Bosch Serie 6 SMV68IX01N

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 103 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMV68IX01N op Kieskeurig.be.

Anoniem 10-01-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Heel stil ,wast goed schoon en is zuinig met energie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MIJN BOSCH 02-01-2020

vaatwasser koning

MIJN BOSCH 02-01-2020

vaatwasser koning

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

meer dan goed, en erg stil en dat voor een goede prijs wat wil je nog meer als de vorige 24 jaar gedaan heeft wil je toch niets anders meer [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjaak52 29-01-2019

Prachtige Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Vaatwasser is veel stiller en zuiniger dan vorige vaatwasser. Alleen hoorbaar bij spoelen, de rest van programma fluisterstil tot geruisloos.

Christiaan 21-01-2019

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Prima, eco en gebruikersvriendelijke vaatwasser. Mijn vorige Bosch afscheid van moeten nemen na 17 jaar. Als deze dat ook kan halen is het net als mijn oude Boschvaatwasser een prima vaatwasser voor een prima prijs.

Alwin 09-01-2019

Heerlijk een vaatwasser met bestekla en mandje

Eco lekker zuinig
Bijna geruisloos als hij aanstaat
Voldoende ruimte
Bestekla met hoogte verstelbare zijkanten voor kopjes en soeplepels
Eenvoudig hoogte verstelbaar middenla
Machinereiniger functie levert na dit programma een schone vaatwasser!!!

Bennemans 01-01-2019

Superdry

Supervaatwasser,
Ik gebruik Dreft Platina tablets je hebt dan ook geen zout en glansspoelmiddel nodig!

Andre 30-12-2018

Superzuinige en stille vaatwasser

Een geweldige vaatwasser.
Energiezuinig, fluisterstil en een perfect schone en drooge vaat.
De indeling van de serviekorven is zeer praktisch.
Kortom "Een vaatwasser zoals wij wensen"

Henri 21-12-2018

Wat een verademing na jaren een gammele Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Keuze uit voldoende wasprogramma’s, handige indeling van de korven en het mooiste is wel de projectie van het wasprogramma op de keukenvloer. Je weet precies hoe lang de was nog duurt!

Arda62 17-12-2018

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Hij is stil fijne indeling rekken goed te verstellen alles komt er schoon en droog uit zelfs plastic

Anny 08-12-2018

prima afwasresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Prima vaatwasser met een super droog resultaat. Laat geen waterdruppels na op servies, plastic en bestek. Apparaat is heel stil. Resttijdindicatie op de vloer is een leuk extraatje. Klein minpuntje is dat je de rekjes aan de linker en rechter zijkant van de bovenste la niet kunt omwisselen.

Linda51 03-10-2018

Na 3 jaar al kapot

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Bij normaal tot gering gebruik na 3 jaar een groot gat rechtsonder. Kon niet meer gerapeerd worden. Onduidelijk hoe dit is gebeurd.
Nieuwe machine gekocht. Hoop dat deze langer meegaat.

Paul uit Diemen 16-06-2018

Een fantastische machine die meedenkt.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Deze machine heeft alle facetten in zich om het een top apparaat te maken. Het automatisch bepalen van het afwasprogramma , de zeer acceptabele doorlooptijden en het fantastische droogsysteem, neem daarbij dat hij heel geruisloos is en je hebt een machine die perfect in onze open keuken functioneert.

Bowie 05-05-2018

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Een fantastische vaatwasser voor een zeer redelijke prijs. Wast schoon en is erg stil. Wat een verschil bij onze vorige vaatwasser. Keuze mogelijkheid voor deverschillende programmas is ruim voldoende en machine is eenvoudig ingebruik.
1 nadeel en dat is het lastige kleine bestekbakje boven in de vaatwasser. Vraag me af waarom daar geen brede bestek la van gemaakt is. Verder niets dan goeds.

Berg 63 02-12-2017

Bosch vaatwasser beoordeling

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Vaatwasser is makkelijk te bedienen, de indeling van korven is logisch.
De vaat is schoon en droog. Machine is bijna geluidloos. voor minder vuile vaat kun je een korter programma kiezen. Machine voldoet helemaal aan de verwachtingen.

JohnAC 05-09-2017

Robuuste stille kracht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Zeer robuuste, zuinige vaatwasser met laden waar goed over is nagedacht; alle kopjes, glazen, borden etc. kunnen worden neergezet zonder dat ze omvallen bij het naar binnen schuiven van de laden. Zeolith systeem zorgt voor lagere energierekening.

Bart 09-08-2017

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

De vaatwasser doet wat er beloofd wordt. Plastic komt er droog uit. Hij is stil. Enige nadeel is de standaard voorbereiding voor de besteklade bovenin. Die had ik graag gedemonteerd, maar dat is niet mogelijk. De wieltjes vegen de bovenste rij kopjes van het rekje. verder niets dan lof.

Angelria 27-07-2017

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

De vaatwasser wast goed schoon en de vaat komt er goed droog uit, Ben er erg blij mee. De machine is echt een aanrader, hij is tevens ook nog eens energie zuinig.

Glasbak 20-07-2017

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Fijne, makkelijk bedienbare machine en doet wat er gezegd wordt in de beschrijving, wast heel schoon en de afwas is inderdaad kurkdroog na het programma met extra droog. Economisch in te ruimen.