Siemens SN69M030NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

widorgel 20-05-2017

prima vaatwasser, lekker stil

Sinds een week in huis als opvolger van onze niet-inbouw miele vaatwasser. Zoals bij veel inbouwapparatuur is de ruimte binnenin net wat beperkter, dus dat was een beetje wennen, maar de vaatwasser is wel heerlijk stil in vergelijking. Programma / bediening is super simpel en het wasresultaat prima schoon. De deur is bij openen (na afkoelen) wel beslagen aan de binnenkant, maar de vaat zelf is keurig droog. Ook passen onze grootste borden makkelijker onderin zonder dat ze tegen de sproeier aankomen. Al met al een prima keuze.

Henri62 08-04-2017

Werking eenvoudig en goed

Werkt eenvoudig, behalve dat er geen halve beladingsstand is. Ook is het bestek-rek alleen geschikt voor bestek met hele kleine handvatten. We hebben normaal bestek, maar dit gaat met moeite erin en eruit. Erg irritant.

Diederik 20-10-2016

Bijna geruisloos

Erg tevreden. Door de neerklapbare bordenhouders goed in te delen ook voor grote pannen. Fijne machine in onze open keuken, doordat hij zo stil is.

Elssjaan1 08-10-2016

Prima vaatwasser

In Mijn nieuwe keuken weer een Siemens vaatwasser. De Oude was 17 jaar Oud. Bijna geen on kosten aan gehad.

amis 05-10-2016

redelijk goed

1 maand in gebruik, na een paar instellingen veranderd te hebben werkt ie prima.
maakt soms wat veel geluid maar dat kan met de belading te maken hebben.

Elwemm 25-09-2016

Stille overzichtelijke vaatwasser

Het is een vaatwasser die overzichtelijke menu keuze heeft, maar niet zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Voor ons belangrijk dat hij een snelle stand(vario speed)heeft en niet teveel geluid maakt. Dit heeft hij beide in zich, verder werkt hij naar behoren. We zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• degelijk

Anke Bredek 10-06-2016

Fantastische vaatwasser

Ik heb vorige maand een nieuwe vaatwasser van siemens gekocht de SN69M030NL een makkelijk bedienbare machine. Het is een zeer geluidsarm, de programmas zijn makkelijk in te stellen,en alles komt er heerlijk schoon en droog uit

JACKFLASH27 11-04-2016

Doet wat ie moet doen

We zijn tot nu toe erg tevreden over de Siemens vaatwasser. Ruime inhoud, slimme indeling (met opklapbare rekjes, korfje voor bestek, etc. Programma's duren over het algemeen vrij lang (in vergelijking tot onze vorige vaatwasser van ander merk), maar hij maakt goed schoon. Heb 'm nog niet kunnen betrappen op onzorgvuldigheden. Verbeterpuntje is wel de restjes water die bovenop kopjes of bakjes blijft liggen. Zou iets beter kunnen drogen op die plekken. Verder is de Siemens helemaal naar wens en voldoet ruim aan onze verwachtingen!