Siemens SX76P030EU - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

RJF 14-08-2016

Ruime machine

De machine is makkelijk in te delen. Er zit heel veel ruimte in. De bovenste korf is handig in hoogte verstelbaar waardoor wijnglazen er ook in passen maar onderin ook meer ruimte kan worden gemaakt voor hoge pannen. De machine is behoorlijk stil. De motor hoor je niet echt maar het spoelen is wel goed hoorbaar.

Pluspunten

• inhoud
  • flexibele korf

Henk 31-07-2016
  • Product maand in bezit

Prima afwasmachine! Ideaal voor Ikea-keukens

Erg blij met de vario-scharnier! Hierdoor is deze afwasmachine perfect voor Ikea keukens met de kwaliteit die je van Siemens mag verwachten.

Helga 27-07-2017

fijne indeling, zonder besteklade

we hebben deze gekozen voor het vario scharnier en een bestekmand ipv besteklade, we wilden de afwasmachine op hoogte en hadden dan een afwasmachine nodig met zo'n scharnier, wast goed af, natuurlijk blijft plastic nat en droogt niet goed, maar onze vorige siemens was ook fijn, vandaar weer een siemens

Pluspunten

• vario scharnier
  • hogere machine dan standaard
  • bestekmand ipv besteklade

Minpunten

• plastic blijft nat

Esther 29-10-2016

Stil, zuinig, ruim

Vaatwasser voor een verhoogd keukenblad. Keurige levering, duidelijke instructie. Vaatwasser is stil, zuinig en je kan er veel in kwijt. Veel programma's. Ik lees wat "klachten" over de droogkwaliteit maar als je het juiste programma gebruikt, zijn de droogkwaliteiten prima. Ik ervaar deze klachten niet!! Ben heel blij met mijn keuze. De kinderen vinden vooral het blauwe lampje op de vloer leuk. Dit lampje geeft aan dat de machine draait. Erg handig!!!

Pluspunten

• stil
  • voldoende ruimte
  • lampje dat machine draait

Minpunten

• nog niet ontdekt

Skoelie 26-10-2015

Bevalt goed. Goed wasresultaat, alles wordt schoon zoals het moet. Veel keuzemogelijkheden in wasprogramma's. Enig minpunt is dat het vaatwastablet bakje niet zo gebruiksvriendelijk is.

skifan 27-03-2015

9,6
prachtig apparaat! We hebben 'm nog maar net, maar nu al heel erg tevreden met het wasresultaat.
Zelf geïnstalleerd, als je de aanwijzingen goed volgt is dat goed te doen!