Bosch SMV88PX00N - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,4

Johan 08-04-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige inhoud met goede verdeling.

Het is een hele mooie en goede vaatwasser. De flexibele indeling is geweldig en ook het aantal te plaatsen kopjes, wijnglazen enz is groot. Daarnaast was het prijsverschil met het andere Duitse merk dusdanig in het voordeel van Bosch plus vanwege de aankoop van 5 Bosch apparaten de 5 jaar garantie ook een aspect wat de keus eenvoudig maakte.

Pluspunten

• inhoud
  • variabele indeling

H. 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig schone afwas

omdat deze machine geluidsarm en zuinig in water en energiegebruik is, heb ik gekozen voor deze machine. En wat maakt hij de beloftes waar!

Pluspunten

• energiezuinig
  • weinig waterverbruik
  • bijna geen geluid
  • verlaagbare bovenste lade

Abracadabra 07-12-2016

Fantastisch stille afwasmachine

Het is een bijzonder stille afwasmachine, de deuren sluiten zeer makkelijk(zonder echt in te duwen zoals bij vorig model). We vinden de verdeling niet echt optimaal, daarom hebben we meteen de besteklade aangeschaft zodat we niet constant de grote lades moeten verschuiven(daardoor ging onze oude wasmachine kapot). Helaas daardoor passen geen hogere glazen(ook bier- en wijnglazen) niet in de bovenste lade(onder besteklade). "Benedenverdieping"(onderste lade) vinden we
ook niet echt handig omdat er grote "gaten"erin zitten. We drinken best veel thee en daardoor hebben we veel meer glazen dan borden om te wassen. De glazen of bekers kunnen dus ook niet in de onderste lade omdat de openingen in de bodem te groot zijn. Pannen was ik altijd handmatig zodat ze niet beschadigd raken en het resultaat in 1 keer goed is. We hebben geprobeerd om de pannen in onze nieuwe Bosch te wassen, maar helaas bleven er restjes plakken op de wanden(hoewel we ze meteen na het eten hebben laten "draaien" in de afwasmachine). De glazen zijn ook niet echt schoon, maar dat kan liggen aan onze afwasmiddel(tabletten) hoewel we wat beter resultaat hebben verwacht.Het bedieningspaneel is zeer overzichtelijk
en makkelijk te hanteren, ook een lampje die de resterende tijd aangeeft is een leuke gadget. De lades zijn makkelijk te verschuiven, jammer dat de verdeling niet zo fijn is want nu moet ik alle bier en wijnglazen met de hand wassen en beneden passen ze niet(vallen dwars door de openingen van de bodem. Voor iemand die veel meer eet dan drinkt en zijn pannen erin propt zeker een ideaal model ;) Ook zonder de (vreselijk dure) besteklade die we erbij kochten zou het makkelijk zijn om de hogere glazen netjes te zetten in de bovenste lade.

Gerda 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, makkelijke bediening

Mooi apparaat, makkelijke bediening, stil en makkelijk met het rode rondje op de grond. Indeling kan je zelf bepalen.

jolanda 30-08-2016

geweldige kenmerken

Na de juiste persoonlijke instellingen een geweldige machine met zeer veel mogelijkheden.
Een minpunt vinden wij de beweegbare kopjesrekken

Fam M 30-06-2016

Super vaatwasser

Deze vaatwasser is voor ons een hele goede aanwinst. Criteria waren reinigings- en droogvermogen, energiezuinigheid, geluidsniveau, inlaadgemak.
Tot op heden voldoet deze vaatwasser ruim schoots aan de hoge verwachtingen die wij hebben van het merk Bosch. De vaat is mooi schoon en droog. Met name het lage geluidproductie is een enorme vergroting van het woongenot wanneer je een open keuken hebt.

Gerben 14-02-2016 Product maand in bezit

Na 10 jaar een goede vaatwasser gehad te hebben toch maar overgestapt. Deze vaatwasser doet wat het beloofd, wast goed schoon, droogt goed, ook plastic (mits de deur wel na een tijdje open wordt gedaan om de lucht te laten ontsnappen). Zeer tevreden

Bram Meijer 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser nog maar 1 dag dus kan weinig zeggen over het resultaat van langdurig gebruik. De machine heeft een hoop opties en ziet er ontzettend mooi vormgegeven uit. Er zit zelfs een display in de deur die de tijd aangeeft dat de wasbeurt nog duurt en die per programma aangeeft hoeveel water en stroom deze verbruikt. Erg mooie machine.

ton 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Afgeleverd tot in het nieuwe huis, ander adres dan op de bon stond! Uitgepakt, vaatwas erin en lopen heen. Ontzettend stil en alles glom ons tegemoet. Nu afwachten op de lange termijn maar de eerste indruk is erg goed.