Siemens SN69E003NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
12 couverts

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jacoba1955 22-02-2015 Product maand in bezit

Een machine die doet wat 'ie moet doen: de vaat schoon wassen. Minpuntje vind ik dat je niet kunt zien aan de startknop of deze is ingesteld, er brandt geen lampje. Dus als de tijdklok gezet is ook automatisch de Startknop indrukken.

Karabina 23-03-2015 Product maand in bezit

7,4
Dit is een zeer goede vaatwasser met een mooie was resultaat. De vaat wordt vlekvrij droog in de vaatwasser.

S.d.J 05-03-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
De vaatwasser is een prima apparaat in de prijs/kwaliteit verhouding,alleen de 50db geluid die het apparaat produceert is het niet geschikt voor plaatsing in een open keuken,het geluid van het apparaat is dan irritant.

Berry van de Scheur 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Stil en handig

Gebruikersvriendelijke en stille afwasmachine. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Klep voelt solide aan. Programmastructuur is duidelijk en je komt niets tekort.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Twentse Trots 24-01-2017

Fijne vaatwasser, wast schoon!

Stille vaatwasser, o.a met eco en kort programma. Ik ben er heel blij mee. Iedere keer komt mijn vuile vaat helemaal schoon uit de vaatwasser.

Gerard 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Degelijk en voor een voordelige prijs

Zelf ingebouwd, goede instructies en gebruiksvriendelijke stelmogelijkheid van de machine.
Goede kwaliteit voor een voordelige prijs. Machine heeft voldoende programma's voor alle soorten vaat.

Pluspunten

• Controlelampje
  • Eenvoudig te plaatsen

gerard033 21-12-2016

Onverwacht onhandig

Helaas bleek bij ingebruikname dat er twee onhandigheden aan deze VW kleven.
1) de bovenkorf moet je met enige kracht uit een 'plug' trekken voordat hij uitschuift
2) er zit geen binnenverlichting in: ondanks het plaatje dat een goed verlichte binnenruimte laat zien. Photoshop n.a.w. .

Tom 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en handig licht indicatie middel.

Ik heb de vaatwasser zelf ingebouwd de instructies waren duidelijk. En het inbouwen ging gemakkelijk.Deze vaatwasser bevat twee lades met wat wij vinden een goede indeling. En een programma om hem half geladen te draaien. Er zit een gebruiks vriendelijk menu op die makkelijk te hanteren is. Op het moment dat je hem aanzet gaat er een indicatielampje op de grond schijnen zodat je kan zien of hij nog bezig is. Zodra het programma klaar is geeft ie 4 indicatie piepen en gaat het lampje die op de grond schijnt uit, en de vaatwasser gaat helemaal uit. Wij vinden het een perfecte wasautomaat.

Pluspunten

• Indicatielamp
  • Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Robert 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille comfortabele vaatwasser

Ondanks dat deze vaatwasser maar 4 standen heeft, is dit meer dan voldoende. Zeer stil als hij aanstaat. Tevens droogt hij goed.

Pluspunten

• Geluidsniveau is laag
  • Maakt goed schoon
  • Droogt goed

Isabel17 16-10-2016

Fijn werkende vaatwasser

Wij hebben deze vaatwasser nu 2,5 weken. Hij bevalt uitstekend. Maakt goed schoon en de vaat is mooi droog.

Rob_Stalpers 25-09-2016

Prima vaatwasser.

Prima vaatwasser doet wat hij moet doen. Handig dat er een lampje opzit dan weet je dat hij aanstaat.

HP58 02-12-2015

Prima

Na het overlijden van mijn vorige vaatwasser heb ik dit apparaat vorige maand gekocht en ben er ontzettend tevreden over. Het apparaat is volledig geïntegreerd in mijn SieMatic keuken. Het is ontzettend stil en een pluspunt is ook de automatische uitschakeling na het voltooien van het ingestelde wasprogramma. Ook het blauwe lichtje op de vloer ervaar ik als een pluspunt ; hierdoor kun je zien of de automaat nog aanstaat.

willem1 26-11-2015

Een goede degelijke vaatwasser zonder hulpstukken

Een degelijke, energie zuinige en geluidsarme vaatwasser. Een minpunt is echter het ontbreken van hulpstukken, zoals messenbak , sproeier en klemmen.

Joljan1234 02-11-2015

Super vaatwasser

Ik heb deze vaatwasser nu 2 maanden. En eigenlijk wilde ik geen vaatwasser omdat ik de meerwaarde hier niet van inzie. Echter niets is minder waar. Ik ben er erg blij mee.

J Sulsters 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser aangeschaft nadat de vorige de geest had gegeven. Simpele bediening, vaat komt er mooi schoon en goed droog uit.

Mda73 10-09-2015

Doet z'n werk goed geeft wel een raar geluid

Doet z'n werk goed geeft wel een raar geluid. Hoop dat hij langer meegaat dan mijn vorige Siemens vaatwasser die was na 3 jaar kapot.

Fabiola0031 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

een gebruikersvriendelijke vaatwasser; simpel te bedienen voor jong en oud. bezit alle benodigde functionaliteiten en in combinatie met de juiste productmiddelen (vaatwasblokjes, glansmiddel en zout) een prima vaatwasser!

Objectief2106 05-05-2015 Product jaar of meer in bezit

7,6
Kort geleden hebben wij ons huis verkocht inclusief een drie jaar nieuwe keuken met Siemens apparatuur.
In ons nieuwe huis is wederom een nieuwe keuken met Siemens apparatuur opgesteld. Voor de tweede keer dus ook de inbouw Siemens vaatwasser en 5 andere Siemensproducten.
De vaatwasser is zeer stil (in een appartement een groot voordeel)geen uitgebreide mogelijkheden die de kwetsbaarheid verhogen maar juist voldoende variatie om kleine en grote hoeveelheden vaat te behandelen. Ik heb de indruk dat dit type weinig zout en spoelmiddel gebruikt mogelijk komt dat doordat wij afwassen op de ECO stand. Gelukkig is de benedenkorf nu sterker geconstrueerd. De bordenstandaard van het vorige type schoot vaak uit zijn vergrendeling. Kortom, goed apparaat, zuinig en stil en goed geprijsd. En ook nog 5 jaar garantie!