Bosch SMV99M30NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
14 couverts

Melissa 08-11-2016 Product paar weken in bezit

Stil, zuinig en efficiënt.

Een goede vaatwasser met voldoende ruimte, 14 couverts. Stil, energiezuinig en met genoeg (duidelijk bedienbare) programma's.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Ruim

Minpunten

• Geen kinderslot

Bianca 28-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het eninge minpunt van deze vaatwasser is dat wanneer je te grootte glazen heb dan moet je de bestekla verwijderen anders passen de glazen niet in het rek. verder ben ik erg tevreden over het resultaat. Je hoort de vaatwasser niet en het handige is dat er een lampje brand als deze in werking is.

herman 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

prima, hij is zo stil dat je wel een indicator lampje nodig hebt om te weten of ie het doet. Verder glimt en glanst de vaat je tegemoet.

De Vries 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat! stil en makkelijk te bedienen. Was en droogresultaat zijn we zeer tevreden over. Na jaren met de hand afgewassen te hebben denken we dat we aardig wat besparen op de water rekening.

R123098 21-06-2015 Product maand in bezit

7,6
Prima wasresultaat en heel stil.
Wennen aan de indeling met rekjes die op vele manieren kunnen omklappen

FJBGr 09-04-2015 Product maand in bezit

Hele fijne vaatwasser. We hebben m nu een dikke maand in gebruik en zijn erg enthousiast. Er past echt veeeel afwas in. Dit komt mede door de variabele indeling van de vaatwasser. Wijnglazen en grote longdrinkglazen passen wel een beetje lastig. Als de machine aan het spoelen is hoor je m wel een beetje, maar voor de rest horen we hem niet, ook niet bij het drogen. Voor ons wordt de volgende weer een Bosch.

Keessmv99m30 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een apparaat met erg veel mogelijkheden en lekker stil. Nog maar net in bezit dus we hopen er lang mee te doen ;-)

Tonnie W 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime vaatwasser. Goed wasresultaat en nagenoeg niet te horen. Daarom makkelijk licht indicatei op de vloer die aangeeft of hij nog bezig is !
Super apparaat

J. Vd berg124 23-03-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid niet in gevuld omdat ik daar geen beoordeling kan geven

Wasresultaat: super, maakt beter schoon dan verwacht.

Andere punten waren vereisten voor de koop en voldoen aan de wensen

TimSmeets 12-03-2015 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden. Vaatwasser is erg stil en zuinig met het watergebruik. Degelijk apparaat met veel verschillende programma's. De vaat tot nu toe super blinkend schoon.

Paulli48 22-02-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid nog niet te bepalen maar het ziet er allemaal goed en degelijk uit. Machine was gemakkelijk te plaatsen en af te stellen. Veel programma opties en een mooie weergave op de grond van hoever het programma gevorderd is. Voor de rest is die zeer stil tijdens het bedrijf.

john3010 09-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het plaatsen was een fluitje van een cent. Nu een paar keer mee gewassen en alles komt er zeer schoon uit (gebruikte programma is automatisch) Het apparaat is zeer stil en dat is fijn ivm de open keuken. Als apparaat piepsignaal geeft laat ik de vaat nog ongeveer 1,5 tot 2 uur in de vaatwasser staan. Het komt er dan kurkdroog uit. Wat duurzaamheid betreft daar kan ik nog niets over zeggen maar wat Bosch betreft zit dat wel goed denk ik. De vaat van de hele dag van een gezin (4 personen) gaat er makkelijk in.