Indesit EDIFP 28T9 A EU - Reviews

Maximale belading
14 couverts

Claudia 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille Vaatwaseer met flexibele indeling

We hebben deze vaatwasser nu een kleine week in gebruik. De montage ging makkelijk en stond duidelijk beschreven d.m.v. afbeeldingen. Ook is de handleiding verder compleet en duidelijk.

Het apparaat zelf is stil en eenvoudig in gebruik (programma's spreken voor zich, bediening is simpel). Vooral de mogelijkheid om flexibel in te delen (neerklappen van rekjes en meerdere plekken om het bestekmandje te plaatsen) vind ik fijn, omdat dan ook grotere pannen samen met bordjes makkelijk te plaatsen zijn. Tot nu toe heb ik nog geen minpunten ontdekt, maar als ik ze later ontdek kom ik terug :)

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

E. 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit vaatwasser (inbouw) EDIFP28T9A

Fijne vaatwasser voor een fijne prijs. Hij is zeer stil en wast goed af. In de rekken kun je een hoop kwijt, vooral het bovenrek is handig ingedeeld.
De klacht dat grote borden er niet in passen klopt niet: het bovenrek is in hoogte verstelbaar. Zet je die in de hoge stand dan passen de borden wel (wij hebben zeer grote borden en deze passen). Met het rek in de hoge stand heb je geen verminderde functie van het bovenrek, deze is nog steeds ruim te beladen.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Wast goed
  • Energie A++
  • Eenvoudig zelf te installeren
  • Achterpootjes zijn aan de voorkant te stellen

Minpunten

• Bestekkorf ipv besteklade/rek.

René 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit EDIFP 28T9 A EU

Week in ons bezit, gekocht bij de keukenloods in Zaandam. Prima apparaat. doet wat hij moet doen en je hebt waar voor je geld.

• Wast goed schoon
  • waar voor je geld

Minpunten

Veer 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit vaatwasser (inbouw) EDIFP28T9A

6,8
Was resultaat is goed en super stil. Kan verder nog niet echt veel over de duurzaamheid zeggen aangezien ik het apparaat pas een paar weken in huis heb.

suus 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

geluidloze vaatwasser.

Vergeleken met de vaatwasser voorheen een hele stille vaatwasser met 8 progamma s erop. Veel ruimte ook in vaatwasser je kan het ook verstellen en verplaatsen dus handig in gebruik.

voyager_1 26-06-2016 Product kwartaal in bezit

Ervaring met EDIFP 28T9 A EU

Na een maand plezierig gebruik brak er een plastic rekje waarvan de bevestiging wel heel zwak gemaakt is.
Na 6 weken kreeg de machine een elektrische storing (spontaan inschakelen) en na 8 weken nog één (spontaan in- en uitschakelen). Nu in afwachting van de monteur.

E Brian 23-06-2016 Product paar weken in bezit

superding voor een fijne prijs

Deze machine nu een paar weken in gebruik. Hij wast goed schoon. Ik gebruik meestal het eco-programma. Daar doet hij wel lang over, maar omdat hij zo enorm stil is heb je daar geen last van (ik heb een open keuken en hoor hem meestal niet eens).
De machine is handig ingedeeld. Je kan het zelfs nog aanpassen naar je eigen wensen. Voor grote spullen kan je het bovenste rek eruit halen. Hier is ook een speciaal programma voor.En dat alles voor een mooie prijs!
Al met al ben ik supertevreden hiermee.

Ml 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch

De machine heb ik pas in mijn bezit en heeft nog niet zo vaak gelopen maar tot nu toe is het resultaat geweldig.mooi schoon en droog.
Er zijn verschillende wasprogramma's mogelijk van eco tot kort,normaal etc.
Zo'n 6 tal programma's en dat is meer dan genoeg.
Het bovenste rek kun je in hoogte verstellen en het onderste kun je het achterste rek 1/2 of helemaal neerklappen zodat je er gemakkelijk een grote schaal en/of pannen in kwijt kunt en dan voorin de borden nog kunt plaatsen. Het water verbruik is 9 liter en het is een A++