Siemens iQ500 SN657X01PN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN657X01PN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

De Siemens iQ500 SN657X01PN is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Best Getest. Dat mooie predicaat heeft de inbouwvaatwasser onder meer verdiend vanwege zijn zuinige, duurzame en stille iQdrive-motor. Dat de vaatwasser zo energiezuinig is, heeft ook te maken met het Zeolith-droogsysteem. Het mineraal zeoliet zorgt ervoor dat je vaat sneller en energiezuiniger droogt. Of neem de AquaSensor. Deze sensor meet de vuilgraad van het spoelwater en past de temperatuur en de benodigde hoeveelheid water vervolgens automatisch aan. Naast energiezuinig is de Siemens iQ500 SN657X01PN ook enorm gebruiksvriendelijk. Dat merk je bijvoorbeeld aan de flexibel in te delen VarioFlex-korven.