Siemens SN69M035NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Hans Toevank 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede fluisterstille vaatwasser

De vaatwasser SN69035nl/D5 is een goede en fluisterstille vaatwasser, het is onze tweede van het merk Siemens, de oude was na 15 jaar trouwe dienst op! Wij hopen dat ons deze ook zonder problemen de 15 jaar haalt

HBK 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Ziet er mooi uit, en werkt ook goed. Vandaag 30-11 zelf geinstaleerd en een snel programma aangezet met de avond dis er in. na 30 minuten piep piep en de vaat was verbluffend mooi schoon. SUPER

Pluspunten

• snel
  • schoon

Wesley 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens SN69M035NL

Gekozen vanwege de prijs/kwaliteitverhouding. Goede machine, stil en maakt de vaat goed schoon. Er is een blauw indicatielampje dat de machine aan staat. Deze machine is stil maar niet zo stil dat je helemaal niets hoort. De blauwe lamp is overbodig en had beter een weergave van de resterende tijd kunnen zijn.

Pluspunten

• goed schoon
  • stil
  • goed droog

Minpunten

• iets meer geluid dan verwacht bij 42 dB
  • geen weergave resterende tijd op de vloer

Fam. Que-Bloem 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Maakt beloftes waar!

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Na lang en veelvuldig onderzoek op deze Siemens SN69M035NL uitgekomen. Handig, gemakkelijk in gebruik en heerlijk stil. Veel programma's om uit te kiezen. Kort programma werkt heel goed. En waar het om draait een mooi en droog resultaat. Super!
Zelf ingebouwd. Gemakkelijk te doen met de duidelijke beschrijving en de You Tube video's. Happy us!

Pluspunten

• Ruim
  • Praktische indeling
  • Veel programma's
  • Mooi droog resultaat

Leroy 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Vaatwasser

De vaatwasmachine is ruim in te delen en wast goed schoon, droogt fantastisch en is muisstil. Een mooie machine voor een goede prijs.

John 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser

Onze oude vaatwasser was aan vervanging toe. Na het lezen van de referenties op internet hebben we deze Siemens gekozen. Het apparaat is bijzonder stil en de vaat is glanzend schoon. Een enorme vooruitgang t.o.v. de vorige vaatwasser. Een topper en zeker een aanrader !!

• Schoon
  • Bediening
  • Installatie

Odie 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille machine

Net een week in bezit. Vaatwasser is heel stil; je hoort niet dat hij loopt.
Het lampje op de vloer is dan wel handig.
We weer even wennen aan de nieuwe indeling.

Andre 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

fijne vaatwasser

De Siemens SN69M035NL hebben we nu een paar dagen in gebruik. De machine is makkelijk te vullen, is erg stil en wast goed schoon met het eco-programma.

• Energiezuinig

Theo 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijke en goede bediening

De vorige vaatwasser was een siemens welke 14 jaar trouwe dienst heeft gedaan. Ondanks dat hij nog steeds functioneerde werd het tijd voor een nieuwe. Door de goede ervaring wederom voor Siemens gekozen! De nieuwe vaatwasser is een betrouwbaar product en doet wat hij moet doen met duidelijke bediening en uitstekend reiniging resultaat. Daarnaast is deze vaatwasser scherp geprijsd gezien de vele mogelijkheden welke hij te bieden heeft.

Pluspunten

• Stil en zuinig
  • Uitstekende reiniging
  • Duidelijke bediening
  • Uitstekende prijs- / kwaliteit verhouding

Gerben Rekers 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Verrassende meevaller

Voor een vaatwasser, en eigenlijk alle huishoudelijke apparatuur zou ik niet gauw aan siemens denken, maar dat blijkt een compleet verkeerde gedachte.
Een prima gestylde en zeer still vaatwasser met een prima vaatwasresultaat. Ten opzichtte van mijn vorige vaatwasser zowel qua kwh als waterverbruik dik aan het bezuinigen. Leuk voor het milieu, maar nog meer voor de portemonnee. Als nu ook nog de spreekwoordelijke duitse degelijkheid (mijn vorige product was geen duitser...) zich openbaart dat is dit een absolute topper!

Pluspunten

• Overzichtelijkheid
  • Zuinigheid

Minpunten

• Zag te laat dat er een nog zuiniger modelis.

paula 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

ziet er mooi uit.

Geruisloos en de afwas wordt goed schoon.
Het water wordt ook goed heet,dat was bij mijn vorige afwasmachine niet.

Henk 01-10-2016 Product paar weken in bezit

Stil apparaat met een vernuftige indeling

Wij hebben bij de keuze van het apparaat gezocht naar een praktisch bedienbare machine, met een laag geluidsniveau. De prijs was hierbij zeker ook van belang. Met name de indeling t.o.v. onze oude Siemens vaatwasser is zeer goed doordacht waardoor de vaat er eenvoudiger in is te plaatsen.

Pluspunten

• Indeling
  • Geluid

Minpunten

• Instructie t.b.v. inbouw

Erik 29-06-2016 Product paar weken in bezit

prima vaatwasser

Wast en droogt prima. Handig dat het bestekmandje geen vaste plaats heeft. Deze is variabel te plaatsen.

MTh 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

Dit is een fijne vaatwasser. In vergelijking met de vorige vaatwasser kunnen we meer servies kwijt. Hij maakt weinig geluid. Er zit een handige timer op. Het eco programma wast goed schoon.

Melanie 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima afwas machine

Nu een week in bezit maar bevalt prima. Super schone vaat en een hoop mogelijkheden. Makkelijk te bedienen. Verder is de afwas machine echt super stil. Dankzij het lampje dat op de grond schijnt zie je dat hij aanstaat. Duurzaamheid weten we nog niet maar hopelijk gaat hij langer mee als onze Wirlpool.

livingnl 29-05-2016 Product paar weken in bezit

Fantastic dishwasher

9,6
Nice and amazingly quiet, easy to use and has all the programs you could possibly need. The wash result is excellent too. We ordered through veiligkopen.nu ( VK535679) and were very happy with their monteur service as well

MaaikeS 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima zuinige en stille machine. Inclusief langere garantie dan gewoonlijk. Handige programma's (verkort, maar ook eco, pannen etc). Beveel hem zeker aan!

Hannie 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser; iets wat we erg belangrijk vonden ivm open keuken. Handig dat het bestekrekje op meer plekken in de vaatwasser kan. Voldoet verder prima.

Hellen 26-07-2015 Product paar dagen in bezit

Bovenrek voelt niet zo stevig aan. Lijkt wel los te zitten. Voelt allemaal wat wankel. Stil apparaat.

274au 23-06-2015 Product paar weken in bezit

We hebben deze vaatwasser uitgezocht om z'n stille werking, en dit maakt ie meer dan waar. De vaatwasser is nauwelijks te horen. Gelukkig zit er een lichtje op dat aangeeft wanneer hij aan het wassen is.

De vaatwasser biedt voldoende ruimte voor ons om de complete vaat van 7 personen kwijt te kunnen. En zelfs als ie helemaal vol zit is het resultaat perfect schoon.

De bediening is intuïtief, dit is onze eerste vaatwasser en iedereen in huis kan 'm probleemloos bedienen. De keuze aan programma's is uitgebreid en duidelijk.

Na lang afgezien te hebben van een vaatwasser in huis, heel erg blij met dit apparaat in huis!