Siemens SX678X02TN - Reviews

volledig integreerbaar
maximale belading
13 couverts

Edwin 01-10-2015 Product half jaar in bezit

Mooi apparaat, heel veel mogelijkheden. Instellen zou wat mij betreft iets eenvoudiger mogen zijn. Zeker met uitgestelde starttijd sta je elke keer toch wel even te toetsen op het display.
Was resultaat is goed, indeling ook. Enig minpunt tot nu toe is dat de vaat niet geheel droog is als het programma klaar is. Dat valt me tegen.

Miga 03-09-2016

Hi Edwin,
Ik heb dit model vaatwasser van Siemens ook net, en ik ben mee eens, de afwas komt nóóit droog uit, ongeacht van welke programma ik kies. Ook met de extra droog programma is de hele interieur van de vaatwasser nat, de glazen en zeker het plastiek ook nat. Dat verwacht ik helemaal niet, en zeker niet van een nieuwe vaatwasser en ook niet van de zogenaamde top-of-the-range model van Siemens. Heel deur en teleurstellend.
Had u Siemens hierover gebeld? En was het droogprobleem ooit opgelost?
Groeten,
Kate

Niels 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte en genoeg opties

Door de besteklade extra veel ruimte voor pannen en borden in de onderste korf. Een lade is wel even wennen, doordat je alles moet neerleggen. Maar dat went snel. Het uitruimen gaat namelijk veel sneller. En mocht je heel veel bestek hebben, dan kun je ook gebruik maken van het losse bestekmandje die in de onderste korf kan staan. Door de vele rekjes en "pootjes" die overeind gezet kunnen worden, kun je van alles kwijt zonder dat het omvalt in de vaatwasser.

Pluspunten

• extra veel ruimte voor borden en pannen
  • besteklade én bestekmandje
  • heel veel mogelijkheden
  • stil en zeer zuinig

Minpunten

• bediening reageert minder op natte of koude vinger

R. Slaghekke 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie en degelijke vaatwasser met veel mogelijkheden.

Aanschaf nieuwe keuken en daarom gekozen voor een kwaliteitsproduct. We hebben de SX versie gekozen die heeft enorm veel ruimte; de SN versie past niet. Het infolight onder de vaatwasser is erg handig. Het Zeolith is ook een aanrader; het kost wel iets extra's maar erg droge vaat en gelijk besparing op het milieu en besparing op je energiekosten.

Pluspunten

• zuinig
  • grote laadcapaciteit
  • variabel in te delen naar eigen wensen

Edwin 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische apparaat

We waren opzoek naar een zuinige en stille vaatwasser met Zeolith mineraal.
Deze hebben we gevonden in de Siemens SX678X02TN. Nu twee weken in ons bezit. Hij maakt fantastisch mooi schoon. De vaat komt er glazen en droog uit!
Ook de binnenverlichting is een handige toevoeging.

Pluspunten

• schone vaat
  • super droog
  • binnen verlichting
  • helder display
  • handige resttijd indicator

Minpunten

• snel programma is toch één uur

Marco 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Alles wordt schoon en droog!

Fantastische vaatwasser die alles schoon en droog maakt. Plastic schaaltjes worden met de speciale droogstand echt droog. Mooi innoverend apparaat. Niet helemaal duidelijk is hoe hij met 3-in-1 blokjes omgaat. De gebruiksaanwijzing zegt dat dit automatisch wordt herkend.. maar hoe dan? Enfin, het resultaat telt en dat is perfect! High-tech.

De Vries 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

super vaatwasser

Nadat onze vorige Siemens het begaf (na 20 jaar!!!) zijn we natuurlijk weer voor Siemens gegaan. 20 jaar is een hele generatie aan verschillen. Deze verschillen zien we terug in dit model SN678x02TN: super zuinig A+++-10%, erg stil, een hoop extra's (blauwe verlichting, verstelbare korf, bestekmand en -lade, spoelwater sensor, resttijd projectie, varioSpeedplus voor verkorten wastijd en Zeolith technologie). Omdat we heel graag Zeolith wilden, hebben we voor dit model gekozen. Wat is de vaat droog zeg! Wij zijn er superblij mee. Bedankt Siemens!

Pluspunten

• zuinig
  • Zeolith technologie
  • variospeedplus
  • stil
  • veel extra's

Jon 30-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Snel, droog en schoon

De vaatwasser geeft duidelijkheid weer hoelang het nog duurt. Er zit een 30 min. programma op waarmee je tijdens een feestje veel plezier van hebt. Alle afwas is droog en schoon...scheelt dus echt een hoop tijd.

Pluspunten

• Bestekla
  • Altijd schoon
  • Droog

Minpunten

• Licht, geluid en auto uitschakelen instelling
  • Blauw licht

Aad 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

vaatwasmachine

eens een Siemens altijd een siemens.
17 jaar geleden de SL64530/19 gekocht nooit geen problemen meegehad nu een nieuwe keuken geplaatst dus nu de SX678X01TN aangeschaft heel tevreden mee erg stil.En veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Zuinig in verbruik
  • erg stil

Minpunten

• nog niets kunnen vinden

Daf 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote binnenruimte

Ik heb hem net een paar dagen. Mooi ruim van binnen, veel mogelijkheden om korven te verstellen en mooie verlichting. Bediening ook heel eenvoudig. Heb deze gekozen ivm de zuinigheid. Ivm onze open keuken, is hij ook lekker stil. Inbouwen was eerst even puzzelen (met name eerste tekening), maar lukt uiteindelijk prima.

Pluspunten

• Ruim van binnen
  • Zuinig
  • Korven verstelbaar

Minpunten

• Geen beschrijving bij de tekeningen

Fam Vercauteren 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Vaatwasser

Deze vaatwasser aangeschaft, boven verwachting, goede verlichting, besteklade, bestekkorf, de lade te verstellen en makkelijk in te delen !! Tijd en programmaverloop wordt weergegeven op de vloer.
Onze vorige inbouwvaatwasser ook een Siemens (12 jaar oud) kon ik de klep moeiteloos van overzetten op de nieuwe !! Gebruiksaanwijzing prima in orde en makkelijk te installeren!! 1 foutje op tekening ; de pootjes moeten niet met sleutel 13, maar met 17 gedraaid worden, verder alleen maar lof over dit apparaat !!!!!!!!!!

Roy S 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke afwasmachine

alles klopte bij de levering, duidelijke omschrijving en makkelijk in te bouwen.
de bediening is vrij simpel en hij is echt heel stil!
een groot voordeel is de projectie op de vloer.

Pluspunten

• stil
  • mooie uitstraling

Brinkman 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Prima vaatwasser

Uiteindelijk voor dit type Siemens inbouwvaatwasser gekozen vanwege de extra besteklade zodat je meer ruimte hebt voor pannen en borden. Tevens vanwege de handige digitale projectie op de vloer van het wasprogramma en de restant looptijd. Daarnaast energiezuinig en wast alles op 45-65 graden perfect schoon.

Pluspunten

• Extra besteklade
  • Digitale projectie op de vloer
  • Energiezuinig

Rob64 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en stil

Na aanschaf van deze vaatwasser (hiervoor 10 jaar Miele gehad) waren de verwachtingen hoog. Wat mij getriggerd heeft is het Zeoliet droogconcept. We hebben wel twee serieuze minpunten gevonden : 1) de deur gaat veel te zwaar open, nergens staat hoe ik de veerspanning kan tunen. 2) De lade voor het glaswerk heeft aan de rechterkant een inklapbaar rekje, echter als dit rekje omlaag geklapt is kunnen er alleen hele kleine kopjes onderstaan. In ons geval kan geen enkel theeglas of koffiekopje daaronder staan.

• Relatief Stil
  • Infolight is praktisch
  • Verlichting in vaatwasser

Minpunten

• Veerbalans deur kan niet ingesteld worden
  • Hoogte onder uitklapbaare rekje rechts is te klein

Bert 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stille vaatwasser

Nadat onze oude Bauknecht na 10 jaar de geest gaf uitgekeken naar een nieuwe. Deze Siemens sprak ons aan vanwege zuinigheid AAA+, stil en praktisch ingericht met de drie grote laden. Vaatwasser bevalt prima, is erg ruim en inderdaad stil. Montage heb ik zelf gedaan, de montagehandleiding is duidelijk en voor een beetje klusser is het goed zelf te doen in ongeveer een uurtje. Wij zijn in elk geval tevreden met de nieuwe machine. Duurzaamheid is natuurlijk afwachten.

Pluspunten

• Zuinig
  • Handige inrichting

Hanneke 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Stil, zuinig en vooral schoon!

Prijs is flink, maar kwaliteit is top! Lekker stil, goede keuze aan zuinige programma's. Maar ook als je ff niet zo veel tijd hebt, dan doet hij het ook super!

B Rutten 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser

Perfecte vaatwasser, veel bruikbare instellingen. droogt goed. Een veel betere vaatwasser dan mijn voorgaande, een miele die al naar 7 jaar kapot ging.

Pluspunten

• vario speed plus
  • intensieve zone
  • rest tijd aanduiding

Minpunten

• Nog niet waargenomen

koetsenbeek 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

We zijn tot nu toe erg tevreden over de vaatwasser. De bediening is, na enige bestudering van de handleiding, makkelijk. Het apparaat is stil en zuinig. De vaat komt er droog en super schoon uit. Leuk detail is de handige binnenverlichting.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • binnenverlichting

Molenaar 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Naar verwachting..TOP!

Wij gebruiken dit product nu 3 weken en het vervuld 100% de belofte die het omschrijft. Indeling is ruim, tijdsindicatie heeft een scherpe weergave, leuke tool! touch knopen zijn gebruiksvriendelijk en muis stil in performance.

Alex 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi handig in te delen vaatwasser

Na lange zoektocht toch bij deze Siemens uitgekomen vanwege het feit dat hij goedkoper als de Bosch was en vooralsnog gelijkwaardige functies had. Handige besteklade en leuke gimmick is dat hij de status op de vloer projecteerd. Zenolith zorgt voor perfect droge vaat! Gaan we ongetwijfeld veel plezier van hebben.

Pluspunten

• Goede indelingsmogelijkheden
  • Status op vloer
  • Veel programma's
  • Besteklade

Minpunten

• geen tot nu toe

Robbin 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Schone vaat, goed ingedeeld en mooi afgewerkt

Een erg fijn product. Maakt de vaat goed schoon en is erg praktisch ingedeeld. Ik heb hem een paar dagen in huis, maar bevalt tot nu toe goed. De bestekbak bovenin is erg handig waardoor je meer ruimte in de vaatwasser hebt. De verlichting en de tijdsindicatie zijn echt een superaanvulling op deze vaatwasser. De variospeed functie is erg handig waardoor je toch invloed hebt hoe lang een vaat ongeveer moet duren.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Variospeed is erg handig
  • goed afgewerkt
  • Handige bestekbak en indeling

Minpunten

• Verlichting gaat niet automatisch aan bij openen