Siemens SN69E003NL - Reviews

Maximale belading
12 couverts

7,9

Tom 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en handig licht indicatie middel.

Ik heb de vaatwasser zelf ingebouwd de instructies waren duidelijk. En het inbouwen ging gemakkelijk.Deze vaatwasser bevat twee lades met wat wij vinden een goede indeling. En een programma om hem half geladen te draaien. Er zit een gebruiks vriendelijk menu op die makkelijk te hanteren is. Op het moment dat je hem aanzet gaat er een indicatielampje op de grond schijnen zodat je kan zien of hij nog bezig is. Zodra het programma klaar is geeft ie 4 indicatie piepen en gaat het lampje die op de grond schijnt uit, en de vaatwasser gaat helemaal uit. Wij vinden het een perfecte wasautomaat.

Pluspunten

• Indicatielamp
  • Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Robert 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille comfortabele vaatwasser

Ondanks dat deze vaatwasser maar 4 standen heeft, is dit meer dan voldoende. Zeer stil als hij aanstaat. Tevens droogt hij goed.

Pluspunten

• Geluidsniveau is laag
  • Maakt goed schoon
  • Droogt goed

J Sulsters 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser aangeschaft nadat de vorige de geest had gegeven. Simpele bediening, vaat komt er mooi schoon en goed droog uit.

Fabiola0031 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

een gebruikersvriendelijke vaatwasser; simpel te bedienen voor jong en oud. bezit alle benodigde functionaliteiten en in combinatie met de juiste productmiddelen (vaatwasblokjes, glansmiddel en zout) een prima vaatwasser!

Objectief2106 05-05-2015 Product jaar of meer in bezit

7,6
Kort geleden hebben wij ons huis verkocht inclusief een drie jaar nieuwe keuken met Siemens apparatuur.
In ons nieuwe huis is wederom een nieuwe keuken met Siemens apparatuur opgesteld. Voor de tweede keer dus ook de inbouw Siemens vaatwasser en 5 andere Siemensproducten.
De vaatwasser is zeer stil (in een appartement een groot voordeel)geen uitgebreide mogelijkheden die de kwetsbaarheid verhogen maar juist voldoende variatie om kleine en grote hoeveelheden vaat te behandelen. Ik heb de indruk dat dit type weinig zout en spoelmiddel gebruikt mogelijk komt dat doordat wij afwassen op de ECO stand. Gelukkig is de benedenkorf nu sterker geconstrueerd. De bordenstandaard van het vorige type schoot vaak uit zijn vergrendeling. Kortom, goed apparaat, zuinig en stil en goed geprijsd. En ook nog 5 jaar garantie!

Karabina 23-03-2015 Product maand in bezit

7,4
Dit is een zeer goede vaatwasser met een mooie was resultaat. De vaat wordt vlekvrij droog in de vaatwasser.

S.d.J 05-03-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
De vaatwasser is een prima apparaat in de prijs/kwaliteit verhouding,alleen de 50db geluid die het apparaat produceert is het niet geschikt voor plaatsing in een open keuken,het geluid van het apparaat is dan irritant.

Jacoba1955 22-02-2015 Product maand in bezit

Een machine die doet wat 'ie moet doen: de vaat schoon wassen. Minpuntje vind ik dat je niet kunt zien aan de startknop of deze is ingesteld, er brandt geen lampje. Dus als de tijdklok gezet is ook automatisch de Startknop indrukken.