Miele G 4380 SCVi

14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 4380 SCVi op Kieskeurig.be.

9,4

Thomas Verkerk 26-11-2018

Makkelijk bereikbaar, extra messenschuif

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

De vaatwasmachine is snel leverbaar en door de extra bestekschuif blijf er extra ruimte over voor borden. De drie niveaus is zeer handig, de bovenste voor al het bestek (je kan er meer in kwijt dan in een losse bestekbak), het tweede niveau voor kopjes en schotels is ruim voldoende, het derde niveau (de onderste schuifla) geef extra ruimte doordat er geen bestekbak meer in hoef. Er kunnen meer borden en pannen kwijt.

Pluspunten

• extra bestekla
  • meer ruimte onderste schuifla
  • extra ruimte door de extra laag bij de kopjes

Paul 06-02-2019

Stralend schoon en geluidsarm

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Na 12 jaar trouwe dienst hebben we afscheid genomen van onze oude Miele vaatwasser en vervangen door de Miele G 4382 SCVI ACTIVE ECO. We hebben de machine nu enige tijd en de resultaten zijn uitstekend te noemen. Naast de schone vaat is de machine geluidsarm en makkelijk in gebruik. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Schone vaat
  • Geluidsarm
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• ECO programma duurt vrij lang

Dekker 08-12-2018

Betrouwbare vaatwasse

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Sinds ruim een week deze vaatwasser in ons bezit ter vervanging van vorige. Prachtige opvolger en hopen dat deze net als de vorige 1,5 x het aantal uren mag maken dan dat er verwacht mag worden.

Pluspunten

• Bovenlader bestek
  • Lange levensduur

Nelson 07-03-2019

Een Spa Resort Voor De Vaat

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Een vaatwasser vervangen is eigenlijk nooit leuk. Ook niet als je je jaren lang hebt geërgerd aan de vorige vaatwasser en eigenlijk blij bent dat ie kapot is. Het mooie is wel dat je dan eindelijk een vaatwasser kan kopen waar je wel blij van wordt! Er is eigenlijk maar één optie en dat is een Miele. Heerlijk... De boel is nu echt schoon, het lijkt we een Spa Resort voor de vaat! Handig indeling van de lades en geen gedoe met zo'n bestek bak maar een een lade bovenin de vaatwasser. Dat zorgt voor meer ruimte onderin en schoner bestek. Hij maakt ook beduidend minder geluid dan onze vorige vaatwasser, zowel bij spoelen / water toevoegen als bij het wassen zelf. Materialen zijn degelijk... mooi rvs zwiepding onderin in plaats van kunststof. Kortom, top apparaat!

Pluspunten

• Schone vaat
  • Ruimte
  • Besteklade

L. Smit 06-03-2019

Superstil

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Stille vaatwasser wast erg schoon is met bestekla wat mij goed bevalt. zeer zuinig met het langste programma maar ook de kortere programma's wassen zeer schoon

Pluspunten

• De lades glijden erg soepel

Minpunten

• Nog geen gevonden

Inge 26-02-2019

handig in gebruik

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Hele fijne vaatwasser met grote bestek lade. Hierdoor krijg je veel ruimte onderin. Scheelt n flinke pan! Eenvoudige bediening zonder poespas en met een timer zodat hij begint wanneer jij dat wilt. Een fijne toevoeging is het programma kunnen verkorten als je een kleinere vaat hebt. Kortom ik ben heel tevreden

Pluspunten

• veel ruimte onderin
  • timer
  • programma verkorten

Wendy 24-02-2019

Zeer ruim, en goede indeling!!

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Wij hebben deze vaatwasser gekozen omdat hij ruim is , een besteklade heeft. En zeer stil. Erg blij met deze vaatwasser.

Pluspunten

• Ruime indeling, de vaat schoon,
  • Eco stand

Fam Krijgsman 03-02-2019

ruime indeling, zuinig en prima functies

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Wij hebben deze vaatwasser gekocht omdat de ruimte en de aantal couverts zeer ruim is, de machine is zeer zuinig wat ons ook aanspreekt en hij is vrij stil.
En wat ons het meest aanspreekt is dat na iedere wasbeurt de vaat kurkdroog is, in een woord een top product!

B 05-01-2019

Eenvoudig in gebruik, goede kwaliteit

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Degelijke vaatwasser, is netjes geinstalleerd door monteur met keurige uitleg.
Eenvoudig in te stellen programma’s en in hoogte verstelbare rekken waardoor vrijwel alle vaat past in deze machine. Maakt goed schoon. Weinig geluid. Wellicht wat hogere aanschafwaarde, maar voor de techniek die er in zit ook logisch, zou een lange levensduur moeten garanderen.

Minpunten

• Geen indicatielampje op vloer

Laura 15-12-2018

Super vaatwasser!

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Omdat mijn oude vaatwasser kapot was een nieuw aangeschaft en voor miele gekozen. Na hem een aantal keer gebruikt te hebben ben ik er zeker van dat ik geen andere meer wil. De vaat is super schoon! Maakt weinig geluid en en bovenal is er ruim genoeg plaats in de vaatwasser. Ook fijn dat je het bovenste rekje in hoogte kunt verstellen!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel plek in de manden
  • Rek voor kopjes in hoogte verstelbaar
  • Makkelijk te installeren

Marieke 10-12-2018

Ruime afwasmachine

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Omdat er boven in een bestek la zit is er veel ruimte voor het serviesgoed.
Deze vaatwasser wast super schoon.Zuinig in energieverbruik.

Pluspunten

• veel ruimte
  • energie zuinig
  • wast super schoon

DvA 13-09-2019

Mooie inbouw vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

De eerste Miele vaatwasser die ik heb gekocht, maar een perfecte machine. Reinigt goed en heeft een zeer acceptabel geluidsniveau ( gewoon stil ) . Dit product is zeker een aanrader zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. Top!

Mario 08-09-2019

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Toen wij toe waren aan een nieuwe vaatwasser hebben we ons goed laten informeren. We zijn dan ook erg goed en vakkundig geholpen bij EP van Houwelingen in Brandwijk. Ons oog is uiteindelijk gevallen op een Miele, die met zijn €949,-
voor ons weliswaar best aan de dure kant was. Maar ik moet wel zeggen dat hij het ook vele malen beter doet dan onze vorige vaatwasser. Die was nog maar een paar jaar oud, en met zijn prijskaartje van nog geen €500,- ook een stuk goedkoper. Maar die heeft het dus wel begeven na een relatief korte tijd. Hopelijk hebben we met deze meer geluk. De vooruitzichten zijn in ieder geval meer dan goed. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en alles komt er altijd schoon en vooral droog uit. Nooit meer afdrogen nadat de vaatwasser klaar is, is ook wat waard!

Pluspunten

• Alles schoon en droog
  • Grote manden, en extra bestek lade

Minpunten

• Nog niet gevonden

Mieke 03-09-2019

"Stille" super vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

We hebben de vaatwasser nu 4 weken in gebruik en zijn er zeer blij mee.
Door de besteklade is er in de rekken extra veel ruimte over voor borden, pannen en schalen.
De vaat komt er glanzend schoon uit en, na de instelling van het glansspoelmiddel wat te hebben verhoogd, ook goed droog.
De machine is mooi afgewerkt, maar van Miele mag je dat verwachten, de rekjes/lades lopen soepel en hebben een handige indeling.
Er zit een duidelijke handleiding bij, waardoor je alle mogelijkheden en programma's goed kunt benutten.
De machine werkt bijna geruisloos en dat is vooral met een open keuken heel fijn.
Kortom wij zijn dik tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• geruisloos
  • glanzende, droge vaat
  • veel ruimte voor pannen en servies
  • handige besteklade

jur 30-08-2019

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Prima vaatwasser tegen een nette prijs. Doet wat die moet doen. Handige indeling, voldoende keuze programma's en vaat is mooi zuiver. Aanrader!

Pluspunten

• Nette prijs

Miele 21-08-2019

Perfect

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Het is gewoon kwaliteit miele wast perfect en erg comfortabel ik heb hem in prinsenbeek gekocht bij electro world perfecte service ook m v g

Pluspunten

• Comfort
  • Kwalireit

Donja 15-08-2019

Miele G4382SCVi

Geschreven voor: Miele G 4380 SCVi

Miele staat voor kwaliteit. Ik had hiervoor een 12 jaar oude Miele vaatwasser die ik intensief gebruikt hebt. Nu heb ik weer voor Miele gekozen. Een fijne besteklade geen onhandige mandjes die los in de vaatwasser staan, veel ruimte onderin zelfs voor grotere borden. Wat meer functies zoals zelf detecteren hoe vuil de vaat is en bepaald zelf zijn eindtijd dan. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Besteklade ruim
  • Onderin veel ruimte voor borden

BHoffer 29-07-2019

Mooie design vaatwasser met ruime indeling.

Geschreven voor: Miele G 4380 SCVi

Ik heb de Miele vaatwasser gekozen omdat deze als best getest is en Miele heeft meestal een lange levensduur en goeie service.
Indeling is ruim en verstelbaar met een ruims besteklade

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • Stille vaatwasser
  • Overzichtelijke ruime indeling
  • Makkelijk te bedienen
  • Schoon resultaat

fam. Tjalma 21-07-2019

Betrouwbaar

Geschreven voor: Miele G 4380 SCVi

Energiezuinige inbouw vaatwasser met besteklade en in hoogte verstelbare lade voor glazen en servies. Wij kochten deze Miele 15 jaar (!) geleden ook en konden tussentijds rekenen op betrouwbaar servicegarantie onderhoud vanuit Vianen bij een machine storing.
Het gemak, acceptabele prijs en levensduur maakte dat wij opnieuw voor dezelfde vaatwasser kozen (alleen bedieningsknoppen zijn licht gewijzigd) zodat de inbouw in 40 min. geregeld was!

Dirk 19-07-2019

Prima keukenhulp

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Is een prachtig apparaat werkt prima heel eenvoudig te bedienen vaat komt er stralend uit moet alleen nog leren omgaan met de besteklade maar komt goed .
En maakt niet veel herrie dat is ook mee genomen.

Pluspunten

• Bediening
  • Geluid

Minpunten

• Besteklade omleren gaan .