Siemens SX678X02TN - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Fam Vercauteren 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Vaatwasser

Deze vaatwasser aangeschaft, boven verwachting, goede verlichting, besteklade, bestekkorf, de lade te verstellen en makkelijk in te delen !! Tijd en programmaverloop wordt weergegeven op de vloer.
Onze vorige inbouwvaatwasser ook een Siemens (12 jaar oud) kon ik de klep moeiteloos van overzetten op de nieuwe !! Gebruiksaanwijzing prima in orde en makkelijk te installeren!! 1 foutje op tekening ; de pootjes moeten niet met sleutel 13, maar met 17 gedraaid worden, verder alleen maar lof over dit apparaat !!!!!!!!!!

Roy S 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke afwasmachine

alles klopte bij de levering, duidelijke omschrijving en makkelijk in te bouwen.
de bediening is vrij simpel en hij is echt heel stil!
een groot voordeel is de projectie op de vloer.

Pluspunten

• stil
  • mooie uitstraling

Brinkman 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Prima vaatwasser

Uiteindelijk voor dit type Siemens inbouwvaatwasser gekozen vanwege de extra besteklade zodat je meer ruimte hebt voor pannen en borden. Tevens vanwege de handige digitale projectie op de vloer van het wasprogramma en de restant looptijd. Daarnaast energiezuinig en wast alles op 45-65 graden perfect schoon.

Pluspunten

• Extra besteklade
  • Digitale projectie op de vloer
  • Energiezuinig

Rob64 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en stil

Na aanschaf van deze vaatwasser (hiervoor 10 jaar Miele gehad) waren de verwachtingen hoog. Wat mij getriggerd heeft is het Zeoliet droogconcept. We hebben wel twee serieuze minpunten gevonden : 1) de deur gaat veel te zwaar open, nergens staat hoe ik de veerspanning kan tunen. 2) De lade voor het glaswerk heeft aan de rechterkant een inklapbaar rekje, echter als dit rekje omlaag geklapt is kunnen er alleen hele kleine kopjes onderstaan. In ons geval kan geen enkel theeglas of koffiekopje daaronder staan.

• Relatief Stil
  • Infolight is praktisch
  • Verlichting in vaatwasser

Minpunten

• Veerbalans deur kan niet ingesteld worden
  • Hoogte onder uitklapbaare rekje rechts is te klein

Bert 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stille vaatwasser

Nadat onze oude Bauknecht na 10 jaar de geest gaf uitgekeken naar een nieuwe. Deze Siemens sprak ons aan vanwege zuinigheid AAA+, stil en praktisch ingericht met de drie grote laden. Vaatwasser bevalt prima, is erg ruim en inderdaad stil. Montage heb ik zelf gedaan, de montagehandleiding is duidelijk en voor een beetje klusser is het goed zelf te doen in ongeveer een uurtje. Wij zijn in elk geval tevreden met de nieuwe machine. Duurzaamheid is natuurlijk afwachten.

Pluspunten

• Zuinig
  • Handige inrichting

Hanneke 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Stil, zuinig en vooral schoon!

Prijs is flink, maar kwaliteit is top! Lekker stil, goede keuze aan zuinige programma's. Maar ook als je ff niet zo veel tijd hebt, dan doet hij het ook super!

B Rutten 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser

Perfecte vaatwasser, veel bruikbare instellingen. droogt goed. Een veel betere vaatwasser dan mijn voorgaande, een miele die al naar 7 jaar kapot ging.

Pluspunten

• vario speed plus
  • intensieve zone
  • rest tijd aanduiding

Minpunten

• Nog niet waargenomen

koetsenbeek 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

We zijn tot nu toe erg tevreden over de vaatwasser. De bediening is, na enige bestudering van de handleiding, makkelijk. Het apparaat is stil en zuinig. De vaat komt er droog en super schoon uit. Leuk detail is de handige binnenverlichting.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • binnenverlichting

Molenaar 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Naar verwachting..TOP!

Wij gebruiken dit product nu 3 weken en het vervuld 100% de belofte die het omschrijft. Indeling is ruim, tijdsindicatie heeft een scherpe weergave, leuke tool! touch knopen zijn gebruiksvriendelijk en muis stil in performance.

Alex 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi handig in te delen vaatwasser

Na lange zoektocht toch bij deze Siemens uitgekomen vanwege het feit dat hij goedkoper als de Bosch was en vooralsnog gelijkwaardige functies had. Handige besteklade en leuke gimmick is dat hij de status op de vloer projecteerd. Zenolith zorgt voor perfect droge vaat! Gaan we ongetwijfeld veel plezier van hebben.

Pluspunten

• Goede indelingsmogelijkheden
  • Status op vloer
  • Veel programma's
  • Besteklade

Minpunten

• geen tot nu toe

Robbin 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Schone vaat, goed ingedeeld en mooi afgewerkt

Een erg fijn product. Maakt de vaat goed schoon en is erg praktisch ingedeeld. Ik heb hem een paar dagen in huis, maar bevalt tot nu toe goed. De bestekbak bovenin is erg handig waardoor je meer ruimte in de vaatwasser hebt. De verlichting en de tijdsindicatie zijn echt een superaanvulling op deze vaatwasser. De variospeed functie is erg handig waardoor je toch invloed hebt hoe lang een vaat ongeveer moet duren.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Variospeed is erg handig
  • goed afgewerkt
  • Handige bestekbak en indeling

Minpunten

• Verlichting gaat niet automatisch aan bij openen

Groenwold 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige vaatwasser met ontzettend veel mogelijkheden.

Ik vind het een goede vaatwasser met heel veel migelijkheden en een uitstekend droogresultaat. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen.

Siemens vaatwasser SX678X02TN 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Siemnes vaatwasser SX678X02TN

De Siemens SX678X02TN is een super stil product tevens is het ook een zeer zuinig product maakt goed schoon en droog.

• zuinig
  • wast en droogt goed

Elvira 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

vaatwasser

Een vaatwasser met veel mogelijkheden w.b. programma's .Doordat de rekjes in de korven makkelijk omlaag kunnen ,creëer je bovendien veel ruimte .
Heel stil.Door verlichting op de vloer weet je dat hij aan staat .

Pluspunten

• goede droging
  • stil
  • alles goed schoon
  • uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Boudewijn Plomp 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende vaatwasser

Na 15 jaar (best lang) heeft onze voorgaande SIEMENS vaatwasser het begeven. Die deed het altijd perfect, dus daarom wilde we graag weer zo'n zelfde klasse. Deze vaatwasser werkt ook wederom echt perfect! We hebben nog niet zo lang, maar ik kan je nu al vertellen; Alles komt er stralend, brandschoon en droog uit. Zelfs hardnekkig vuil maakt hij moeiteloos schoon. Het is even wennen, maar makkelijk te bedienen, Hij is voorzien van een duidelijk display. De inhoud qua rekken vind ik ook enorm verbeterd, van alle gemakken voorzien. Je kunt nu nog meer omklappen, wat het o.a. makkelijk maakt om grote objecten en pannen, bloemenvazen e.d. er in te plaatsen. De (bestek)lade boven is nieuw voor ons maar is echt handig. Geen gedoe meer, en je kunt er zoveel meer in kwijt dan alleen bestek. Je kunt hem zelfs met een hendeltje aan twee kanten dieper maken. Nu kunnen we ook ineens meer borden kwijt in de vaatwasser. Al met al, zijn we heel erg tevreden over deze vaatwasser.

Het licht dat op de grond schijnt is op zich wel handig, maar meer een nice to have. Wij hebben een grindvloer, daardoor ziet het er wat vervormd uit. Maar het werkt wel. Je ziet tenminste hoe lang het nog doet e.d. Wel zo handig bij een inbouwvaatwasser. Ik moest in ons geval wel een gaatje (kleine opening) in de bovenkant van mijn plint maken, anders kon het licht niet op de vloer schijnen. Maar daar zie je niks van, zit onder je keuken.

Tip: Als je wilt dat je vaatwasser net als ons lang meegaat raad ik echt aan om ongeveer in keer in de zoveel tijd zo'n Calgonit reinigingsmiddel in de vaatwasser te doen. Twijfel nou niet, dat werkt echt! En, gebruik ook vloeibare wasmiddel, dan blijven je glazen glashelder. En vergeet natuurlijk ook de zout niet, voor het ontharden van je water.

Pluspunten

• Maakt perfect schoon en droog
  • Ruim van binnen en makkelijk aan te passen
  • Bestekladen boven ruim en gemakkelijk
  • Makkelijke bediening, duideljike status.

Antoinette 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is goed

De eerste indruk is goed. De vaat wordt mooi schoon en droog. De machine is erg stil en heeft heel veel binnen ruimte. De extra la voor het bestek is erg handig, daardoor is er meer ruimte voor de pannen onderin.

• Veel ruimte

Lorier 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Nieuwe vaatwasser gekocht omdat oude van een ander merk het had begeven. Deze vaatwasser heeft een beter wasresultaat en droogt de afwas erg goed! de lade's en bordenrekken zijn allemaal veel steviger dan onze vorige vaatwasser! We hebben de 60 cm uitvoering dus is erg ruim, fijn voor de grotere borden e.d. wat ook erg fijn is dat het bestek in een lade ligt waardoor het allemaal beter schoon wordt. ondanks dat toch nog een extra bestekkorf erbij. verder erg veel programma's, energie zuinig en maakt weinig geluid. Het is even wennen dat er licht in de vaatwasser zit. eenmaal gewend wil je niet meer anders! Het is even een uitgave, maar het beloont zich wel!

Peter 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

De machine is goed afgewerkt en heeft een praktische flexibele indeling. De installatiehandleiding is duidelijk en spreek redelijk voor zich. Hoe de vaatwasser verder functioneert zal nog moeten blijken.

NLHITP 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na vorige Siemens geintegreerbare vaatwasser nu de SX678X02TN aangeschaft. Dezelfde goede indeling als vorige machine, maar naast de bestek-bak nu ook een bestek-lade boven in. Veel instellingen mogelijk zoals hardheid water, hoeveelheid glansmiddel etc etc.. Tijdsindicatie (resterend of eindtijd) op de grond is super handig. Makkelijk zelf te plaatsen.

Edwin 01-10-2015 Product half jaar in bezit

Mooi apparaat, heel veel mogelijkheden. Instellen zou wat mij betreft iets eenvoudiger mogen zijn. Zeker met uitgestelde starttijd sta je elke keer toch wel even te toetsen op het display.
Was resultaat is goed, indeling ook. Enig minpunt tot nu toe is dat de vaat niet geheel droog is als het programma klaar is. Dat valt me tegen.