaar
  • Makkelijk te installeren

Marieke 10-12-2018

Ruime afwasmachine

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Omdat er boven in een bestek la zit is er veel ruimte voor het serviesgoed.
Deze vaatwasser wast super schoon.Zuinig in energieverbruik.

Pluspunten

• veel ruimte
  • energie zuinig
  • wast super schoon

Tries 19-01-2020

Beste vaatwasser ooit

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Nadat wij een nieuw huis kochten hebben we vrijwel meteen de (vrij nieuwe)vaatwasser vervangen voor deze Miele vaatwasser.

Deze miele vaatwasser heeft zo veel logische ruimte.
Gebruiksvriendelijk en zuinig. Vrij stil wanneer hij wast. Alleen al de rekken uitschuiven is zo soepel !

Erg blij mee!

Pluspunten

• Logische indeling
  • Gebruiksvriendelijk

Mevr HB Grave 16-01-2020

Fijne machiene

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

We hebben de miele vaatwasser gekozen, nadat ik in de winkel diverse machienes heb bekeken, ik vond de mandjes steviger, en meer onderdelen er goed stevig uitzien. Daarbij komt we zijn in 50 jaar aan de derde wasmachiene, en die bevallen ons ook zeer goed,

Pluspunten

• Ziet er super uit!

Andre 03-01-2020

Kwaliteit. De vaat is superschoon.

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

In de winkel kreeg ik 100 euro cashback (actie van Miele; jan-feb 2020).
Je voelt de kwaliteit van deze Miele. Lades rollen super licht, rammelen niet. Deur gaat zeer licht open en dicht (Kracht is bij inbouw verstelbaar!!). Machine heeft een bestek lade boven in de machine. Hierdoor is er geen bestek bak in de onderste lade. Dit levert zeer veel ruimte op. De 2e lade is in hoogte verstelbaar. Hoge pannen passen er beter in. De vaat is super schoon. Eenvoudige bediening door beperkt aantal knoppen. Rest tijd indicatie vind ik ook handig.

Pluspunten

• Veel ruimte voor de vaat door besteklade boven
  • Ruimte voor hoge pannen, rek in hoogte verstelbaar
  • Vaat is super schoon
  • Piepjes zijn uit schakelbaar
  • .; Niet te veel knoppen, genoeg programma's.

Minpunten

• Machine is niet super stil. Kan beter.
  • A++ niet super zuinig.

Joeri 02-01-2020

G 4383 SCVi

Geschreven voor: Miele G 4380 SCVi

Hij is erg stil, simpele bediening.
De bestek la is prettig en daardoor genoeg ruimte om in te ruimen.
Is wat aan de hoge prijs, maar je merkt verschil.

De moeite waard.

• Goed schoon

Minpunten

• Eco stand droogt niet goed
  • Geen lampje op de vloer

Harm 30-12-2019

De juiste keuze!!

Geschreven voor: Miele G 4383 SCVI ACTIVE ECO

Doordat ik wat vaker problemen heb gehad met andere merken, nu gekozen voor Miele. Dit merk staat bekend om de lange(re) levensduur en dus kwaliteit. Nu is deze vaatwasser de wat goedkopere versie van Miele, maar daarentegen is de kwaliteit gewoon zoals je mag verwachten van Miele. Geen poespas of speciale technieken maar gewoon een vaatwasser die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Duurzaam
  • Energiezuinig
  • Eenvoudig

Fred 20-12-2019

Fris en schoon

Geschreven voor: Miele G 4383 SCVI ACTIVE ECO

Nu weer een Miele vaatwasser gekocht, fijne bestekla bovenin. Kun je het bestek netjes in sorteren. Machine is stil maar krachtig, als keurig schoon en droog. Energie label A++. Echt een genot om te gebruiken.

DvA 13-09-2019

Mooie inbouw vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

De eerste Miele vaatwasser die ik heb gekocht, maar een perfecte machine. Reinigt goed en heeft een zeer acceptabel geluidsniveau ( gewoon stil ) . Dit product is zeker een aanrader zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. Top!

Mario 08-09-2019

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Toen wij toe waren aan een nieuwe vaatwasser hebben we ons goed laten informeren. We zijn dan ook erg goed en vakkundig geholpen bij EP van Houwelingen in Brandwijk. Ons oog is uiteindelijk gevallen op een Miele, die met zijn €949,-
voor ons weliswaar best aan de dure kant was. Maar ik moet wel zeggen dat hij het ook vele malen beter doet dan onze vorige vaatwasser. Die was nog maar een paar jaar oud, en met zijn prijskaartje van nog geen €500,- ook een stuk goedkoper. Maar die heeft het dus wel begeven na een relatief korte tijd. Hopelijk hebben we met deze meer geluk. De vooruitzichten zijn in ieder geval meer dan goed. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en alles komt er altijd schoon en vooral droog uit. Nooit meer afdrogen nadat de vaatwasser klaar is, is ook wat waard!

Pluspunten

• Alles schoon en droog
  • Grote manden, en extra bestek lade

Minpunten

• Nog niet gevonden

Mieke 03-09-2019

"Stille" super vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

We hebben de vaatwasser nu 4 weken in gebruik en zijn er zeer blij mee.
Door de besteklade is er in de rekken extra veel ruimte over voor borden, pannen en schalen.
De vaat komt er glanzend schoon uit en, na de instelling van het glansspoelmiddel wat te hebben verhoogd, ook goed droog.
De machine is mooi afgewerkt, maar van Miele mag je dat verwachten, de rekjes/lades lopen soepel en hebben een handige indeling.
Er zit een duidelijke handleiding bij, waardoor je alle mogelijkheden en programma's goed kunt benutten.
De machine werkt bijna geruisloos en dat is vooral met een open keuken heel fijn.
Kortom wij zijn dik tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• geruisloos
  • glanzende, droge vaat
  • veel ruimte voor pannen en servies
  • handige besteklade