Siemens SN636X00IE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X00IE op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Siemens SN636X00IE is door de Consumentenbond verkozen tot Beste Koop. Deze inbouwvaatwasser is namelijk enorm gebruiksvriendelijk. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VarioFlex-korven, waarmee je de machine heel flexibel in kunt delen. Daarnaast is de bovenkorf ook nog eens in drie hoogtes verstelbaar met RackMatic. Ook handig: met de VarioSpeed-functie verkort je de programmaduur van de zes standaard programma’s aanzienlijk. Je vuile vaat staat drie keer sneller weer schoon in de kast. Of neem het Auto-programma, waarbij de AquaSensor de vervuiling van het spoelwater meet. De temperatuur en de benodigde hoeveelheid water worden daar vervolgens automatisch op aangepast.