Siemens SN636X01IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X01IN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dankzij de VarioSpeed Plus-functie van de Siemens SN636X01IN is je vuile vaat drie keer zo snel schoon. Met andere woorden: deze vaatwasser maakt in korte tijd maar liefst 13 couverts schoon en droog. Daarnaast is de vaatwasser uitgerust met een paar bijzondere vaatwasprogramma’s. Om te voorkomen dat je glazen dof worden, kies je voor het Glas 40°C-programma. Of misschien wil je een paar aangekoekte pannen en ovenschalen schoonmaken? Dan gebruik je natuurlijk het Intensief 70°C-programma. Om je te laten zien dat je Siemens-vaatwasser druk voor je bezig is, projecteert hij heel handig een blauw licht op de grond.

pereke 02-01-2022

perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

heel mooi prijsje voor toonzaalmodel, en volgens reviews, lijkt het een goede vaatwasser

Pluspunten

• geluid
  • nergienorm