Bosch SMV90M20NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

marco 21-12-2016 Product paar weken in bezit

stille inbouw vaatwasser

Degelijke en zeer stille inbouw vaatwasser. Perfect in gebruik en erg handig sensorlichtje die aangeeft als de vaatwasser in gebruik is.

Pluspunten

• stil
  • snel
  • zuinig

Minpunten

Harrie en Lia Bokkers 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

aanschaf nieuwe vaatwasmachine van Bosch

De Bosch SMV90M20NL is een perfect product. Wast goed ,, droogt goed ,, voor het afsluiten van 2016 een goed besluit..
Voor wat betreft de toezegging van 72 vaatwastabletten moet een aankoper wel veel energie gebruiken maar ook deze klus is geklaard en wij hopen nog jaren plezier te hebben van De Bosch SMV90M20NL vaatwasser. Wij wensen alle medewerkers van BCC en Bosch een goed - gezond met een goede omzet voor 2017 toe..
groet, Harrie & Lia

Joris 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil!!

Schone vaat! Supersnel! Makkelijk in het gebruik. Makkelijk te installeren. Na een eerder teleurstellend apparaat is dit een hele openbaring

emoerman 06-10-2015 Product paar weken in bezit

Wast perfect schoon en kan er veel in kwijt. Handig is ook de verstelbare bovenlade en variospeed, een compleet programma in 1.5 uur ipv 2.25 uur. Hij verbruikt dan wel meer stroom en water, maar kan handig zijn met etentjes e.d.. Verder is ook fijn het snelprogramma, dan heb je na een kwartier alweer schone kopjes. Handig met verjaardagen. Duurzaamheid weet ik nog niet, maar hij is zeer solide met RVS kuip. Handig is ook dat als hij klaar is gewoon uit gaat en een lichtje op de grond zolang het programma bezig is. Dat is nodig want je hoort hem haast niet, en dat is ook ideaal.

naam1233219875 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Lijkt allemaal goed te werken. Het apparaat wast prima af, er blijven geen etensresten. Het apparaat droogt verder goed, en is lekker stil