Siemens SN69M036NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

J en L 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een rust, reinheid en ...

Na de vorige vaatwasser waren we zeer prettig verrast door het lage geluidsniveau en goede werking (reiniging en droging zijn super).

Pluspunten

• stilte
  • reiniging
  • droging
  • indelingsmogelijkheden

Jans 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Goede, zuinige, stille vaatwasser. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. De bediening is ook erg makkelijk.

Snel 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ga zo door!! (liefst zo'n jaar of 15)

Wij hebben deze machine gekozen omdat ie goed scoort op volgens de consumentengids. De criteria waren; goede prijs/kwaliteitverhouding, ecologisch / economisch een goede score, goed was- en droogresultaat EN dat ie maar vooral lang meegaat. Met deze Siemens hopen we qua prijs-kwaliteitverhouding op safe te spelen.

We hebben het apparaat sinds gister binnen en tot nu toe erg enthousiast. Op het eerste oog een degelijk afgewerkt apparaat. Wat je van dit merk ook mag verwachten. Het installeren ging goed, al vond ik de instructie voor het bevestigen van het voorfront erg ingewikkeld. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen de boorgaatjes zelf uit te meten ipv het sjabloon te gebruiken omdat ik met de instructies niet goed uitkwam. Verder goed te doen.

Voor de eerste wasbeurt we kiezen het ecoprogramma... Hij is erg stil, de was is uitermate schoon en droog. Dat ie zuinig is met water en energie volgens de consumentengids, nemen we voor waar aan. Dus So far so good. Een puntje van kritiek; De bovenlade had wat bredere laadruimtes mogen hebben, ons servies (vrij standaard franse glaasjes en hema mokken) zijn voor veel plekken te breed waardoor het minder logisch in te ruimen is dan dat we gewend zijn. We bedenken nog wel een nieuwe tactiek.

Het belangrijkste criterium kunnen we natuurlijk alleen maar afwachten... we hopen dat ie zo nog heeeeeel lang zonder complicaties voor ons wast.

Pluspunten

• schone vaat
  • droge vaat
  • zuinig in gebruik op ecostand
  • erg stil
  • degelijk afgewerkt

Minpunten

• verdeling bovenla laat te smalle ruimte
  • instructie fontbevestiging lastig

B.Groen 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Het plaatsen kostte even wat tijd. Maar nu die staat erg tevreden. Veel mogelijkheden. Droogt goed en zeer weinig geluid.
Duurzaamheid een goed gegeven omdat we meer siemens producten hebben waar ook zeer tevreden over zijn

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel mogelijke programma's

Hardy V 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Schone- & droge vaat en stille vaatwasser

Volledig geïntegreerde vaatwasser ter vervanging van mijn oude Neff machine. Hij is eenvoudig zelf aan te sluiten maar er toch maar voor gekozen om het door Coolblue te laten doen, prima vlotte en snelle service (men neemt de oude machine ook mee). De eerste indruk is dat de machine eenvoudig in gebruik is. Het snelle 20 minuten programma erg handig als je even snel iets wilt afwassen, vaat moet niet te vuil of aangekoekt zijn.
Het lichtje op de vloer dat aangeeft of het programma al klaar is is erg handig.

• Was goed schoon
  • Droogt prima
  • Meer dan voldoende programma's
  • Indicatie lampje op de vloer

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Van den Broek 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Snel, stil, zuinig en eenvoudige installatie

Product ontvangen en binnen een uur zelf geplaatst. De handleiding is prima opgesteld waardoor de installatie redelijk eenvoudig was. De handleiding zou wellicht eenvoudiger kunnen.
Daarna het intensieve programma gedraaid en was verbaasd dat het alsnog zo stil was. Daarna de vaat van afgelopen dagen geplaatst (aardig aangekoekt) en met het ECO programma laten draaien. Kwam er allemaal schoon uit.

Zeer tevreden gebruiker.

Pluspunten

• indicatielampje
  • Ruime programmakeuze

Minpunten

• Handleiding kan eenvoudiger

paul 28-10-2016 Product paar weken in bezit

uitstekende vaatwassser

Vaatwasser thuis afgeleverd en geinstalleerd meteen in gebruik genomen, eenvoudige bediening, goed was resultaat, veel programma keuzes en bovendien een indicatie lampje op de vloer als hij bezig is erg handig!

Pluspunten

• veel programma keuzes
  • weinig water verbruik
  • indicatie lampje op de vloer

bart 27-10-2016 Product paar weken in bezit

stil apparaat en wast goed schoon

Staat er nu een paar weken, zeer tevreden. Is een stil apparaat en maakt goed schoon. Zeer vervuilde was zoals een ovenschaal met aangekoekte resten uit de oven wordt perfect schoon in de eco stand. Maakt zijn belofte waar.

Pluspunten

• stil
  • wast goed schoon
  • ruim voldoende programma

m0672 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne volledig geintegreerde vaatwasser

Fijne volledig geintegreerde vaatwasser. Eenvoudig zelf aan te sluiten en eenvoudig in gebruik. Tevens een stuk zuiniger qua energie- en waterverbruik. Het snelle 20 minuten programma is ideaal als je een verjaardag of feestje hebt en snel glazen wilt afwassen maar is niet geschikt voor zwaar vervuilde vaat.
Verder gebruiken we vooral het eco programma. Dit programma duurt langer maar door de uitgestelde start laten we deze 's nachts draaien.
En handig is het lichtje op de vloer dat aangeeft of het programma al klaar is.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • voldoende programmas
  • 20minuten programma voor

Minpunten

• nog niet gevonden

Ton Esveld 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zorgeloos de vaat laten doen, door Siemens.

De vaatwasser in ons recentelijk betrokken huis zorgde niet voor een schone vaat. Vanwege onze goede eerder ervaringen van Siemens nu wederom daar voor gekozen. En dat blijkt een goede keuze: bedieningsgemak goed, nagenoeg geluidloos, einde-programma geluid niet te luid en vooral ... een blinkend resultaat. Enig minpuntje: de deur van deze inbouw vaatwasser scharniert anders zodat de plint van de inbouwkeuken moet worden aangepast. De installateur heeft dit voor ons gedaan. Verder is het de actie van Siemens (kans op retour aankoopbedrag en gratis glazen) een leuke toegift. Voor ons geldt dus: Vaatwassen doen we met Siemens.

M&A 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goed schoon, droog, energiezuinig en stil!

SIemens SN69 is een goede keuze: goede kwaliteit, duurzaam, energiezuinig, stil, afwas droog en een lange levensduur!

Jan.Rouwtje 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser

Prima vaatwasser die goed wast en droogt . Deze vaatwasser heeft genoeg programm's en zit degelijk in elkaar,echt Duits kwaliteit.Doet z'n werk redelijk stil, heb het idee dat de vorige Siemens stiller was.Hij is zuinig met energie dus dat is mooi meegenomen.

Pluspunten

• Handige bestek mandje
  • Veel programma's
  • Duits kwaliteit
  • Zuinig
  • Redelijk stil

Minpunten

• Had stiller gemogen
  • Eco program duurt lang

spb 12-08-2016 Product paar weken in bezit

Stil

Het apparaat is zeer stil en doet goed zijn werk.
bediening is eenvoudig.
De programma's: Snel, turbo speed zijn nog niet uitgeprobeerd

Pluspunten

• stil

Rob 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wat kun je nu over een vaatwasser zeggen... genoeg!

Het gebruik, mogelijkheden en wasresultaat verdienen echt een 10.

Bij de ingebruikname ben ik 3x naar de keuken gelopen om te luisteren of hij het echt deed...
Tijdens de uitvoer van het programma is hij super stil, het is dat het lampje op de vloer brandt wat aangeeft dat hij aan staat!
Enkel de waterafvoer kun je horen maar ook dat maakt geen vervelend/overtollig geluid.

Enig nadeel vind ik dat het glansspoelmiddel erg snel op is. Ik moet het boekje eens doorlezen of dat een instelling betreft of dat het bij het programma hoort.

Maaike 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

uitstekend functionerende vaatwasser

we zijn erg tevreden met zowel het was als het droogresultaat. Eindelijk een vaatwasser die alles schoon maakt, tot de aangebakken resten aan toe. En die ook nog eens alles goed droogt. Zelfs de plastic bakjes/bekertjes. Zeker met het eco programma. Dan gaat aan het einde vanzelf de deur open en dus extra gemakkelijk bij het laatste drogen van de vaat.
De indeling is ook erg praktisch, en flexibel, waardoor we met een gezin van 5 personen maar 1x per dag de vaatwasser aan zetten.
En het eco programma is dus ook nog een zuinig, maar wel met een super goed resultaat.
Het vario speed programma werkt ook echt super snel, wat dan weer handig is tijdens bijvoorbeeld een verjaardag of voor extra veel vaat.
Kortom een prima product waar we ontzettend tevreden mee zijn. Een aanrader!

freddy 24-07-2016 Product paar weken in bezit

een uitstekende apparaat, het droogresultaat is zeer goed.
makkelijk te bedienen, zeer geruisloos en uitstekende was resultaat.

Kees 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

siemens vaatwasser SN69M036NL

de vaatwasser nog maar kort in gebruik, maar de eerste bevindingen zijn positief. weinig geluid, handige indeling enalles ziet er solide uit, we hebben er veel vertrouwen in.

Anna 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine sinds kort in gebruik. Ik ben zeer tevreden over het wasresultaat en de enorme stilte tijdens de was. Nu maar hopen dat deze machine het net zo lang volhoudt als mijn vorige Siemens. N.m.l. 15 jaar!

Robert 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser wast zeer netjes schoon en droogt uitstekend. De hoeveelheid aan wasprogramma's is grandioos, van supersnel tot zuinig. Handig is het licht op de vloer dat aangeeft dat de vaatwasser bezig is.
Inbouw was goed te doen met de meegeleverde visuele beschrijving, die tevens als hulpmiddel voor aftekenen van de te boren gaatjes in het front dient.
Jammer vind ik dat in het onderrek de tussenruimtes achter klein en voor groot zijn. Ik zet liever de grote borden/pannen achterin, dus had dat liever omgekeerd gehad.
Over de duurzaamheid kan ik na een week nog niets zeggen.

Hans uit Venlo 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

ENKELE DAGEN GELEDEN EEN SIEMENS SN69M036NL VOLLEDIG GEINTEGREERDE VAATWASSER AANGEKOCHT. DEZE WORDT CA.3 MAAL DAAGS OP VERSCHILLENDE PROGRAMMA'S GEBRUIKT.WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN OVER HET WASRESULTAAT (AANGEKOEKTE- ETENSRESTEN ZIJN MOEITELOOS VERWIJDERD MACHINE IS MAKKELIJK IN GEBRUIK (HEEFT EEN OVERZICHTELIJK BEDIENINGSDISPLAY). OOK OVER HET GELUIDSNIVEAU VAN 44DB ZIJN WIJ ZEER TEVREDEN, JE HOORT DE VAATWASSER NAUWELIJKS LOPEN.DUS AL BIJ AL DENKEN WIJ EEN ZEER DUURZAAM PRODUCT TE HEBBEN GEKOCHT WAAR WIJ JAREN PLEZIER AAN ZULLEN HEBBEN.