Bosch SMV88PX00N - Reviews

Maximale belading
13 couverts

H. 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig schone afwas

omdat deze machine geluidsarm en zuinig in water en energiegebruik is, heb ik gekozen voor deze machine. En wat maakt hij de beloftes waar!

Pluspunten

• energiezuinig
  • weinig waterverbruik
  • bijna geen geluid
  • verlaagbare bovenste lade

Gerda 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, makkelijke bediening

Mooi apparaat, makkelijke bediening, stil en makkelijk met het rode rondje op de grond. Indeling kan je zelf bepalen.

Gerben 14-02-2016 Product maand in bezit

Na 10 jaar een goede vaatwasser gehad te hebben toch maar overgestapt. Deze vaatwasser doet wat het beloofd, wast goed schoon, droogt goed, ook plastic (mits de deur wel na een tijdje open wordt gedaan om de lucht te laten ontsnappen). Zeer tevreden

Bram Meijer 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser nog maar 1 dag dus kan weinig zeggen over het resultaat van langdurig gebruik. De machine heeft een hoop opties en ziet er ontzettend mooi vormgegeven uit. Er zit zelfs een display in de deur die de tijd aangeeft dat de wasbeurt nog duurt en die per programma aangeeft hoeveel water en stroom deze verbruikt. Erg mooie machine.

ton 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Afgeleverd tot in het nieuwe huis, ander adres dan op de bon stond! Uitgepakt, vaatwas erin en lopen heen. Ontzettend stil en alles glom ons tegemoet. Nu afwachten op de lange termijn maar de eerste indruk is erg goed.