Bosch SMV68MX00N

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV68MX00N op Kieskeurig.be.

Ruud 22-10-2019

Een prachtig apparaat.

Geschreven voor: Bosch SMV68MX00N

Deze vaatwasser voldoet geheel aan onze verwachtingen, voldoende ruimte en een ideale besteklade waar je ook veel bestek in kunt plaatsen Deze machine is ter vervanging van onze vorige.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • goed afgewerkt
  • goed integreerbaar

Minpunten

• geen interne verlichting voor het vullen

goed product 20-10-2019

goede aankoop

Geschreven voor: Bosch SMV68MX00N

hebben de vaatwasser in gebruik genomen en vinden hem uitstekend werken moeten alleen nog goed met programma's leren omgaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Wilma171 25-05-2019

Besteklade creëert ruimte

Geschreven voor: Bosch SMV68MX00N

Ik ben heel blij met de besteklade. Geen vlekken meer op het bestek, omdat het niet tegen elkaar ligt. Bovendien kan de ruimte waar anders de bestekkorf stond, nu gebruikt worden voor andere vaat.

Het is een verademing dat theeaanslag helemaal verdwijnt. Bij mijn oude machine moest ik de aanslag eerst met een sponsje al grotendeels verwijderen, anders kreeg de machine het niet schoon.

Tot slot is het rode lichtje dat op de grond schijnt reuze handig. Ook al hoor je niets, zolang de sensor brandt is de machine nog bezig.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Han 27-09-2018

Stille kracht

Geschreven voor: Bosch SMV68MX00N

Een zeer stille inbouwvaatwasser. Het is onze tweede vaatwasser van Bosch. Makkelijk in bediening, intuitief: geen boekwerk nodig om te begrijpen hoe het werkt. De bovenlade voor bestek in ons bij het vorige apparaat ook al goed bevallen.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Makkelijke, intuitieve bediening
  • Aparte besteklade