Bosch SMV90M20NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV90M20NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Elly 08-03-2017

Schoon en stil

Geschreven voor: Bosch SMV90M20NL

deze vaatwasser is stil, wast zeer schoon, heeft verschillende programma's en een timer. Het rode licht op de grond geeft aan dat het programma nog bezig is (en dat je de deur dus niet moet openen). Wij zijn super blij met deze vaatwasser!

marco 21-12-2016

stille inbouw vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90M20NL

Degelijke en zeer stille inbouw vaatwasser. Perfect in gebruik en erg handig sensorlichtje die aangeeft als de vaatwasser in gebruik is.

Pluspunten

• stil
  • snel
  • zuinig

Minpunten

• geen

Harrie en Lia Bokkers 18-12-2016

aanschaf nieuwe vaatwasmachine van Bosch

Geschreven voor: Bosch SMV90M20NL

De Bosch SMV90M20NL is een perfect product. Wast goed ,, droogt goed ,, voor het afsluiten van 2016 een goed besluit..
Voor wat betreft de toezegging van 72 vaatwastabletten moet een aankoper wel veel energie gebruiken maar ook deze klus is geklaard en wij hopen nog jaren plezier te hebben van De Bosch SMV90M20NL vaatwasser. Wij wensen alle medewerkers van BCC en Bosch een goed - gezond met een goede omzet voor 2017 toe..
groet, Harrie & Lia

Joris 14-09-2016

Stil!!

Geschreven voor: Bosch SMV90M20NL

Schone vaat! Supersnel! Makkelijk in het gebruik. Makkelijk te installeren. Na een eerder teleurstellend apparaat is dit een hele openbaring

emoerman 06-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMV90M20NL

Wast perfect schoon en kan er veel in kwijt. Handig is ook de verstelbare bovenlade en variospeed, een compleet programma in 1.5 uur ipv 2.25 uur. Hij verbruikt dan wel meer stroom en water, maar kan handig zijn met etentjes e.d.. Verder is ook fijn het snelprogramma, dan heb je na een kwartier alweer schone kopjes. Handig met verjaardagen. Duurzaamheid weet ik nog niet, maar hij is zeer solide met RVS kuip. Handig is ook dat als hij klaar is gewoon uit gaat en een lichtje op de grond zolang het programma bezig is. Dat is nodig want je hoort hem haast niet, en dat is ook ideaal.

naam1233219875 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch SMV90M20NL

Lijkt allemaal goed te werken. Het apparaat wast prima af, er blijven geen etensresten. Het apparaat droogt verder goed, en is lekker stil