Bosch Serie 4 SMV46CX05N

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMV46CX05N op Kieskeurig.be.

8,9

Leonidas 01-01-2018

Verandering

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Diverse programma's geprobeerd maar in tegenstelling tot onze vorige machine vinden wij het bij het openen van de vaatwasser een natte bedoeling. Alle wanden van de machine zijn kletsnat. Vaat is wel droog mits je de kunststof delen niet aanraakt

Erik 18-02-2018

solide,duidelijke bediening,programma keuze,prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

prijs/kwaliteit zeer goed. veel positieve reviews en test van de consumentenbond uitstekend. zuinig niet alleen A++ maar ook in waterverbruik.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • verbruik
  • bediening
  • A merk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Tolsmaf 08-12-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Wij hebben deze vaatwasser pas 2 weken maar bevalt nu al goed. Handige indeling en wast goed schoon. Wat opvalt is dat naast de vele mogelijkheden en programma’s de vaat droog is als het klaar is met een programma.

Sassie 23-07-2017

Fijne vaatwasser!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser nadat die van ons echt toe was aan vervanging. Wij zochten naar een goede vaatwasser maar ook wel naar een vaatwasser met een schappelijke prijs. Prijs kwaliteit moest aantrekkelijk zijn. Het duurde niet lang voordat we bij de Bosch uitkwamen. Nette vaatwasser, alles wat wij wilden en een nette prijs. Daarnaast gebruiksvriendelijk en een goede indeling. Inmiddels hebben wij hem een kleine maand in gebruik en zijn erg tevreden, hij draait ook vrijwel geruisloos en hij gaat automatisch uit als hij klaar is met draaien. Wij zijn erg tevreden!!

Pluspunten

• Voldoende mogelijkheiden
  • Geruisloos
  • Gaat automatisch uit na einde programma
  • Vaat is goed schoon en droog

Angela 05-07-2017

Ruime indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Ik had gedacht dat een A++ vaatwasser niet veel ruimte zou bieden, maar dat klopt niet. Ik kan er veel in kwijt. Je hoort hem nauwelijks. Het lichtje op de vloer is best wel handig, ook al vond ik het aanvankelijk maar overbodig. Het tabletvakje is ook slim bedacht. De geruite dekseltjes van de bestekmand kun je wegklappen, heel handig! Er zit een kort tekstje met uitleg boven de bedieningsknoppen. Zonder de gebruiksaanwijzing te lezen kon ik de machine aanzetten.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te aanzetten!

mariska 06-08-2019

Prima vaatwasser voor prima prijs!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Een vaatwasser met veel opties!! Energiezuinig, variospeed waardoor je met een verjaardag even gauw een wasje tussendoor kan draaien, hij is stil in gebruik.
Verder veel opbergruimte in de couverts!!! Wij hebben een gezin met 4 kids en met 1 x draaien op een dag red ik het prima!

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil
  • mooie prijs

Anoniem 21-07-2019

Innovatie doorgevoerd.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Mijn 12 jaar oude vaatwasser (eveneens bosch)was aan vervanging toe. Wat een veranderingen merk je dan. Een aparte starttoets waardoor de machine na de vastwas vanzelf uitschakelt. De eco toets. Een schone wasbeurt met minder water en stroom. De extra droog toets en instellingsindicaties. Een duidelijke verbetering ten opzichte van het vorige exemplaar. Innovatie ten top. Ik hoop nog lang plezier te hebben van deze nieuwe bosch.

c visser 22-02-2019

stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

goede machine allen het bestekkorfje zit op een heel verkeerde plek.daardoor niet een optimale belading in de onderste korf.bij onze vorige Boschvaatwasser de
smv63noo eu/25 kon je bestekkorfje op meerdere plaatsen zetten.dan was de belading voordeliger dan nu

Linda 26-10-2018

Goede vaatwasser, maakt alles goed schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Goede vaatwasser, maakt alles goed schoon zelfs op kort programma en dat zonder eerst af te spoelen onder de kraan!

Wel jammer dat de plastic bakjes nog erg nat eruit komen ook als ik de knop indruk voor ' extra droog '

k lee 25-10-2018

vult makkelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

deze vaatwasser vult makkelijker dan mijn vorige. kan alles makkelijk een plekje geven. ook als ze wat dichter op elkaar zitten wordt het goed schoon. licht indicatie op vloer is wel makkelijk en veel keuze in programma's. plastic komt er niet helemaal droog uit maar dat is vanwege de eu eisen.

laroel 02-07-2018

Wast schoon maar is absoluut niet droog

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

De Machine wast schoon en is stil maar hij droogt slecht. Zelfs met de 'extra' droogfunctie. Onze oude vaatwasser droogde de kopjes en het plastic beter en deze was maar 4 jaar oud.

Ellis 24-06-2018

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Geweldige vaatwasser ,geruisloos ,fijn met dat lichtje op de grond voor tijdinducatie, ook variospeed erg makkelijk

Karin 07-04-2018

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Heel fijn apparaat en doet wat hij moet doen.
En ook erg stil dacht dat ik hem nog aan had staan de eerste keer.
We waren anders gewend van een ander merk.

famsmits 21-03-2018

Betrouwbare vaatwasser voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Mbv. van de meegeleverde installatiehandleiding was de vaatwasser goed te installeren. Omdat deze vaatwasser erg leek op onze vorige van een ander merk zagen een drastische veranderingen. Alleen dat alle lades, rekjes en wieltjes het weer doen.

Ad 10 02-03-2018

Mooie machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Fantastisch apparaat, lekker stil, ruimte genoeg en zuinig.
Een min puntje: er zaten geen bladmontage plaatjes bij.
Gelukkig had ik deze bewaard van mijn (19 jaar) oude Siemens vaatwasser.
Hopelijk gaat deze net zo lang mee.
Ad

Danny1977 09-02-2018

Precies wat ik had gehoopt

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Prima apparaat. Bosch werd me aanbevolen door een service monteur.
Doet wat hij moet doen. Alleen nog een beetje aanrommelen met de indeling, mar dat komt goed.

Johan 01-02-2018

Mooie degelijke vaatwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Vorige vaatwasser vervangen voor deze Bosch.
De vaat wordt schoner, zelfs witte resten op glazen welke al aanwezig waren verdwijnen meer na elke wasbeurt.
Deze is ook weer een stukje stiller geworden.

Mirjam66 24-01-2018

Werkelijk heel stil!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

De vaatwasser voldoet geheel aan verwachtingen! Stil, snel en energiezuinig. In de eerste week van gebruik was het even zoeken naar de juiste indeling. Dat gaat nu prima!

wmta 12-01-2018

Stevige kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Alles ziet en voelt net wat steviger en luxer aan. Ook passen mijn grote borden er makkelijk in. Ik ben erg blij met deze vaatwasser!

Eddy 26-12-2017

Dik tevreden over de Bosch vaatwasser.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Een stille, goed functioneerde vaatwasser. Indicator dat het programma nog loopt is zeer handig. Helaas zijn de bordrekjes niet scharnierend van de bovenlade, maar dat is geen ramp, de vaat komt er schoon uit. Tevreden over de aankoop.