Siemens SN69M092NL - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Roos 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Heel schoon, geruisloos en complete uitrusting

Deze vaatwasser biedt voor zijn prijs een enorme hoeveelheid aan technisch vernuft. Maar wat mij het meest aangenaam heeft verrast is dat het ECHT geruisloos functioneert. Over de kwaliteit van de gewassen vaat ben ik ook zeer tevreden. Heel af en toe, als de vieze vaat iets te lang in heeft gelegen, dan komt het voor dat een lepeltje niet 100% schoon is. Maar dat is zeldzaam.

Pluspunten

• Schoon
  • Geruisloos
  • Uitgebreide functionaliteit

AnitaPeek 26-04-2017

Ruim, praktische indeling, zeer stil.

Nu een week of 3 a 4 gebruiker, machnie is heel praktisch, ruim, stil en ook
de binnenverlichting is superhandig. Aanvankelijk waren we sceptisch over het programmaverloop wat je kunt zien op de vloer. Blijkt in de praktijk heel handigheel handig te zijn. Kortom hele fijne machine.

hbleijer 20-04-2017

Geweldig!

Vanaf de eerste dag zijn wij erg tevreden. Deze vaatwasser heeft onze verwachtingen overtroffen. We kunnen geen aandachtspunten benoemen. Echt een top vaatwasser die de investering meer dan waard is.

Oudbeest 14-04-2017

Stille machine met mooi wasresultaat

Vorige week deze machine gekocht en werkt naar tevredenheid. Machine is lekker stil. De projectie van de resterende tijdsaanduiding op de vloer is erg praktisch.
Wel zouden de wieltjes van de onderste korf wat beter mogen geleiden. Bij iets te ver uittrekken gaat hij scheef.

debeij 06-03-2017 Product paar weken in bezit

goede aankoop

Aankoop vaatwasmachine bevalt erg goed. Vrienden met dezelfde machine maakten ons enthousiast en terecht. Veel ruimte en goede verdeling. Binnenverlichting maakt het compleet. Ook het snelprogramma is erg handig. Waren nog echte doe het zelvers maar sinds de aankoop betreuren we het alleen maar dat we zo lang met de aankoop gewacht hebben.

Pluspunten

• geruisloos
  • overzichtelijk

bosje 06-01-2017 Product paar maanden in bezit

enthousiast over de bestekla, het lichtje als je opent.

wij hebben bewust gekozen voor een machine met een bestekla. voldoet erg. makkelijk in gebruik. maakt het erg schoon en droog.

Pluspunten

• bestekla
  • lichtje bij openen

Minpunten

• lange duur programma

Erik 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasser, mooi afgewerkt

Onze oude Siemens vaatwasser is na 13 jaar stuk gegaan dus tijd voor een nieuwe.Omdat onze oude vaatwasser het altijd goed naar behoren heeft gedaan hebben we weer voor een Siemens gekozen. Onze nieuwe vaatwasser is uiteraard een stuks stiller als de vorige, wast heel schoon en is mooi afgewerkt. Ook heel handig is de verlichting op de grond waar je kunt zien hoelang het programma nog duurt en de verlichting in de vaatwasser zelf is ook erg handig. Een klein nadeel vinden wij zelf is dat de vooral grote programma's lang duren 2,5 of zelf 3 uur. Maar dat zal te maken hebben dat hij energie zuinig is en dar kun je rekening mee houden. De programma's kunnen wel een stuk versnelt worden met de functie speed plus, handig wanneer je haast hebt of gewoon wilt dat hij snel klaar is. Echter is het verbruik dan wel een stuk hoger. Kortom een goede betrouwbare machine die ik iedereen aan zou raden.

• verlichting in vaatwasser
  • makkelijk in te bouwen
  • Genoeg programma's
  • verlichting op de grond

Minpunten

• (groot) programma duurt lang

Mesut 25-12-2016 Product paar weken in bezit

Handige vaatwasser

Wij hebben eerder een soortgelijke model gehad als opbouw. Deze hebben we gekozen bij onze nieuwe keuken. En we hebben bewust voor dezelde type gekozen. Dus met een besteklade. Besteklade is erg handig en flexibel. De middenlade is ook handig en in hoogte verstelbaar.

Pluspunten

• Tijdindicatie op vloer
  • Besteklade handig
  • Droge vaat
  • Geluid bij klaar met wassen
  • Opent deur zelf bij gereed

Minpunten

• Blauwe licht was mooier als deze wit was

sandwijk 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Wast de vaat goed schoon

Mooi ontwerp en handig LED informatie displayvoor rest tijd en programma. Deze vaatwasser heeft bestek laden en korf.

Pluspunten

• bestek korf en laden
  • LED display op grond
  • aantal programma's

Ferry 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

14(!) couverts, superstil en heel schoon en droog resultaat

Je betaald misschien wat meer dan voor een andere vaatwasser, maar dat is het dan ook waard. Wij hebben een open keuken en willen daarom vooral een stil apparaat. Daarmee is deze siemens een goede keus. Komt bij dat de wasresultaten ook nog eens super zijn. Een absolute aanrader.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Projectie op de vloer
  • Verlichting
  • Droog en schoon resultaat

Minpunten

• Licht niet vanzelf aan als je de deur open doet

Alk 02-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille werker

Stille, ruime en zuinige vaatwasser. De vaatwasser staat in onze open keuken en is amper hoorbaar. De vaat is na afronding van het gekozen programma goed schoon. De bestekla bovenin werkt prima, mits het bestek ook goed is ingelegd. De deur is qua gewicht licht en voelt daardoor wat fragiel aan. Door het lichte gewicht sluit deze echter comfortabel. Leuk is de projectie van de programmaduur op de vloer. De duurzaamheid is nog niet te bepalen omdat ik de vaatwasser pas recent heb aangeschaft.

• Aantal programma's
  • Klok
  • Zuinig
  • Ruim

NLMVH 08-10-2016

Zeer tevreden

Ik ben nu 10 maanden in bezit van deze vaatwasser en ben erg blij met mijn aankoop. De vaatwasser is stil, snel en de vaat wordt goed schoon en droog. Precies wat ik wil. Ook heel handig is de resttijdindicatie die op de vloer geprojecteerd wordt. De blauwe verlichting in de vaatwasser is grappig en luxe maar ik weet niet wat de functie ervan is.

utakerrie 28-08-2016

Eindelijk echt schone vaat.

Na jaren van ergernis aan vaatwassers waar de vaat niet schoon uit komt. Nu eindelijk fris ruikende schone vaat zonder resten op je servies.
En onvoorstelbaar hoe stil dit ding is.

L.Wisseborn 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Totaal pakket in 1 apparaat incl.service

Allereerst werden we verrast door de goede service van Siemens. De vaatwasser die we eigenlijk besteld hadden, was niet meer voorradig of we kosteloos akkoord gingen met een model luxer? Naja kan me geen beter voorstel voorstellen, dus ja graag! Model heeft bovenlade en een mandje voor bestek, dus de keus aan wat jezelf prettig vindt is erg plezierig, vaak weet je dit pas na het zelf uit te proberen. Het lampje wat aanspringt is wat blauw, maar als extraatje zeker grappig! Wat wel echt handig is de tijdindicatie die op de grond wordt geprojecteerd en de lades die verstelbaar zijn voor verschillende soorten vaat die je draait. Zoals je leest voor ons zeker een aanbeveling waard, dat is echt waar voor je geld!

Pluspunten

• verstelbare lades
  • tijdsindicatie
  • verlichting
  • bestek bovenlade
  • bestek rekje ook aanwezig

Minpunten

• piepen indien klaar
  • kleur verlichting

Remco 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische vaatwasser!

Handig in gebruik, led verlichting en projectering op de vloer erg handig. Veel ruimte om je vuile servies op te bergen. Stille vaatwasser.

Vermeer 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Supergoede vaatwasser

Dik tevreden met deze vaatwasser.
Makkelijk in gebruik, goede indeling, stralend resultaat, fijn kort programma, stil. Blauw licht is zeer mooi. Handige extra besteklade bovenin.

Xandra 18-07-2016 Product maand in bezit

Heel fijn apparaat

Na verschillende afwasmachines te hebben gehad waarover we niet heel tevreden waren, is dit apparaat toch wel heel erg fijn om te hebben. Hij wast en droogt veel beter dan dat we gewend zijn van andere apparaten en is daarbij ook nog heerlijk stil. Je merkt niet eens dat hij aan staat, terwijl we een open keuken hebben.
De resttijdindicatie op de vloer is ook erg handig. Een aanrader!

Joke46 17-07-2016

Een geweldige volledig integreerbare vaatwasser

Ik heb deze vaatwasser een paar weken en ben erg tevreden. Mijn vorige vaatwasser was ook een Siemens en die heeft het zestien jaar prima gedaan dus hebben we nu weer voor een Siemens gekozen.

Asif 16-07-2016 Product maand in bezit

Vaatwasser Siemens

Hele mooie vaatwasser. Bij het openen wordt de vaatwasser van binnen verlicht met blauwe led. Als je de vaatwasser aanzet dat wordt de resterende wastijd geprojecteerd op de vloer, super handig! Heb meerdere vaatwassers gehad, maar deze is toch echt heel stil. En gemakkelijk in gebruik. De rek voor bestek is ook heel handig. Het is ook mogelijk om " spijlen" neer te klappen, dit is heel handig voor pannen.

DenNS 23-04-2016

Super eerste indruk

Na wat uitspitten van de gebruiksaanwijzing. (schema uitleg van toetsen) Dit zou nl prettiger zijn op een uitvouw pagina van het boekje. Voor de rest prima apparaat. Stil en wast prima.