Indesit EDIFP 28T9 A EU - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

Beoordeling op basis van 45 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Shaines 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende vaatwasser

Deze vaatwasser werkt super stil. Bij het eerste gebruik dacht ik dat het niet deed. Ik heb de "auto" programma ingeschakeld en ik merkte niks. Na 20 seconde merkte ik dat de water begon te stromen. Gedurende de wasprogramma merkte ik helemaal niet dat de vaatwasser aan stond. Zo stil werkt het.
De vaatwasser heeft het werk heel goed gedaan, want al de zeer vuile borden en bestek en glazen van de BBQ waren superschoon en helemaal droog.

Het inbouwen was ook een makkie. Dit was een vervanging van een defecte vaatwasser. Er zat een duidelijke handleiding erbij hoe het in te bouwen en de gebruikershandleiding van de vaatwasser is ook duidelijk.

Het is zeker een aanrader. Zeker de prijs/kwaliteit is super.

Pluspunten

• Super stil
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ruim

Minpunten

• Nog geen gevonden.

E_B 25-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Wat een heerlijk stille vaatwasser is dit. Onze vorige Zanussi machine ging 18 jaar mee, achteraf gezien had ik eerder moeten vervangen, deze wast veel beter schoon, er kan veel meer in (ook onze borden van 27 cm), rekjes kunnen omklappen, A++ zuinig, gunstig geprijsd, dus helemaal niets op aan te merken. Nu nog hopen dat ook deze 18 jaar meegaat.
Ik heb slechts 1 keer eerder een beoordeling gegeven, maar dat was omdat ik zo ontevreden was (Samsung), maar deze verdient een echte aanbeveling.

E_B 26-01-2016

Oh ja, wel slecht; er zat alleen een franse handleiding bij. BCC gebeld, die gaven me telefoon nummer van Indesit, maar pas na een paar pogingen heb ik dan uiteindelijk per mail een engelse handleiding gehad (meen ik, weet ik niet meer zeker).

Jan.. 14-05-2015 Product maand in bezit

Prima vaatwasser. Indesit actie voor 2015: " binnen 30 dagen na aankoop van de vaatwasser kun je aanmelden voor gratis 3 jaar extra garantie bij indesit Nederland". Even googelen voor nadere informatie over deze actie. ( totaal 5 jaar garantie) Een minpunt van de vaatwaser is: "er kunnen geen grotere borden in de vaatwasser dan 25 centimeter"

Jan.. 15-05-2015

Kom er net achter dat de bovenstelade in hoogte verstelbaar is. Grote borden passen nu goed.
Een bijgeleverde beschrijving in het Nederlands, Engels of Duits zou handig zijn.

willemhoe 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in huis doet prima en doet heel makkelijk wat ie doen moet . Duurzaamheid is afwachten natuurlijk.

Claudia 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille Vaatwaseer met flexibele indeling

We hebben deze vaatwasser nu een kleine week in gebruik. De montage ging makkelijk en stond duidelijk beschreven d.m.v. afbeeldingen. Ook is de handleiding verder compleet en duidelijk.

Het apparaat zelf is stil en eenvoudig in gebruik (programma's spreken voor zich, bediening is simpel). Vooral de mogelijkheid om flexibel in te delen (neerklappen van rekjes en meerdere plekken om het bestekmandje te plaatsen) vind ik fijn, omdat dan ook grotere pannen samen met bordjes makkelijk te plaatsen zijn. Tot nu toe heb ik nog geen minpunten ontdekt, maar als ik ze later ontdek kom ik terug :)

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

E. 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit vaatwasser (inbouw) EDIFP28T9A

Fijne vaatwasser voor een fijne prijs. Hij is zeer stil en wast goed af. In de rekken kun je een hoop kwijt, vooral het bovenrek is handig ingedeeld.
De klacht dat grote borden er niet in passen klopt niet: het bovenrek is in hoogte verstelbaar. Zet je die in de hoge stand dan passen de borden wel (wij hebben zeer grote borden en deze passen). Met het rek in de hoge stand heb je geen verminderde functie van het bovenrek, deze is nog steeds ruim te beladen.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Wast goed
  • Energie A++
  • Eenvoudig zelf te installeren
  • Achterpootjes zijn aan de voorkant te stellen

Minpunten

• Bestekkorf ipv besteklade/rek.

Gem 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

ordernummer VK539414

Tot op heden zeer tevreden, bijna geruisloos, moesten echt goed luisteren of de machine z'n werk deed. Vaat komt er schoon en droog uit,kortom goede vaatwasser

Ml 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch

De machine heb ik pas in mijn bezit en heeft nog niet zo vaak gelopen maar tot nu toe is het resultaat geweldig.mooi schoon en droog.
Er zijn verschillende wasprogramma's mogelijk van eco tot kort,normaal etc.
Zo'n 6 tal programma's en dat is meer dan genoeg.
Het bovenste rek kun je in hoogte verstellen en het onderste kun je het achterste rek 1/2 of helemaal neerklappen zodat je er gemakkelijk een grote schaal en/of pannen in kwijt kunt en dan voorin de borden nog kunt plaatsen. Het water verbruik is 9 liter en het is een A++

Heuvel 26-02-2016 Product paar weken in bezit

9,4
Deze Vaatwasser, ruim een week in bezit. Echt n top Vaatwasser, stil en alles goed schoon. Aanrader!!

mwisman 18-04-2015 Product kwartaal in bezit

Op de "ecostand" is het wasresultaat niet 100%. Bij het opruimen de vaat goed nalopen op achterblijvende resten. Tevens is het droogresultaat ook niet al te best. De vaat is nog aardig nat na een wasbeurt. Na het beeindigen van de wasbeurt de deur direct openen om zo een nachtje te laten drogen.
Verder is hij muisstil! Soms twijfel je of hij wel aan staat of niet en het energieverbruik (en water) is extreem laag. (mits op de ecostand). Je moet dan wel even geduld hebben voordat hij klaar is met de vaat (3,5 uur).

Maar goed al met al icm met de prijs is het een prima machine. Wat moet je verwachten van een vaatwasser van iets meer dan 300,-?

Tailgunner666 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Ruime programmakeus, waarbij het eco programma nog minder dan 1 kwh verbruikt en maar 9 liter water. Wat het meest opvalt is dat je 'm nauwelijks hoort: met 42db heel erg stil!
Wast goed schoon. Voor het geld een erg goede machine, mits die natuurlijk lang meegaat. Kan daar natuurlijk nog niets over zeggen. Gekocht bij BCC (Hengelo). Vooraf met enige scepsis, maar de service was inderdaad van zeer hoog niveau. er moest het een en ander speciaal voor ons geregeld worden door de verkoopster, en dat deed ze met verve! Ze belde zelfs na een week op of alles goed was gegaan en of die beviel. Dit mag ook wel eens gezegd worden. Kortom, zowel de machine als BCC een aanrader.

Marie-José 14-08-2017 Product paar dagen in bezit

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Prima was- en droogresultaat. Bovenlade is even wennen qua layout. Indeling vrij lastig naar mijn idee. Wel goed verstelbaar in hoogte. Nog niet lang in bezit.

• Wasresultaat

Ml 02-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Reinigt goed, zwak bestekbakje

De machine reinigt goed. Serviesgoed, schalen en pannen passen makkelijk in de lades. Groot nadeel vind ik het bestekbakje. Deze is snel kapot en daardoor niet te gebruiken.

Shirley 22-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Prijs kwaliteit is mooi.
Je hoort hem niet. Bovenste schuifla in hoogte verstelbaar. Zuinig en energiebesparend.

Pluspunten

• Zuinig
  • Geruisloos
  • Practisch

John 19-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

ECO-programma wast niet schoon

Machine gekocht om ECO-stand en laag geluidsniveau maar zodra er Wok of braadpannen gewassen moeten worden dan zijn die nooit schoon hiervoor moet op Auto intensief worden gewassen (meeste water en Kwh verbruik) en dan nog zijn genoemde pannen vaak niet schoon. Ook droogt machine slecht, op Eco stand moeten borden./pannen met de hand worden afgedroogd. Machine heeft slechts 1 voordeel hij is fluisterstil maar gezien wasresultaat overwegen wij nu al, binnen 3 jaar, de machine te vervangen. Duurkoop dus

Pluspunten

• Geluidsniveau

Minpunten

• Eco-stand wast niet schoon daardoor niet bruikbaar
  • Wok/koekenpan etc. is niet schoon
  • machine droogt matig

Rawien 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Beste koop

Goede vaatwasser voor een scherpe prijs. Nu een aantal keren gebruikt. De inbouw is prima zelf te doen wanneer het om vervanging gaan. De eco stand maakt bijna geen lawaai, andere wasprogramma's maken meer lawaai. De eco stand maakt goed schoon en het plastic komt zelfs droog uit de vaatwasser. Bovenste lade in verstelbaar, waardoor grote borden er ook inpassen

Pluspunten

• Zie motivatie/beoordeling

Minpunten

• Tijdsindicator

J.Remmers 31-05-2017 Product paar maanden in bezit

Uitstekende Vaatwasser

In eerste instantie was ik niet tevreden over de vaatwasser. Heb hierover contact gehad met de leverancier, die iemand langs stuurde. Het bleek dat de vaatwasser niet goed was aangesloten.
Het is voornaam dat de slang goed geplaatst wordt, waardoor het water tijdens het gebruik niet
uit de machine loopt. Dat was bij mij wel het geval. Dus na juiste installatie, blijkt dat het een uitstekende machine is die goed zijn vaat doet en uitermate stil is. De vaat is prima schoon en droog. En een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• schoon en droog
  • stil en goed geprijst

Willie 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een Heerlijk goed werkende vaatwasser!

We hadden iets meer dan 1 jaar geleden de duurste vaatwasser gekocht van 595,00 euro. nou dat was een Super miskoop. die machine waste op geen progamma echt schoon en drogen deed de machine al helemaal niet. al met al wat een Miskoop. nou toch maar de knoop doorgehakt en wederom geld uitgegeven aan een andere vaatwasser . nou dat werd dan deze de INDESIT EDIFP28T9A ...omdat de meeste recencies erg positief waren. nu deze kloppen echt wast heerlijk schoon en de vaat komt er zo goed als droog uit..

Pluspunten

• Alles goed en snel schoon
  • makkelijke en duidelijke programma aanduiding

Minpunten

• geluid volgens mij hoger als de 42DB

Maria 10-02-2017 Product paar weken in bezit

Slechte vaatwasser

Slechte vaatwasser is redelijk stil. We hebben alle programma's inmiddels gedraaid
Maar de vaat is zelden of nooit schoon en droog.
Beslist geen goede aan koop.

moxfeeds 18-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goedkoop = duurkoop

Op basis van de recensies deze vaatwasser gekocht. Inmiddels meer dan een jaar in gebruik. Slechtste vaatwasser die we ooit gehad hebben. Zelfs met het zwaarste programma is de vaat vaak niet schoon. Daardoor is het nodig om regelmatig het schoonmaakprogramma te draaien omdat de vaatwasser gaat stinken. Ook niet zo stil zoals andere recensies suggereren. Indeling eveneens niet efficiënt (veel ruimte over op het tweede niveau dat je niet gebruikt). Scharnier van de deur geeft inmiddels speling. Kortom, absolute afrader.

Pluspunten

• goedkoop
  • redelijk zuinig

Minpunten

• vaat vaak niet schoon
  • snel vervelende luchtjes
  • geen stevige constructie